Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitään kauheimpia yo-lahjoja! Minä aloitan: astiat

Vierailija
25.05.2022 |

Astiat pitää saada valita itse. Ne ovat liian henkilökohtainen lahja.

Taulu on samaa sarjaa.

Muita?

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värssykirja. Näitä on kirpparit täynnä.

Voi ei...

Vierailija
22/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä henkilökohtaista on esim. kattilassa?

Ehkä hän saa jo kotoa kattilat.

Etkö oikeasti osaa kysyä ylioppilaan perheeltä, mille on tarvetta? Normaalit ihmiset osaavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruusut on tylsin. Viime kevään yo sai 200 euron edestä ruusuja. Typerää.

Sinä siis ynnäsit?

Vierailija
24/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toivoa itse tiettyä astiastoa. Tai tiettyjä viini/ skumppalaseja. Noin on meidän suvussa tehty ja toimittu. Ei tule pettymyksiä.

Vierailija
25/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tiedossa, että ylioppilas kerää jotain astiasarjaa, se ei ole yhtään huono lahjaidea (pitää varmistaa vain, mitä tarvitsisi). Mutta ihan random-astiat tietämättä mieltymyksiä on huono lahja. Esim. vaikka kaksi skumppalasia tai mukia.

Haluaako joku oikeasti että kaikki kaapin mukit on täsmälleen samanlaisia? Esim. 15 kpl keltaista Teema-mukia?

Vierailija
26/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkulapio. Lapseni sai sellaisen, ja tätä on kyllä naurettu, kun siihen aikaan telkkarissa oli aiheesta mainoskin.

Tämä lahjan saaja ei ottanut kakkulapiotaan mukaan muuttaessaan omilleen. Ei kuulemma tarvitse sellaista 😂

Mä voisin kuvitella, että oma lapseni ottaisi mukaan kakkulapion muuttaessaan omilleen. Hän kun tykkää leipoa ja voisi varmasti omassa kodissankin tarjota kakkua.

Vierailija
27/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeasti osaa kysyä ylioppilaan perheeltä, mille on tarvetta? Normaalit ihmiset osaavat. 

Kelle mahdoit vastata...

Vierailija
28/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruusut on tylsin. Viime kevään yo sai 200 euron edestä ruusuja. Typerää.

Sinä siis ynnäsit?

Karkea arvio.

Vierailija
29/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tiedossa, että ylioppilas kerää jotain astiasarjaa, se ei ole yhtään huono lahjaidea (pitää varmistaa vain, mitä tarvitsisi). Mutta ihan random-astiat tietämättä mieltymyksiä on huono lahja. Esim. vaikka kaksi skumppalasia tai mukia.

Haluaako joku oikeasti että kaikki kaapin mukit on täsmälleen samanlaisia? Esim. 15 kpl keltaista Teema-mukia?

Monikin. Tai ainakin samaa sarjaa, helposti yhdisteltävinä.

Vierailija
30/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti, kun astiat ovat niin kamala lahja, ettei mitään pahempaa keksi. 

Vierailija
31/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkulapio. Lapseni sai sellaisen, ja tätä on kyllä naurettu, kun siihen aikaan telkkarissa oli aiheesta mainoskin.

Tämä lahjan saaja ei ottanut kakkulapiotaan mukaan muuttaessaan omilleen. Ei kuulemma tarvitse sellaista 😂

Miksi? Kyllä useimmissa kodeissa on kakkulapio ja se juuri sellainen esine, jonka ulkonäöllä ei ole suurta merkitystä, kun ei ole koko ajan esillä. 

Sain äidiltäni joskus hopeisen kakkulapion nimikirjaimilla ja se on yksi mieleisemmistä lahjoista. Tulee olemaan käytössä vähintään minun elinikäni ajan. 

Vierailija
32/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Eikö lapsellasi ole sosiaalista elämää vai onko jonkin sortin kakkufobia?

Vierailija
33/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kyllä useimmissa kodeissa on kakkulapio ja se juuri sellainen esine, jonka ulkonäöllä ei ole suurta merkitystä, kun ei ole koko ajan esillä. 

Sain äidiltäni joskus hopeisen kakkulapion nimikirjaimilla ja se on yksi mieleisemmistä lahjoista. Tulee olemaan käytössä vähintään minun elinikäni ajan. 

Mulla on neljä hopeista kakkulapiota - kaikki eri sarjaa. Juurikin yo-lahjaksi saatuja, eikä ole käyttöä.

Vierailija
34/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle mahdoit vastata...

Päättele itse. 

Vierailija
35/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki arvokas, mutta ei oman maun mukainen, joka käytettynä viestii omistajastaan, esimerkiksi korut. Omaan tyyliin sopimatonta korua on kovin vaikea käyttää, ei-mieleinen kattila tuskin häiritsee suurinta osaa. 

Vierailija
36/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikin. Tai ainakin samaa sarjaa, helposti yhdisteltävinä.

Suurin osa käyttänee mukeja ihan päivittäin, itsekseen. Ja äärimmäinen harvoin tarvitsee kattaa se 15 samanlaista.

Vierailija
37/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin kuvitella, että oma lapseni ottaisi mukaan kakkulapion muuttaessaan omilleen. Hän kun tykkää leipoa ja voisi varmasti omassa kodissankin tarjota kakkua.

Minä käytin ensimmäisessä opiskelijakodissani kakkulapiota ihan yleisenä lastana, jolla nostelin mm. uunikasviksia pelliltä jne. 

Vierailija
38/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on neljä hopeista kakkulapiota - kaikki eri sarjaa. Juurikin yo-lahjaksi saatuja, eikä ole käyttöä.

Neljä voi tosiaan olla liikaa.. Kaksi olisi ainakin minulle sopiva määrä tarjoiluihin. Eikö teillä käy koskaan vieraita?

Vierailija
39/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette koskaan pidä juhlia?

Vierailija
40/189 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mieluummin ottaisin omilleni muuttaessa uuden, lahjaksi saamani kattilan, kuin jotain äidin ikivanhoja kuluneita romuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme