Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen

Vierailija
26.05.2022 |

Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...

Kommentit (445)

Vierailija
261/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nyt ollaan niin mustasukkaista. Anna miehen mennä ja pese pyykit, siivoa. laita jotain hyvää ruokaa niin on kiva tulla kotiin.

Vierailija
262/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä teki noin kun oli pettänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä teki noin kun oli pettänyt

Mulla kans kokemuksia noista sioista. Yksi lähti radalle, ei tullut kotiin yöksi, eikä vastannut luuriin. Seuraavana päivänä saapui ja tutkin taskut. Sieltä löytyi kaupan paperikääre, missä oli ollut jotain kinkkuleikettä, eli suolaista oli tehnyt mieli.

Kauppa vaan oli kymmenen kilometrin päässä sieltä missä väitti yönsä viettäneen, eli "kaverin sohvalla". Tenttasin ihan aluksi osoitetta ja kaverin nimeä, joita ei enää muistanut. Kun kysyin miten ihmeessä oli päätynyt kauppaan toiselle puolelle kaupunkia, vaikka kaveri kuitenkin asui "jossain keskustassa", kertoi, että olivatkin lähteneet yhtä kaverin kaveria moikkaamaan autolla. Ja se kaveri tietenkin ajoi kännissäkö? Ja tämä lähti muka krapuloissaan mukaan moikkailemaan jotain epämääräistä tyyppiä, jonka nimeä ei tiennyt, osoitteesta puhumattakaan, eikä mennyt edes baariin parantelemaan? Kännissä ei siis ollut kotiin palatessa.

Tämä on se vihoviimeisin yökötys, kun sitä paskatarinaa tulee tuutin täydeltä, vaikka riittäis hyvin, kun sanois suoraan, että lähdin yhden panon mukaan kapakasta ja päädyin sen kämpille. Aamulla hipsin sen punkasta lähikauppaan ja ostin kinkkua. Hyppäsin taksiin ja palasin kotiin valehtelemaan sinulle. That's it.

Ihan sama kummin päin, ero tulee silti. 

Vierailija
264/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko teki saman tempun. Sitten kun viimein taksilla tuli kotiin niin sai siitä lähteä sitten suorilta viimeisen kerran.

Vierailija
265/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä luiskaan ja äkkiä. Tolle ei oo muuta selitystä kuin pettäminen.

Vierailija
266/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tossa itkut auta. Asunnon hakuun. Sanoo sua kumminkin vainoharhaiseksi, jos jotain pettämistä epäilet.

Kyllä. Ja ei tarvitse edes pettää, kun en minä halua kumppania, joka ei kykene ilmoittamaan missä on. Teen tämän hänelle selväksi ja jos ei sovi tai tulee jotain sönkötystä, niin käsken häntä muuttamaan pois minun omistusasunnostani. Ap

Joko ehti virallisesti muuttaa, vuokrasopimus tehty?

Eihän avoliittoon muutettaessa mitään vuokrasopimusta tehdä,en ole ikinä kuullutkaan että jotkut olisivat tehneet.

Monikin tekee mutta vielä useamman kannattaisi tehdä. Juuri siksi että jos asunto johon muutetaan on toisen oma, sopimuksen irtisanomalla pääsee eron tullen toisesta eroon eikä tule siitä asiasta ongelmia. Muutenhan toisen ei ole pakko muuttaa pitkään aikaan jos haluaa olla hankala.

Kyllä vuokralainen voi pitkittää lähtemistä ihan laillisesti. Parempi ettei ole mitään sopimusta.. Minäkin heitin ex miesystävän kämpästäni ,kun löi kerran minua. Ei ollut vastaansanomista, kun läksi

Vierailija
267/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä jaksan uskoa ja toivoa, että saan hänet helposti ulos täältä. Etenkin, kun kesä on tulossa, niin saa rälläyskavereiden kanssa viettää villin sinkkukesän. Ap

Voihan se kesän olla pois mutta palaa syksyllä taas kotiinsa.

Se on sen koti tasan niin kauan että siirtää kirjansa muualle (miehen itse siirrettävä, muut eivät voi siirtää kenenkään kirjoja muualle) TAI oikeus sen häätää.

Vierailija
268/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi ne kamat ulkona saada miehen silti lähtemään. Riippuu tapauksesta. Jos miehellä on vielä jotain hämäriä kytkentöjä, ei ala ekana ehkä poliisille soittamaan.

Eikä kaikki ala väkisin itseään takaisin kämppään tunkemaan tuossa tilanteessa, kun toinen jo viskasi pihalle. Aika tulehtunut tilanne. 

Ihan pska laki tuo kyllä, ettei ulos saa tuossa tilanteessa omasta asunnostaan noin virallisesti. Tuohan voi johtaa vaikka millaiseen tilanteeseen, kärjistää asiat.

Joo, ehdottomasti kannattaa olla päättäväinen, ottaa avaimet heti pois ja lastata tavarat nurkkaan ja sanoa, että muuta kirjasi ulos täältä. Jos kaikki menee hyvin, niin lähtee, mutta jos ei suostu, niin kannattaa panna häätö välittömästi vireille. Kun kirjat ei siirry ilman miehen omaa aktiivisuutta, voi olla siellä kirjoilla ihan miten kauan haluaa. Ja silloin joutuu maksamaan kahdet vesilaskut ym. ja miehellä on oikeus tulla sinne, kotiinsa. 

Mikä häätö kun ei ole sopimustakaan!

Miten sen hääfät muuta kuin oikeuden kautta!

Vierailija
269/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vielä sanoa, että onneksi täällä asunnossa ei ole juurikaan mitään hänen omaisuutta. Vaatteet, pelikonsolit ja muut pikkutavarat on helppo pakata laatikoihin ja kasseihin. Kaikki huonekalut ja isompi elektroniikka on minun. Hän meni myymään omansa muuttaessaan tänne... Moottoripyöränsä ja autonsa saa hän itse helposti ajettua tiehensä. Enkä tiedä onko tässä edes mitään sen suurempaa keskusteltavaa enää. Ei minulla ole ainakaan sen suurempaa asias hänelle. Ap

Sillä on suurempaa asiassa, se on sen KOTI.

Vierailija
270/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololo lollolo lollolo loo.

Vieläkö joku ottaa tämän provoilijan tosissaan?

Vierailija
271/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolololo lollolo lollolo loo.

Vieläkö joku ottaa tämän provoilijan tosissaan?

No mitä sä sitä hermoilet? Otetaan tai ei oteta. Mitään ei hävitä, jos tässä nyt vaan lämpimikseen höpistään.

Näitä "Ärrälle tupakinostoon hävinneitä" on kuitenkin aika paljon, joten kivaa vartailla paskanpuhujia.

Vierailija
272/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vertailla siis

Vierailija
273/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais sit osua sopiva mimmi kohdalle sen mitä miehistä oppinut 45v aikana niin niin ne vaan pettää aina sopivan osuessa kohdalle. Vaikka olis kuin luotettava. Oikeen ihmettelen naisia joiden mielestä on ok käydä viihteellä ilman toista. Ennen pitkää ei hyvin käy. Ja tiedän et nuoret ei tähän usko, ovat vielä ihanan sinisilmäisiä ja uskovat hyvään.

Tsempit ap!

Hieman olet kieltämättä kyynistynyt, nukkunu todennäkösesti vaan darraa puhelin äänettömällä, välillä sitä vilkaisten mutta ois kohteliasta joku elonmerkki antaa.

Vierailija
274/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais sit osua sopiva mimmi kohdalle sen mitä miehistä oppinut 45v aikana niin niin ne vaan pettää aina sopivan osuessa kohdalle. Vaikka olis kuin luotettava. Oikeen ihmettelen naisia joiden mielestä on ok käydä viihteellä ilman toista. Ennen pitkää ei hyvin käy. Ja tiedän et nuoret ei tähän usko, ovat vielä ihanan sinisilmäisiä ja uskovat hyvään.

Tsempit ap!

Hieman olet kieltämättä kyynistynyt, nukkunu todennäkösesti vaan darraa puhelin äänettömällä, välillä sitä vilkaisten mutta ois kohteliasta joku elonmerkki antaa.

Niin, siis ap kertoi jo useita sivuja sitten, että mies kertoi olleensa kaverinsa luona ja joku nainen oli hänen mukanaan ja nukkuivat yhdessä. Tunnusti pettämisen.  eri

Vierailija
275/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa käynyt. Ihan selvä homma toi on. 👎

Vierailija
276/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tietyt miehet löytää kotiin ja toiset eivät? Aina miehen vika totta kai ja aina kaikki vika on miehessä. Hmm, menisinkö kotiin harrastamaan seksiä vai menisinkö kotiin harrastamaan seksiä? Miksi en menisi kotiin harrastamaan seksiä?

Vierailija
277/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä jaksan uskoa ja toivoa, että saan hänet helposti ulos täältä. Etenkin, kun kesä on tulossa, niin saa rälläyskavereiden kanssa viettää villin sinkkukesän. Ap

Voihan se kesän olla pois mutta palaa syksyllä taas kotiinsa.

Se on sen koti tasan niin kauan että siirtää kirjansa muualle (miehen itse siirrettävä, muut eivät voi siirtää kenenkään kirjoja muualle) TAI oikeus sen häätää.

Jos ja kun äijä on yleensä kirjoilla muualla ja loisii muijalla, niin se on maailman helpointa heittää ulos. Ottaa avaimen pois ja pistää pihalle, ovi kiinni perässä.

Ei tuollaiset miehet muuttoilmoituksia tee eivätkä muutenkaan hoida asioitaan. Turha sinun nyt suhtautua kuin olisit itse pihalle joutumassa, vaikka samaistutkin qusipäähän. Kyllä äiti varmaan sinusta vielä hetken huolehtii kunnes täytät 18.

Vierailija
278/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te muutatte samoihin nurkkiin noiden kanssa tai otatte asumaan. Ei siinä tule työssäkäyvälle naiselle kuin lisätyötä, vaikka maksaisikin osuutensa. Pari vuotta on yleensä se aika, jonka nuo maksimissaan jaksavat näytellä ja sitten todellinen luonne tulee esiin kun ihastuminen ei enää ohjaa käytöstä.

No, nytpä tiedän. Jotenkin vaan niin suuri muutos entiseen. Tämä ryyppäyshalu siis. Kyllä hän ihan työssäkäyvä ihminen on ja raha-asiat tähän saakka ihan mallillaan. Ap

Tuurijuoppo. Exmies oli sellainen. Puoli vuotta selvänä, sit joku muutaman viikon putki. Palasi aivan rämänä, sekä fyysisesti että henkisesti. Paranteli itseään viikon ja sitten taas oli selvänä puoli tai jopa koko vuoden. Itse aina toivoin, että selväkausi kestäisi, pelkäsi ja odotti hänen ratkeamista. En tiedä oliko hyvä vain huono, mutta sovimme että hän ryyppää muualla eikä ole silloin kotona. Se toimi, enkä odottanut tai miettinyt missä hän on. Hänen mahdollisuus kuolla oli aina läsnä ryyppykausina. En tiedä miksi on olemassa tuollainen mekanismi. Monta vuotta jaksoi, koska oltiin lapsettomia ja selvät kaudet oli enemmistö ja hyviä. Lopulta päätin, että luovin hyvästä, koska en jaksa niitä ryyppyvelkoja. Ehkä hän oli bibolaarinen. En tiedä.

Kukaan muu ei ole niin tyhmä kuin rakastunut nainen on. Tiedän, kun olen itse ollut samanlainen. Katkeraan eroon kuitenkin päättyi rakkauteni.

Vierailija
279/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.

Ei ole, kun ei kirjoilla ole. Kavereita mukaan ja laukut pakataan, tekstarilla ilmoitus, että haet kamat klo x mennessä tai muuten ne viedään, minne sitten viedäänkin. Ei roskiin saa viedä kuitenkaan eikä tuhota.

Jos ei ole kirjoilla, niin ap on ottanut asuntoonsa asunnottoman? Posti menee poste restanteen ym. Olisihan siitä jo pitänyt ymmärtää, että tästä ei hyvää seuraa.

Vakava päihdeongelma on, vaikkei olisi pettänytkään.

Olishan se voinut olla vaikka kaverinsa tai vanhempiensa luona ensin kirjoilla, ja siirtää muuttaessaan kirjansa ap:n asuntoon/osoitteeseen, mistä näin vaikeaa saada heti poistettua. Nyt kun ei ole mitään muuta kuin suullinen sopimus ja loisii, niin miehen saa ulos heti halutessaan. Kummallista kyllä, että vaikka on omistusasunto, niin noin voi olla. Luulisi että naapurit ilmoittelee hyyryläisestä. Jos se nyt siis näin menee.

Anteeksi mutta miksi naapurit ilmoittelisivat mitään, eihän se heille kuulu? Mistä edes tietäisivät onko kirjoilla yms?[/quote

Joka taloyhtiöistä löytyy kyyliä, jotka seuraavat, keitä kenenkin luona käy/majoittuu ja kyllä ne taloyhtiön osakkaat tietävät, monestakin ihmisestä kukin huoneisto vesimaksua maksaa, jos ei ole omia vesimittareita. Ja kuuluvan se osakkaille, jos jossain asunnossa majailee enemmän ihmisiä kuin on vaikkapa vedestä maksavia.

Vierailija
280/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsempit ap!

Tottakai on täysin ok käydä viihteellä omien ystävien kanssa ilman toista :) Vai ihanko totta miehesi ei päästä sinua, hänet pitää ottaa aina mukaan, vaikka olisi kuinka tyttöjen ilta? Huh... Joko luottoa on tai sitten ei.

N53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme