Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen

Vierailija
26.05.2022 |

Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...

Kommentit (445)

Vierailija
301/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giggelisgoggelis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on sentään hyvä, että voi paikallaolotietoja startata, jottei tarvitse pelätä, että jotain vakavampaa on sattunut. Mies luiskaan.

No niinpä. Tosin itse olen juuri siinä tilanteessa että miesystävä ei näytä olleen pariin päivään paikalla missään, viestit eivät saa kuittausta perillemenosta, puhelu vain sanoo ettei tavoitettavissa.

Hän teki saman ihan muutama päivä sitten, silloin hälytin oman läheiseni myös yrittämään soittoa, ja lopulta miehen läheisen katsomaan paikalle.

Ja kerroin sen jälkeen miehelle, kuinka huono oloni oli kun pelkäsin. Ja nyt se teki sen taas. En tiedä onko estänyt minut vai vain sulkenut puhelimensa ja ryyppää, mutta enää en vaan voi tehdä mitään.

Mutta eiköhän tässä nyt nähty ettei yhtään kiinnosta minun hyvinvointini.

Minulla on traumoja johtuen kuolemantapauksista läheisillä, ja jos ei yhtään kiinnosta millaisen paniikin minulle aiheuttaa, niin... joo, se taisi olla tässä.

miksi siedät tollasta miestä,onko muna sen väärti

En tosiaan tiedä. Koskee kyllä, kun niin rakastin. Vieläkään ei elonmerkkiä, en tiedä yrittääkö vain että lopulta menisin katsomaan. Pelkään niin älyttömästi että jotain vakavaa on sattunut, mutta kaipa se tuo aiempi käytös kertoo, ettei minun pitäisi enää huolta kantaa.

Vierailija
302/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tossa itkut auta. Asunnon hakuun. Sanoo sua kumminkin vainoharhaiseksi, jos jotain pettämistä epäilet.

Kyllä. Ja ei tarvitse edes pettää, kun en minä halua kumppania, joka ei kykene ilmoittamaan missä on. Teen tämän hänelle selväksi ja jos ei sovi tai tulee jotain sönkötystä, niin käsken häntä muuttamaan pois minun omistusasunnostani. Ap

Joko ehti virallisesti muuttaa, vuokrasopimus tehty?

Ei olla mitään virallisia sopimuksia tehty. Muutti asuntooni ja on maksanut osansa ja on ihan hyvin ja huolellisesti maksanutkin - tähän saakka. Jotenkin olen huomannut hänen muuttuneessa käytöksessä jotain sellaistakin, että saattaisi yllättäen olla siinä pisteessä, että jäisi sovitut laskut maksamatta ja jättäisi kaupassa käynnit minun murheekseni, koska voi... Ap

Luiskaan, niin kuin joku sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei halua sitten vastata, kun on selityksen keksimisen paikka.

Varmaan niin. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja puolisen vuotta asuttu saman katon alla... Nyt varmaan alkaa paljastumaan mikä on miehiään. Ap

Ei tapahtunut samaa itselle, mutta siskolle tapahtui. Mies ei tullut yöksi kotiin, eikä vastannut puhelimeen. Sisko soitti minulle ja parkui että nyt on mies hukassa. Muutaman tunnin päästä soitti uudestaan ja kertoi että mies tuli kotiin, sitä oli lyöty päähän ja se oli herännyt jostain rappukäytävästä kun sinne oli raukalla taju mennyt tämän ryöstön seurauksena. Minä sanoin heti että älä nyt sano että uskot tuota. Sain kuulla että olen sairaalloisen epäluuloinen. Parin viikon päästä selvisi että miehellä oli toinen nainen, oli ollut jo jonkin aikaa, ja siellähän se oli ollut silloinkin kun ei tullut yöksi kotiin.

Että sellasta. Ei pidä olla sinisilmäinen, ja kannattaa suhtautua kaikkiin selityksiin varauksella.

Vierailija
304/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tossa itkut auta. Asunnon hakuun. Sanoo sua kumminkin vainoharhaiseksi, jos jotain pettämistä epäilet.

Kyllä. Ja ei tarvitse edes pettää, kun en minä halua kumppania, joka ei kykene ilmoittamaan missä on. Teen tämän hänelle selväksi ja jos ei sovi tai tulee jotain sönkötystä, niin käsken häntä muuttamaan pois minun omistusasunnostani. Ap

Et voi omistaa toista ihmistä. Myös miehelläsi on oikeus omaan elämään.

Ei voi omistaa ei, mutta ei tartte sietääkään. Eri. Niskapersotteella jätkä pihalle ja pidä hauska kesä!

Minäkin tiedän millaisia pilden perässä ravaavia känniääliöitä jotkut on. Monoa vaan.

Vierailija
305/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on panemas jotain tinder naista. Ei ole muuta syytä miksei vastaa.

Vierailija
306/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miinä en ajattele heti että on pettämässä jos ei soita tai vastaa viestiin. Ei minun mies petä eikä käy baareissakaan paitsi jos tulen mukaan niin johonkin terassille voi lähteä.

Vierailija
307/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi mulkku jätkä jossain suhaamassa omiaan. Sylje päälle ja hae uusi parempi tilalle. 

Vierailija
308/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääks naiselle aina vastata kun se soittaa. Eikö saa juhlia rauhassa ja olla kavereiden kanssa.

Vierailija
309/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä teki noin kun oli pettänyt

Mulla kans kokemuksia noista sioista. Yksi lähti radalle, ei tullut kotiin yöksi, eikä vastannut luuriin. Seuraavana päivänä saapui ja tutkin taskut. Sieltä löytyi kaupan paperikääre, missä oli ollut jotain kinkkuleikettä, eli suolaista oli tehnyt mieli.

Kauppa vaan oli kymmenen kilometrin päässä sieltä missä väitti yönsä viettäneen, eli "kaverin sohvalla". Tenttasin ihan aluksi osoitetta ja kaverin nimeä, joita ei enää muistanut. Kun kysyin miten ihmeessä oli päätynyt kauppaan toiselle puolelle kaupunkia, vaikka kaveri kuitenkin asui "jossain keskustassa", kertoi, että olivatkin lähteneet yhtä kaverin kaveria moikkaamaan autolla. Ja se kaveri tietenkin ajoi kännissäkö? Ja tämä lähti muka krapuloissaan mukaan moikkailemaan jotain epämääräistä tyyppiä, jonka nimeä ei tiennyt, osoitteesta puhumattakaan, eikä mennyt edes baariin parantelemaan? Kännissä ei siis ollut kotiin palatessa.

Tämä on se vihoviimeisin yökötys, kun sitä paskatarinaa tulee tuutin täydeltä, vaikka riittäis hyvin, kun sanois suoraan, että lähdin yhden panon mukaan kapakasta ja päädyin sen kämpille. Aamulla hipsin sen punkasta lähikauppaan ja ostin kinkkua. Hyppäsin taksiin ja palasin kotiin valehtelemaan sinulle. That's it.

Ihan sama kummin päin, ero tulee silti. 

Anteeks nauratti tuo kinkkuleikkele. 🤣 kuka ostaa nälkäänsä kinkkuleikkelepaketin eikä esim kolmioleipää? Mut joo hyvä kun pääsit eroon siitä hyypiöstä.

Kolmioleipä, valkoista höttöleipää

Niin ja kuka yleensäkin sanoo, että mikä on se oikea asia, mitä kuuluu ostaa?

Vierailija
310/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans kokemuksia noista sioista. Yksi lähti radalle, ei tullut kotiin yöksi, eikä vastannut luuriin. Seuraavana päivänä saapui ja tutkin taskut. Sieltä löytyi kaupan paperikääre, missä oli ollut jotain kinkkuleikettä, eli suolaista oli tehnyt mieli.

Kauppa vaan oli kymmenen kilometrin päässä sieltä missä väitti yönsä viettäneen, eli "kaverin sohvalla". Tenttasin ihan aluksi osoitetta ja kaverin nimeä, joita ei enää muistanut. Kun kysyin miten ihmeessä oli päätynyt kauppaan toiselle puolelle kaupunkia, vaikka kaveri kuitenkin asui "jossain keskustassa", kertoi, että olivatkin lähteneet yhtä kaverin kaveria moikkaamaan autolla. Ja se kaveri tietenkin ajoi kännissäkö? Ja tämä lähti muka krapuloissaan mukaan moikkailemaan jotain epämääräistä tyyppiä, jonka nimeä ei tiennyt, osoitteesta puhumattakaan, eikä mennyt edes baariin parantelemaan? Kännissä ei siis ollut kotiin palatessa.

Tämä on se vihoviimeisin yökötys, kun sitä paskatarinaa tulee tuutin täydeltä, vaikka riittäis hyvin, kun sanois suoraan, että lähdin yhden panon mukaan kapakasta ja päädyin sen kämpille. Aamulla hipsin sen punkasta lähikauppaan ja ostin kinkkua. Hyppäsin taksiin ja palasin kotiin valehtelemaan sinulle. That's it.

