Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen

Vierailija
26.05.2022 |

Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...

Kommentit (445)

Vierailija
1/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei halua sitten vastata, kun on selityksen keksimisen paikka.

Vierailija
2/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei halua sitten vastata, kun on selityksen keksimisen paikka.

Varmaan niin. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja puolisen vuotta asuttu saman katon alla... Nyt varmaan alkaa paljastumaan mikä on miehiään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tossa itkut auta. Asunnon hakuun. Sanoo sua kumminkin vainoharhaiseksi, jos jotain pettämistä epäilet.

Vierailija
4/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä se yleensä lähtee, alkuhuuma haihtui kuin autereinen usva. Tulethan kertomaan selityksiä! tsempit!

Vierailija
5/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin todeta, että ennen, kuin muutettiin yhteen, niin hyvin harvoin kävi missään humputtelemassa (toki korona on tehnyt osansa) ja on kehunut, kuinka ei jaksa enää mitään juhlimista, mutta tässä puolen vuoden aikana, kun ollaan oltu saman katon alla nuo kavereiden ryyppyreissut on lisääntyneet huomattavasti ja osa kavereista on jotenkin epämääräisiä... Ap

Vierailija
6/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannalatahyvä, että tapahtuu jo alkuvaiheessa niin voit äänestää jaloillasi.

Vierailija
7/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset eroon suosiolla.

Vierailija
8/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tossa itkut auta. Asunnon hakuun. Sanoo sua kumminkin vainoharhaiseksi, jos jotain pettämistä epäilet.

Kyllä. Ja ei tarvitse edes pettää, kun en minä halua kumppania, joka ei kykene ilmoittamaan missä on. Teen tämän hänelle selväksi ja jos ei sovi tai tulee jotain sönkötystä, niin käsken häntä muuttamaan pois minun omistusasunnostani. Ap

Vierailija
9/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vieläpä tuplapetos; Mä en sitten yleensä biletä, vaikka kuitenkin, ja ei tietenkään voisi iiikinä pettää, vaikka tietenkin...siellä se "kaverin muhkuraisella sohvalla" on raukka yönsä nukkunut. Vaatii varmaan krapulamättöä ja kunnon paijausta, kun suvaitsee saapua kotiin...mikä estää vastaamasta puhelimeen, ja rehellinen kyllä soittaa itse, jos on johonkin vaikka "sammunut".

Vierailija
10/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on sentään hyvä, että voi paikallaolotietoja startata, jottei tarvitse pelätä, että jotain vakavampaa on sattunut. Mies luiskaan.

Vierailija
11/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja ei tarvitse edes pettää, kun en minä halua kumppania, joka ei kykene ilmoittamaan missä on. Teen tämän hänelle selväksi ja jos ei sovi tai tulee jotain sönkötystä, niin käsken häntä muuttamaan pois minun omistusasunnostani. Ap

Joko ehti virallisesti muuttaa, vuokrasopimus tehty?

Vierailija
12/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vieläpä tuplapetos; Mä en sitten yleensä biletä, vaikka kuitenkin, ja ei tietenkään voisi iiikinä pettää, vaikka tietenkin...siellä se "kaverin muhkuraisella sohvalla" on raukka yönsä nukkunut. Vaatii varmaan krapulamättöä ja kunnon paijausta, kun suvaitsee saapua kotiin...mikä estää vastaamasta puhelimeen, ja rehellinen kyllä soittaa itse, jos on johonkin vaikka "sammunut".

Jep. En tajua miksei voi vastata - edes viestillä. Keksisi vaikka valkoisen valheen, että on niin kova darra, ettei voi puhua, mutta tuo, että on kyllä hereillä ja elossa, muttei halua vastata minulle mitään on aika raukkamaista. Enkä usko, että kenelläkään muulla olisi pääsyä hänen puhelimeen. Ap

Vierailija
13/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi ollut aktiivinen netissä, olisin itse huolissani ja soittaisin sairaalat sun muut läpi. Jos intuitiosi on se, että ei halua vastata, niin luota siihen. Käy yksi asiallinen ja vakava keskustelu ja jos se ei auta, päätä suhde. Tsemppiä!

Vierailija
14/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäheikki.

Vierailija
15/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais sit osua sopiva mimmi kohdalle sen mitä miehistä oppinut 45v aikana niin niin ne vaan pettää aina sopivan osuessa kohdalle. Vaikka olis kuin luotettava. Oikeen ihmettelen naisia joiden mielestä on ok käydä viihteellä ilman toista. Ennen pitkää ei hyvin käy. Ja tiedän et nuoret ei tähän usko, ovat vielä ihanan sinisilmäisiä ja uskovat hyvään.

Tsempit ap!

Vierailija
16/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. En tajua miksei voi vastata - edes viestillä. Keksisi vaikka valkoisen valheen, että on niin kova darra, ettei voi puhua, mutta tuo, että on kyllä hereillä ja elossa, muttei halua vastata minulle mitään on aika raukkamaista. Enkä usko, että kenelläkään muulla olisi pääsyä hänen puhelimeen. Ap

Mulle ainakin kertoo siitä, että on kylmä ja tunteeton tyyppi. Sinä olet kotihengetär ja rakastajatar, ota tai jätä, ajattelee tuo mies. Tosiaan hienoa, että näin äkkiä paljasti karvansa. Mutta veetuttaahan se, kun ei tunteille ole mitään on/off-nappia.

Vierailija
17/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko ehti virallisesti muuttaa, vuokrasopimus tehty?

Ei olla mitään virallisia sopimuksia tehty. Muutti asuntooni ja on maksanut osansa ja on ihan hyvin ja huolellisesti maksanutkin - tähän saakka. Jotenkin olen huomannut hänen muuttuneessa käytöksessä jotain sellaistakin, että saattaisi yllättäen olla siinä pisteessä, että jäisi sovitut laskut maksamatta ja jättäisi kaupassa käynnit minun murheekseni, koska voi... Ap

Vierailija
18/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinäkään päästä häntä sisään kun suvaitsee tulla. Onko turvalukkoa tms. mihin hällä ei avainta? Saatko jonkun kaverin paikalle? Laita tavarat matkalaukkuun oven taakse.

Vierailija
19/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.

Vierailija
20/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukesä tiedossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi