Keksitään kauheimpia yo-lahjoja! Minä aloitan: astiat
Astiat pitää saada valita itse. Ne ovat liian henkilökohtainen lahja.
Taulu on samaa sarjaa.
Muita?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortit kaikkiin typeriin paikkoihin, kuten Suomalainen kirjakauppa, Pentik, joku koruliike, Iittala jne. Kuka 18-vuotias tarvitsee yhtään mitään noista kaupoista??
Voin vaihtaa koska vaan nuo lahjat rukouskirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkulapio. Lapseni sai sellaisen, ja tätä on kyllä naurettu, kun siihen aikaan telkkarissa oli aiheesta mainoskin.
Tämä lahjan saaja ei ottanut kakkulapiotaan mukaan muuttaessaan omilleen. Ei kuulemma tarvitse sellaista 😂Miksi? Kyllä useimmissa kodeissa on kakkulapio ja se juuri sellainen esine, jonka ulkonäöllä ei ole suurta merkitystä, kun ei ole koko ajan esillä.
Sain äidiltäni joskus hopeisen kakkulapion nimikirjaimilla ja se on yksi mieleisemmistä lahjoista. Tulee olemaan käytössä vähintään minun elinikäni ajan.
Mulla on neljä hopeista kakkulapiota - kaikki eri sarjaa. Juurikin yo-lahjaksi saatuja, eikä ole käyttöä.
Neljä voi tosiaan olla liikaa.. Kaksi olisi ainakin minulle sopiva määrä tarjoiluihin. Eikö teillä käy koskaan vieraita?
Viimeksi rippijuhlissa oli tarvetta enemmällekin. Kakkulapiota voi käyttä suolaisten leivonnaisten kanssa.
Astioissa, kattiloissa ja muissa semmoisissa on se hyvä puoli, että ne voi tarvittaessa myydä. Itsekin pistin kirpparille myyntiin 6 litran jumbokattilan, jolla minä ikisinkku, en oikeasti tee mitään. Monet käyttöesineet voi muuttaa rahaksi. Hankalampaa on päästä eroon suoranaisesta krääsästä, jos ei tahdo heittää niitä jätteenkeräykseen.
Kynttilät voi aina polttaa ja kukat ovat vain hetken "riesana".
Tärkeintä kuitenkin on lahjoissa on ajatus. Se, että joku muistaa onnitella. En minä ainakaan valmistunut ylioppilaaksi sen takia, että saisin siitä materialistista hyötyä sukulaisten ja tuttavien kustannuksella. En myöskään odottanut, että ne jotka juhliini saapuivat, tulevat sinne kieli pitkällä upeiden tarjottavien ääreen.
Ai astiat kamalin lahja!? Sain ylppärilahjaksi sukulaisten ostaman täyden iittalan teema astiaston. Siis aivan kaikki x6, sen setin ansiosta oli aika hyvät astiat kun muutin omilleni asumaan. Jos hankkii astioita niin kannattaa hankkia laadukkaita, jotka kestää vuosia. Itse ainakin osasin arvostaa.
Mä en tainnut saada mitään lahjoja, en edes vanhemmilta.. Mutta kaveri oli saanut jotkut kulahtaneet verhot kummilta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha! Kauhean persoonatonta!
Raha on hyvä. Sen voi säästää tai käyttää järkevästi HALUAMIINSA asioihin.
Kuten subutexiin ja muotivaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortit kaikkiin typeriin paikkoihin, kuten Suomalainen kirjakauppa, Pentik, joku koruliike, Iittala jne. Kuka 18-vuotias tarvitsee yhtään mitään noista kaupoista??
Jotkut ihmiset syövät astioista ja valmistavat niissä ruokaa. Jotkut jopa opiskelevat ja lukevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruusut on tylsin. Viime kevään yo sai 200 euron edestä ruusuja. Typerää.
Sinä siis ynnäsit?
Muistan itse ylioppilaana ynnänneeni, koska ruusuja oli niin paljon. Siihen aikaan monta sataa markkaa. Pienellä kylällä paljon vieraita. Toki sitä lahjarahaakin sai mutta paljon sitä kuihtui maljakoihinkin.
Tämä. Rukous- ja värssykirjat. Ihan pahin. Jos astiat ei käy ni myy pois. En saanu astioita lahjaksi. Edes sitä yhtä kattilaa ja nollasta lähdin kun muutin kotoa. Ei ne adressiin kerätyt vitoset pitkälle kantanu siinä vaiheessa. Kattila ois ollu mahtava lahja.