Anteeks nauratti tuo kinkkuleikkele. 🤣 kuka ostaa nälkäänsä kinkkuleikkelepaketin eikä esim kolmioleipää? Mut joo hyvä kun pääsit eroon siitä hyypiöstä.

On kai niitä terveellisempiäkin vaihtoehtoja, tummaa kolmioleipää?. Onko kuitenkaan niin väliä, kun on vetänyt koko illan kaljaa ja drinksuja, jos siihen jonkun leipäpalasen vielä aamulla syntilistalleen ostaa...

Vierailija
311/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kai niitä terveellisempiäkin vaihtoehtoja, tummaa kolmioleipää?. Onko kuitenkaan niin väliä, kun on vetänyt koko illan kaljaa ja drinksuja, jos siihen jonkun leipäpalasen vielä aamulla syntilistalleen ostaa...[/quote

Kyllä tuossa tapauksessa noinkin suuren synnin antaa anteeksi. Ettei siinä sitten ostanut tummaa leipää, oi oi!]

Vierailija
312/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta ehkä kuitenkin annat toiselle tilaisuuden kertoa "selitykset"? Ihmiset täällä on heti syyttämässä vaikka mistä ja "jätä se" onkin helppo sanoa toiselle jos ei itse joudu lopettamaan parin vuoden suhdetta. Toivottavasti kuuntelet eka mitä on tapahtunut ja vasta sen jälkeen alat miettimään jatkotoimia.

Toivottavasti ei loppupeleissä ole mitään ylitsepääsemätöntä ja jos on niin sitten hyvä jos pääset eroon ajoissa :D

-N33

Vierailija
313/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka avaa ketjun naiseni ei tullut kotiin eikä vasta elimeen.?

no minä voin avata aihetta ensin. vaimo työmatkalla ja sattumoisin soitin hotelliin ja olikin 2h huoneen varannut

hmm

voidaanko vetää hotellihuoneessa vai johtopäätöksiä

Vierailija
314/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies, joka on yöllä painanut jotain muijaa tuon muijan asunnossa ja muijalla on leivät sun muut jo valmiina asunnossa, mutta kinkkuleikkeleet puuttuivat. Mies sitten kipaisi aamulla hakemaan kinkkuleikkeleitä aamiaispöytään.

Vierailija
315/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yökylässä se oli, lurps

Vierailija
316/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähtikö mies suosiolla? Itselläkin kävi mielessä, että nyt muka nöyristelee, mutta kun tajuaa ettet itkekään perään niin kieltäytyy lähtemästä.

Vierailija
317/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33 kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan mutta ehkä kuitenkin annat toiselle tilaisuuden kertoa "selitykset"? Ihmiset täällä on heti syyttämässä vaikka mistä ja "jätä se" onkin helppo sanoa toiselle jos ei itse joudu lopettamaan parin vuoden suhdetta. Toivottavasti kuuntelet eka mitä on tapahtunut ja vasta sen jälkeen alat miettimään jatkotoimia.

Toivottavasti ei loppupeleissä ole mitään ylitsepääsemätöntä ja jos on niin sitten hyvä jos pääset eroon ajoissa :D

-N33

Miksi pitäisi kuunnella enää mitään selityksiä, kun mies itse on myöntänyt pettäneensä, pyytänyt anteeksi ja ilmoittanut muuttavansa pois, mikäli aloittaja niin haluaa? Eiköhän tuo suhde ole tässä vaiheessa taputeltu. Mies itsekin tietää mokanneensa peruuttamattomasti.

Vierailija
318/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hitto näitä juttuja.

Jos tuo olisi totta niin mikä tarve sulla ap olis kertoa asiasta täällä?

SELITÄ SAATANA

Mitään ei tietenkään koskaan tapahdu. Yksikään mies ei ole koskaan jäänyt reissuilleen, yksikään mies ei ole koskaan pettänyt.

Vierailija
319/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinaa koijataan, apinaa nylkytetään perä reikään.

Vierailija
320/445 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa että on ollut vieraissa, älä usko sen valheita,

Exä teki just tota.

Sama täällä, reissut vaan lisääntyi ja touhu alkoi olla muutenkin lopulta hyvin läpinäkyvää, mutta silti vaan viimeiseen asti kielsi pettämiset 😂 Yhteisiltä tutuilta kuulin kuitenkin miten asiat todellisuudessa oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme