Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi-kyselijät kysyy valtavasti lisätietoja, mutta eivät sitten koskaan vastaa enää

Vierailija
24.05.2022 |

Vaikka mitä yksityiskohtia myytävästä tuotteesta kysellään. Listaan mitat, värit ja vastaavat perusjutut jo myynti-ilmoon, mutta aina ilmaantuu kyselijöitä joistain erikoisista tarkoista yksityiskohdista, joita itse en ole tullut edes ajatelleeksi. Vastaan huolella kysymyksiin. Mutta sitten nämä kyselijät ei vastaa mitään takaisin, ei edes että kiitos mutta en ostakaan. Useimmat ei edes lue mitä olen vastannut. Mikä juttu tämä on? Kohta en vastaa enää kellekään mitään 😡

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus myin jotain valkoista juttua niin alkoi kysely et kylmä vai lämmin valkoinen.

NO MISTÄ UITUSTA MINÄ TIEDÄN.

Ei kysynyt muuta:)

Torissa ei saa myydä huumeita.

Vierailija
22/28 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät liikaa. Jos hinta on oikea, kauppa käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyllä blokkaan todella herkästi torissa. Aivan liikaa turhan kyselijöitä ja jobbari tinkaajia jotka tarjoavat heti alle puolet pyynnistä. Jokainen löytyykö kyselijä joka ei vastaa samana päivänä viestiin jossa taas olen kertonut että löytyy. Niin lähtee blokkiin ja muut jotka eivät vastaa

Vierailija
24/28 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan että osa on näitä mutta on tyyppejä jotka ei vaivaudu lukemaan ilmoitusta ja kysyvät sitten näitä aivan turhia kysymyksiä. Sillä ei ole mitään merkitystä koska en vastaa näihin enää lainkaan. Samoja yrityksiä on nämä jotka tulevat kauempaa, ja paikan päällä alkavat painostamaa että "tulin kauempaa ja siitä tuli kuluja niin pudota hinnasta 20-30% pois". Niille voi todeta että oma on murheesi. Eihän se ole minun ongelmani jos ostajalle koituu matkakuluja mikäli saapuu tavaraa ostamaan kauempaa enkä todellakaan kustanna niitä. Jos ei ole edes rahaa ostaa, niin sitten ehkä kannattaa jäädä kotiin eikä lähteä tyhjän rahapussin kanssa "kaupoille". Laitan ilmoitukseen etukäteen tiedon että hinta on kaikille sama aivan sama vaikka ostaja tulisi Kiinasta ja tinkaaminen ei onnistu. 

Vierailija
25/28 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin turhiin kyselyihin kannattaa vaan jättää vastaamatta tai blokata. Aina löytyy joku asiallinen ostaja, joka on tositarkoituksella liikkeellä. Sen pystyy jo ensimmäisestä viestistä usein päättelemään. Järkevä ostaja kertoo jo ekassa viestissä milloin pääsisi hakemaan ja laittaa vähintäänkin etunimensä viestin loppuun tyylillä yt. Merja

Vierailija
26/28 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa vain persaukisille. Ne joilla on rahaa ja kyseisen tavaran tarvitsevat myös ostavat sen turhempia kyselemättä ja pummimatta alennuksia turhalla kyselemisellä. 

Vierailija
27/28 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näkee kännykän näytöltä uuden viestin niin siksi eivät lue sitä torista.

Monta x tulee onko vielä jäljellä ja 10 sekunnin jälkeen kun vastaa eivät lue enää

Vierailija
28/28 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota, siksihän niitä lisätietoja varmaan kysytään?

Jos joku kysyy minulta vaatteen mittoja eikä sitten vastaa enää, niin en minä siitä suutu. Oletan vain, että vaate oli väärän kokoinen ostajalle.

Jos lukisit kommentit niin kyseessä on se että jos ilmoituksessa on jo ne mitat ilmoitettu niin silti löytyy väkeä jotka kysyvät niitä mittoja, ja joille pitää kertoa se sama tieto erikseen jonka he ilmoituksen lukemalla saisivat itsekin selville. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi