Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen
Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...
Kommentit (445)
älä huoli, iha relaa vaa..
kun.
Varmaan hän meni vain naisiin.
iha relaa vaa, seiookkuvaajotai..
seksii. (taijotai..)
älä huoli turhii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä teki noin kun oli pettänyt
Mulla kans kokemuksia noista sioista. Yksi lähti radalle, ei tullut kotiin yöksi, eikä vastannut luuriin. Seuraavana päivänä saapui ja tutkin taskut. Sieltä löytyi kaupan paperikääre, missä oli ollut jotain kinkkuleikettä, eli suolaista oli tehnyt mieli.
Kauppa vaan oli kymmenen kilometrin päässä sieltä missä väitti yönsä viettäneen, eli "kaverin sohvalla". Tenttasin ihan aluksi osoitetta ja kaverin nimeä, joita ei enää muistanut. Kun kysyin miten ihmeessä oli päätynyt kauppaan toiselle puolelle kaupunkia, vaikka kaveri kuitenkin asui "jossain keskustassa", kertoi, että olivatkin lähteneet yhtä kaverin kaveria moikkaamaan autolla. Ja se kaveri tietenkin ajoi kännissäkö? Ja tämä lähti muka krapuloissaan mukaan moikkailemaan jotain epämääräistä tyyppiä, jonka nimeä ei tiennyt, osoitteesta puhumattakaan, eikä mennyt edes baariin parantelemaan? Kännissä ei siis ollut kotiin palatessa.
Tämä on se vihoviimeisin yökötys, kun sitä paskatarinaa tulee tuutin täydeltä, vaikka riittäis hyvin, kun sanois suoraan, että lähdin yhden panon mukaan kapakasta ja päädyin sen kämpille. Aamulla hipsin sen punkasta lähikauppaan ja ostin kinkkua. Hyppäsin taksiin ja palasin kotiin valehtelemaan sinulle. That's it.
Ihan sama kummin päin, ero tulee silti.
Anteeks nauratti tuo kinkkuleikkele. 🤣 kuka ostaa nälkäänsä kinkkuleikkelepaketin eikä esim kolmioleipää? Mut joo hyvä kun pääsit eroon siitä hyypiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei halua sitten vastata, kun on selityksen keksimisen paikka.
Varmaan niin. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja puolisen vuotta asuttu saman katon alla... Nyt varmaan alkaa paljastumaan mikä on miehiään. Ap
Ei vaan nyt on alkanut paljastumaan, että sinä olet mäkättävä, raivohullu ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tossa itkut auta. Asunnon hakuun. Sanoo sua kumminkin vainoharhaiseksi, jos jotain pettämistä epäilet.
Kyllä. Ja ei tarvitse edes pettää, kun en minä halua kumppania, joka ei kykene ilmoittamaan missä on. Teen tämän hänelle selväksi ja jos ei sovi tai tulee jotain sönkötystä, niin käsken häntä muuttamaan pois minun omistusasunnostani. Ap
Et voi omistaa toista ihmistä. Myös miehelläsi on oikeus omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tossa itkut auta. Asunnon hakuun. Sanoo sua kumminkin vainoharhaiseksi, jos jotain pettämistä epäilet.
Kyllä. Ja ei tarvitse edes pettää, kun en minä halua kumppania, joka ei kykene ilmoittamaan missä on. Teen tämän hänelle selväksi ja jos ei sovi tai tulee jotain sönkötystä, niin käsken häntä muuttamaan pois minun omistusasunnostani. Ap
Ai siis oikeus kulkea tuolla n ussimassa randomeita ja tartuttamassa apinarokkoa puolisoonsa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siis oikeus kulkea tuolla n ussimassa randomeita ja tartuttamassa apinarokkoa puolisoonsa vai?
Heh! Puoli vuotta sitten kyseessä olisi ollut korona. Niin ne mielipiteet muuttuvat sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans kokemuksia noista sioista. Yksi lähti radalle, ei tullut kotiin yöksi, eikä vastannut luuriin. Seuraavana päivänä saapui ja tutkin taskut. Sieltä löytyi kaupan paperikääre, missä oli ollut jotain kinkkuleikettä, eli suolaista oli tehnyt mieli.
Kauppa vaan oli kymmenen kilometrin päässä sieltä missä väitti yönsä viettäneen, eli "kaverin sohvalla". Tenttasin ihan aluksi osoitetta ja kaverin nimeä, joita ei enää muistanut. Kun kysyin miten ihmeessä oli päätynyt kauppaan toiselle puolelle kaupunkia, vaikka kaveri kuitenkin asui "jossain keskustassa", kertoi, että olivatkin lähteneet yhtä kaverin kaveria moikkaamaan autolla. Ja se kaveri tietenkin ajoi kännissäkö? Ja tämä lähti muka krapuloissaan mukaan moikkailemaan jotain epämääräistä tyyppiä, jonka nimeä ei tiennyt, osoitteesta puhumattakaan, eikä mennyt edes baariin parantelemaan? Kännissä ei siis ollut kotiin palatessa.
Tämä on se vihoviimeisin yökötys, kun sitä paskatarinaa tulee tuutin täydeltä, vaikka riittäis hyvin, kun sanois suoraan, että lähdin yhden panon mukaan kapakasta ja päädyin sen kämpille. Aamulla hipsin sen punkasta lähikauppaan ja ostin kinkkua. Hyppäsin taksiin ja palasin kotiin valehtelemaan sinulle. That's it.
Anteeks nauratti tuo kinkkuleikkele. 🤣 kuka ostaa nälkäänsä kinkkuleikkelepaketin eikä esim kolmioleipää? Mut joo hyvä kun pääsit eroon siitä hyypiöstä.
No tyhmä toimii noin :D Osti lihatiskiltä jotain kallista kinkkuleikettä, kermaperse kun sattui olemaan, ja siitä kääreestä näkyi kaupan logo ja hintalappu :D Syöpäsi ja lopuksi laittoi sen tyhjän käärepaperin vielä taskuunsa!
Ei puuttunut enää kuin loskaa pursuava kortsu toisesta taskusta. Millähän se ois sen selittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä sanoa, että onneksi täällä asunnossa ei ole juurikaan mitään hänen omaisuutta. Vaatteet, pelikonsolit ja muut pikkutavarat on helppo pakata laatikoihin ja kasseihin. Kaikki huonekalut ja isompi elektroniikka on minun. Hän meni myymään omansa muuttaessaan tänne... Moottoripyöränsä ja autonsa saa hän itse helposti ajettua tiehensä. Enkä tiedä onko tässä edes mitään sen suurempaa keskusteltavaa enää. Ei minulla ole ainakaan sen suurempaa asias hänelle. Ap
Sillä on suurempaa asiassa, se on sen KOTI.
Kyllä omistaja määrää, ketä hänen asunnossaan asuu kun ei ole avioliitossakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmioleipä, valkoista höttöleipää
Mun exä teki tätä viikosta toiseen. Sitten kontrolloi mua, että en itse saisi käydä missään. Jos suhteesta koitti lähteä, hän sanoi, että en löytäisi niin hyvää kuin hän ;) No, yhtenä viikonloppuna tein saman tempun mitä hän oli tehnyt mulle vuosia. Sille tielle jäin ja oon muuten edelleen , onnellisesti. En pidä pettämistä ok na ja tiedän itsekin tehneeni väärin, mutta mitta tuli täyteen.
Tsemppiä, jos mies ollut jossain naisissa. Älä jää katselemaan vuosiksi kuten mä
Siellä sitä on kaverin olohuoneen sohvalla annettu vähän suuhoitoa. Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä sanoa, että onneksi täällä asunnossa ei ole juurikaan mitään hänen omaisuutta. Vaatteet, pelikonsolit ja muut pikkutavarat on helppo pakata laatikoihin ja kasseihin. Kaikki huonekalut ja isompi elektroniikka on minun. Hän meni myymään omansa muuttaessaan tänne... Moottoripyöränsä ja autonsa saa hän itse helposti ajettua tiehensä. Enkä tiedä onko tässä edes mitään sen suurempaa keskusteltavaa enää. Ei minulla ole ainakaan sen suurempaa asias hänelle. Ap
Käytätkö vallan välineenä omaisuuttaan? Kokeeko hän olevan armoillasi. Ehkä siinä syy muutokseen. Joskus omaisuus olisi hyvä hankkia yhdessä.
Öö, mitä? Eli olisi pitänyt hankkia uudet huonekalut, telkkarit ja muu elektroniikka vaan sen takia, että ne voidaan ostaa yhdessä? 😂 muuten täysin priimakunnossa olevia. Ja hän ihan omasta halustaan myi omansa pois, koska ei ollut niin hyvässä kunnossa, kuin minun. Ap
Kuulostaa vähän siltä, että se toinen nainen on ollut kuvioissa jo pidempään.
Älä missään tapauksessa ota takaisin. Jos sen teet ei tule loppua petoksella olemaan. Puhun kokemuksesta. Teot ja valheet kasvavat, lopeta heti itsetuntosi tähden. Mies ei ole sinun arvoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Tais sit osua sopiva mimmi kohdalle sen mitä miehistä oppinut 45v aikana niin niin ne vaan pettää aina sopivan osuessa kohdalle. Vaikka olis kuin luotettava. Oikeen ihmettelen naisia joiden mielestä on ok käydä viihteellä ilman toista. Ennen pitkää ei hyvin käy. Ja tiedän et nuoret ei tähän usko, ovat vielä ihanan sinisilmäisiä ja uskovat hyvään.
Tsempit ap!
Kas. Ja mä oon oppinut saman naisista. Yhdestä en tosin ole varma ja ehkä se olis kannattanut aikoinaan pitää. Mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo jonkinlaista luottamuspulaa aiheuttaa, vaikka ei seksuaalista pettämistä kuvioihin kuuluisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut perinteenä ostaa Atrian Lauantaimakkara paketti autoon matkalle. Juhlareissulle jopa Gotler. Kyllä sen jälkeen jo vähän aikaa nälkäistä jututtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.
Ei ole, kun ei kirjoilla ole. Kavereita mukaan ja laukut pakataan, tekstarilla ilmoitus, että haet kamat klo x mennessä tai muuten ne viedään, minne sitten viedäänkin. Ei roskiin saa viedä kuitenkaan eikä tuhota.
Jos ei ole kirjoilla, niin ap on ottanut asuntoonsa asunnottoman? Posti menee poste restanteen ym. Olisihan siitä jo pitänyt ymmärtää, että tästä ei hyvää seuraa.
Vakava päihdeongelma on, vaikkei olisi pettänytkään.
Olishan se voinut olla vaikka kaverinsa tai vanhempiensa luona ensin kirjoilla, ja siirtää muuttaessaan kirjansa ap:n asuntoon/osoitteeseen, mistä näin vaikeaa saada heti poistettua. Nyt kun ei ole mitään muuta kuin suullinen sopimus ja loisii, niin miehen saa ulos heti halutessaan. Kummallista kyllä, että vaikka on omistusasunto, niin noin voi olla. Luulisi että naapurit ilmoittelee hyyryläisestä. Jos se nyt siis näin menee.
Anteeksi mutta miksi naapurit ilmoittelisivat mitään, eihän se heille kuulu? Mistä edes tietäisivät onko kirjoilla yms?[/quote
Joka taloyhtiöistä löytyy kyyliä, jotka seuraavat, keitä kenenkin luona käy/majoittuu ja kyllä ne taloyhtiön osakkaat tietävät, monestakin ihmisestä kukin huoneisto vesimaksua maksaa, jos ei ole omia vesimittareita. Ja kuuluvan se osakkaille, jos jossain asunnossa majailee enemmän ihmisiä kuin on vaikkapa vedestä maksavia.No kai nykyään oletuksena on jo erilliset vesimittarit? Eikö ne mittarittomat ala olla jo poikkeuksia hiljalleen?
Ei ihmistä tuolleen kotoa voi häätää, jos siellä virallisesti asuu, vaikka asunnon itse omistaisikin.