Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen

Vierailija
26.05.2022 |

Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...

Kommentit (445)

Vierailija
21/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi ollut aktiivinen netissä, olisin itse huolissani ja soittaisin sairaalat sun muut läpi. Jos intuitiosi on se, että ei halua vastata, niin luota siihen. Käy yksi asiallinen ja vakava keskustelu ja jos se ei auta, päätä suhde. Tsemppiä!

Noh, olen aika varma, että päätän suhteen ilman sen suurempia keskusteluja, koska tässä nyt on kaikenlaista mitä en todellakaan halua kumppanilta... Ehkä joltain parikymppiseltä voisi odottaa jotain pitkäksi venyneitä känni-iltoja, mutta jotenkin +30v. on vähän turn off sellaiset. Hän tosiaan on muuttunut sen jälkeen, kun muutti saman katon alle ja osa hänen kavereistaan on epämääräisiä, joita en ole aiemmin tavannut. Varmasti olleet hänen elämässä aiemminkin, mutta minulle on esitelty ne, jotka ovat naimisissa tai muuten vaan hyvässä mallissa elämänsä kanssa. Ap

Vierailija
22/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin viestin että voit jäädä sinne missä olet nyt. Tavarat voi tulla kaverisi "Lasse" hakemaan.

Eikä muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.

Mitä vaikeaa siinä on heittää kamat pellolle ja pyytää avain takaisin. Jos ei anna niin yhteys poliisiin.

Vierailija
24/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais sit osua sopiva mimmi kohdalle sen mitä miehistä oppinut 45v aikana niin niin ne vaan pettää aina sopivan osuessa kohdalle. Vaikka olis kuin luotettava. Oikeen ihmettelen naisia joiden mielestä on ok käydä viihteellä ilman toista. Ennen pitkää ei hyvin käy. Ja tiedän et nuoret ei tähän usko, ovat vielä ihanan sinisilmäisiä ja uskovat hyvään.

Tsempit ap!

Näin. Ja toinen juttu on se, että onhan outoa, jos miehellä on "naisystävä", jonka kanssa pitää puhua päivittäin monta tuntia ja viikonloputkin puhelimessa, tekstailla ja mennä jopa veskiin salassa vaihtamaan kuulumisia. Hevon paskat.

Mullakin oli ystävänä pitämäni mies, jonka tapasin eräässä työprojektissa. On itseäni 20 v nuorempi, tosi lyhyt ja reilusti ylipainoinen. Pidin hänestä ihan valtavasti, kaverina, mutta niin vain vuoden jälkeen kysyi olenko kenties ajatellut häntä ikinä romanttisessa mielessä. Mulla lässähti homma siihen.

Ehdin jo miehellenikin hehkuttaa kuinka on niitä rehellisiäkin, jotka ei vonkaile, mutta miksi kysellä kun tietää että olen parisuhteessa. Ei me silti joka päivä nähty, vaan n. kerta kk:ssa mentiin kaffelle ja juteltiin monta tuntia, kun musiikki meitä yhdistää. 

Vierailija
25/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että on ollut vieraissa, älä usko sen valheita,

Exä teki just tota.

Vierailija
26/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, sen näkee sitten. Toisaalta voi olla hyvinkin helppoa. Ap

Vierailija
27/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais sit osua sopiva mimmi kohdalle sen mitä miehistä oppinut 45v aikana niin niin ne vaan pettää aina sopivan osuessa kohdalle. Vaikka olis kuin luotettava. Oikeen ihmettelen naisia joiden mielestä on ok käydä viihteellä ilman toista. Ennen pitkää ei hyvin käy. Ja tiedän et nuoret ei tähän usko, ovat vielä ihanan sinisilmäisiä ja uskovat hyvään.

Tsempit ap!

Olen saman ikäinen, tietääkseni mua ei ole petetty, itse olen kyllä pettänyt. Eikä miehet mitenkään ole kovempia pettäjiä kuin naiset.

Vierailija
28/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa että on ollut vieraissa, älä usko sen valheita,

Exä teki just tota.

Varmaan tai sitten vaan niin kova boogie päällä ja ryyppäys jatkuu, koska pitkä viikonloppu. Molempi pahempi. Ap

Vierailija
29/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tossa itkut auta. Asunnon hakuun. Sanoo sua kumminkin vainoharhaiseksi, jos jotain pettämistä epäilet.

Kyllä. Ja ei tarvitse edes pettää, kun en minä halua kumppania, joka ei kykene ilmoittamaan missä on. Teen tämän hänelle selväksi ja jos ei sovi tai tulee jotain sönkötystä, niin käsken häntä muuttamaan pois minun omistusasunnostani. Ap

Joko ehti virallisesti muuttaa, vuokrasopimus tehty?

Ei olla mitään virallisia sopimuksia tehty. Muutti asuntooni ja on maksanut osansa ja on ihan hyvin ja huolellisesti maksanutkin - tähän saakka. Jotenkin olen huomannut hänen muuttuneessa käytöksessä jotain sellaistakin, että saattaisi yllättäen olla siinä pisteessä, että jäisi sovitut laskut maksamatta ja jättäisi kaupassa käynnit minun murheekseni, koska voi... Ap

Hurraa, tämä on nyt parasta kaikessa. Ureanuppi pihalle vaan, lämpimät ilmat tulee, ostakoon teltan!

Vierailija
30/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on varmaan PROVO ! 🤡

Näitä mies sitä, mies tätä......on pitkin vuotta , saavat kommenttivyöryn..

Vierailija
31/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on varmaan PROVO ! 🤡

Näitä mies sitä, mies tätä......on pitkin vuotta , saavat kommenttivyöryn..

Kyllä tämä on ihan totta. Ap

Vierailija
32/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsempit ap!

Olen saman ikäinen, tietääkseni mua ei ole petetty, itse olen kyllä pettänyt. Eikä miehet mitenkään ole kovempia pettäjiä kuin naiset.

Mulla kans maailman luotettavin mies. Aina sanonut ettei ole koskaan kennekään muun kanssa ollut eikä voiskaan. No on tässä selvinnyt useampi pettäminen, eihän mies niistä kerro tietenkään. Tuttavien kautta kuullut vuosien jälkeen. Jos sun mies ollut viivästyneellä baarireissulla eli kaverin luo jääny yöksi tms niin aika selvä peli.

Vierailija
33/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaikeaa siinä on heittää kamat pellolle ja pyytää avain takaisin. Jos ei anna niin yhteys poliisiin.

Saattaa olla pirin viihdekäyttöä ja tuo toisenlaisen teeskentely kunnes pääsee samaan asuntoon on tosi paha merkki. 

Jos alkaa uhkailla niin ota matalalla kynnyksellä yhteys poliisiin. Sikäli huono, että omistusasunto, kun vaikeampi muuttaa pois, jos tästä jotain ongelmia koituu. 

Itselläni kokemus yhdestä tyypistä, joka lyhyen tapailun jälkeen kävi ovea hakkaamassa vielä kaksi vuotta tapailun päättymisen jälkeen. Oli valehdellut itsestään kaikenlaista myös, mutta onneksi ajoissa huomasin. Olisi ollut vaikea saada ulos asunnosta varmasti.

Vierailija
34/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kun ei kirjoilla ole. Kavereita mukaan ja laukut pakataan, tekstarilla ilmoitus, että haet kamat klo x mennessä tai muuten ne viedään, minne sitten viedäänkin. Ei roskiin saa viedä kuitenkaan eikä tuhota.

Vierailija
35/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kavereilta jos on puh nrot tiedossa, ei se aina tarkoita että olis jonkun naisen kanssa , voi sutaitä muutenkin jotain tapahtua, kumma kun heti otetaan kantaa että pettää??  Selvitä rauhassa asia

Vierailija
36/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsempit ap!

Mulla kans maailman luotettavin mies. Aina sanonut ettei ole koskaan kennekään muun kanssa ollut eikä voiskaan. No on tässä selvinnyt useampi pettäminen, eihän mies niistä kerro tietenkään. Tuttavien kautta kuullut vuosien jälkeen. Jos sun mies ollut viivästyneellä baarireissulla eli kaverin luo jääny yöksi tms niin aika selvä peli.

On myös niitä, jotka oikeasti jäävät kaverille yöksi, kun sammuvat holtittoman ryyppäämisen seurauksena. Onhan noita, jotka eivät edes ole päässeet sinne baariin saakka kännin vuoksi. Ei sekään kovin kivaa kuvaa ihmisestä anna.

Vierailija
37/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sitten vastaa kun on jotain asiaa. Lakkaa häiriköimästä krapulaista, senkin hysteerinen akka.

No kuulepas, kun yksikään hysteerinen akka ei ole velvollinen säilömään kusipäisten ukkojen kamppeita omassa kodissaan. Se hysteerinen akka voi vaikka ilmoittaa, että täällä on nyt uusi mies, älä häiritse, tavarat voit noutaa sovittuna ajankohtana.

Vierailija
38/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kun ei kirjoilla ole. Kavereita mukaan ja laukut pakataan, tekstarilla ilmoitus, että haet kamat klo x mennessä tai muuten ne viedään, minne sitten viedäänkin. Ei roskiin saa viedä kuitenkaan eikä tuhota.

Näin ajattelin tehdä, kun minulla on oikeasti sellainen kutina, ettei tule kotiin ennen sunnuntaita. On vaan sellainen tunne. 4 päivää vapaata... Minulle tulee huomenna ystävä kylään ja jos/kun mies ei ole täällä, niin aletaan pakkailemaan. Ap

Vierailija
39/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne miehet on. Tulee kapakassa joku nätti likka vastaan ja vähän kehasee ja vihjasee, niin siinä ei muistu että on ukolla muija vartoomassa kotona. Parempi olla vaan yksin, likat!

Vierailija
40/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tossa itkut auta. Asunnon hakuun. Sanoo sua kumminkin vainoharhaiseksi, jos jotain pettämistä epäilet.

Kyllä. Ja ei tarvitse edes pettää, kun en minä halua kumppania, joka ei kykene ilmoittamaan missä on. Teen tämän hänelle selväksi ja jos ei sovi tai tulee jotain sönkötystä, niin käsken häntä muuttamaan pois minun omistusasunnostani. Ap

Joko ehti virallisesti muuttaa, vuokrasopimus tehty?

Eihän avoliittoon muutettaessa mitään vuokrasopimusta tehdä,en ole ikinä kuullutkaan että jotkut olisivat tehneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän