Keksitään kauheimpia yo-lahjoja! Minä aloitan: astiat
Astiat pitää saada valita itse. Ne ovat liian henkilökohtainen lahja.
Taulu on samaa sarjaa.
Muita?
Kommentit (189)
Ei mitään ongelmaa siinä, että sain lahjaksi astioita. Parempi vaan, että kummitädit yms. ostivat ne kuin että itse olisi pitänyt ostaa kaikki kesätyörahoilla. Kun muutin omilleni ainut astia, joka puuttui oli paistinpannu. Isosta suvusta oli kerrankin hyötyä :)
Korut, jos ei tunne lahjan saahan makua. Tärkeintä on kuitenkin se, että tulee huomioiduksi. Kaikilla ei ole laittaa rahaa lahjoihin.
Juuri kuulin, että sähkön hinta tulee kolmin kertaiseksi.
Mitä henkilökohtaista on esim. kattilassa?
Pentikin sellofaanin pakattu imelä sisustuskrääsä.
Vierailija kirjoitti:
Raha! Kauhean persoonatonta!
Raha on hyvä. Sen voi säästää tai käyttää järkevästi HALUAMIINSA asioihin.
Höpsis. Harva loppujen lopuksi on niin nirso ettei perusasitiat kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä henkilökohtaista on esim. kattilassa?
Ehkä hän saa jo kotoa kattilat.
Ei muista mitenkään sukuni ja naapureitteni ylioppilaita, ettei vaan tule kenellekään paha mieli. Käyn juhlissa syömässä mahan täyteen ja se riittää,
Joku rannekello, mitä ei saa itse valkata.
Jos kauhein mahdollinen lahja pitäisi keksiä, niin astiat ovat vielä aika kesystä päästä. Esim. lahjan antajan omista hiuksistaan virkkaama tyynynpäällinen olisi ainakin minulle epämieluisampi kuin muumimuki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha! Kauhean persoonatonta!
Raha on hyvä. Sen voi säästää tai käyttää järkevästi HALUAMIINSA asioihin.
Raha on tylsää. Rahaa saa kesätöistäkin.
Jos on tiedossa, että ylioppilas kerää jotain astiasarjaa, se ei ole yhtään huono lahjaidea (pitää varmistaa vain, mitä tarvitsisi). Mutta ihan random-astiat tietämättä mieltymyksiä on huono lahja. Esim. vaikka kaksi skumppalasia tai mukia.
Värssykirja. Näitä on kirpparit täynnä.
Ruusut on tylsin. Viime kevään yo sai 200 euron edestä ruusuja. Typerää.
Vierailija kirjoitti:
Korut, jos ei tunne lahjan saahan makua. Tärkeintä on kuitenkin se, että tulee huomioiduksi. Kaikilla ei ole laittaa rahaa lahjoihin.
Juuri kuulin, että sähkön hinta tulee kolmin kertaiseksi.
Ei tämä ketju rahakilpailu olekaan, itse asiassa olen sitä mieltä, ettei ole kovin paha, jos ei anna mitään lahjaa. Mieluummin ei lahjaa kuin joku outo taideteos. Kukka on tietenkin kiva antaa, mutta senkin voi leikata omasta penkistä. ap
Kakkulapio. Lapseni sai sellaisen, ja tätä on kyllä naurettu, kun siihen aikaan telkkarissa oli aiheesta mainoskin.
Tämä lahjan saaja ei ottanut kakkulapiotaan mukaan muuttaessaan omilleen. Ei kuulemma tarvitse sellaista 😂
Mitään ei voi nykyään ostaa, kun voi tulla paha mieli.