Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen hankkiutui tahallaan raskaaksi...

Vierailija
05.03.2010 |

Valehteli käytävänsä pillereitä. Myönsi suoraan, ettei käyttänytkään ja päätti pitää lapsen. Nyt tuli kutsu isyystestiin. Kai se on mentävä.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen sanoo syövänsä pillereitä - mies uskoo.

Jos mies sanoo syövänsä pillereitä - nainen ei usko.



Olisit voinut käyttää ehkäisyä naisen puheista huolimatta, vaikka niiden tautien takia. Oma vikasi.

Vierailija
2/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereiden piti ehkäistä 99% varmuudella? Jos toinen kerran sanoo käyttävänsä, niin eipä tullut mieleen käyttää muuta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku yhdenyön pano?

Vierailija
4/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se 1% mahdollisuus tulla raskaaksi. Jos on satavarma ettei halua lasta, housut pysyy jalassa...

Vierailija
5/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et se ei ole sit lapsen vika!

Vierailija
6/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen niittää, minkä kylvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereiden piti ehkäistä 99% varmuudella? Jos toinen kerran sanoo käyttävänsä, niin eipä tullut mieleen käyttää muuta.

ap

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja vielä kukkarokin. Otapa jatkossa ohjenuoraksi: jos en halua lapsia tämän ihmisen kanssa, huolehdin ehkäisystä itse.

Vierailija
8/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vapaaehtoisesti mene isyystestiin, sut voidaan siihen pakottaa.. Ja mikä siinä nyt on niin pahaa et joudut tunnustamaan isyyden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kallis oppitunti, ettei naisiin voi luottaa.

Mutta kyllä raskaaksi voi tulla jopa tuplaehkäisystä huolimatta, eli siinä mielessä kannattaa pitää housut jalassa. Multa vain ei heru tippaakaan ymmärrystä tuollaisille paskiaisille, niinkuin nainen tässä jutussa.

Vierailija
10/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen niittää, minkä kylvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karsea ämmä!

Vierailija
12/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen niittää, minkä kylvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 99% tarkoittaa sitä, että silti yksi sadasta naisesta tulee raskaaksi vaikka käyttäisikin pillereitä, ja jos panemiasi naisia olisi vaikka sata, niin tämän todennäköisyyslaskennan perusteella oli ihan järkeenkäypää, että joku tulisi kuitenkin sinun takiasi raskaaksi, jos et itse kerran kondomia käytä.



En toki hyväksy naisenkaan ratkaisua, enkä tuolle naiselle (olettaen siis että sinulle merkityksetön) en mitään elatusapuja myöntäisi ikimaailmassa.

Vierailija
14/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siihen 1% on laskettu myös nämä huijaustapaukset, eli nainen on vain sanonut pillerien pettäneen. Käytännössä niiden ehkäisyteho on 100% oikein käytettyinä.

että 99% tarkoittaa sitä, että silti yksi sadasta naisesta tulee raskaaksi vaikka käyttäisikin pillereitä, ja jos panemiasi naisia olisi vaikka sata, niin tämän todennäköisyyslaskennan perusteella oli ihan järkeenkäypää, että joku tulisi kuitenkin sinun takiasi raskaaksi, jos et itse kerran kondomia käytä.

En toki hyväksy naisenkaan ratkaisua, enkä tuolle naiselle (olettaen siis että sinulle merkityksetön) en mitään elatusapuja myöntäisi ikimaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alhaista toimintaa tolta naiselta. Ja nyt siitä tulee äiti. Sääliksi käy lasta!

Vierailija
16/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toiseen pitää pystyä luottamaan sen verran, että jos sanoo syövänsä niitä pillereitä, niin kans syö sitten.

Luottamus on yks parisuhteen pilareista.

Vierailija
17/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lasten hankinnan pitäisi olla yhteinen päätös eli todella kurjasti tehty naiselta. Isän asema on tuollaisessa tilanteessa niin paljon huonompi...nainenhan voi vaatia testin ja laittaa isän vaan maksajan asemaan seuraavaksi 28 vuodeksi ja siitä huolimatta isälle ei välttämättä mahdollista olla lapsen lähihuoltaja tai edes tavata lastaan kovin usein.

Vierailija
18/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miten syöt ajallaan ja oikein pillerit. Sitähän on tutkittu et kaikilla naisilla pillerit ei tehoa niin hyvin kuin toisilla.

Vierailija
19/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 jatkaa..

Vierailija
20/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi sadasta naisesta tulee raskaaksi jollain aikavälillä, ei tietenkään kerrasta.



Väestöliittohan suosittaa että jos nainen sanoo että syö pillereitä, niin miehen pitää aina käyttää myös kortsua, niinkö?



Usein lisäksi nainen joka sanoo syövänsä pillereitä muttei syökään, ei erityisemmin varmaan oleta että mies on mukana vielä lapsen saannin jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan