Tori.fi-kyselijät kysyy valtavasti lisätietoja, mutta eivät sitten koskaan vastaa enää
Vaikka mitä yksityiskohtia myytävästä tuotteesta kysellään. Listaan mitat, värit ja vastaavat perusjutut jo myynti-ilmoon, mutta aina ilmaantuu kyselijöitä joistain erikoisista tarkoista yksityiskohdista, joita itse en ole tullut edes ajatelleeksi. Vastaan huolella kysymyksiin. Mutta sitten nämä kyselijät ei vastaa mitään takaisin, ei edes että kiitos mutta en ostakaan. Useimmat ei edes lue mitä olen vastannut. Mikä juttu tämä on? Kohta en vastaa enää kellekään mitään 😡
Kommentit (15)
Joskus myin jotain valkoista juttua niin alkoi kysely et kylmä vai lämmin valkoinen.
NO MISTÄ UITUSTA MINÄ TIEDÄN.
Ei kysynyt muuta:)
Myin lastenvaunut, laadukasta merkkiä. Tuli vaikka mitä kyselyitä niiden ominaisuuksista tyyliin saako näistä pyörät irti ja saako yhä tilattua Suomesta vaihtopyöriä. Ei harmainta aavistusta. En ole mikään vaunumyymälä, joka tietää kaiken mahdollisen. Kuitenkin asiaa selvitin ja löysin vastauksen, minkä sitten vastasin kyselijälle eikä hän koskaan enää vastannut mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus myin jotain valkoista juttua niin alkoi kysely et kylmä vai lämmin valkoinen.
Huoneenlämpötilassa n. + 20, mutta talvipakkasella voi olla -15 astettakin.
Kyselijät eivät koskaan osta, joten turha vastata.
Pitäähän teidät luuserit saada vähän hikoilemaan palkkanne eteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin tienny vastauksen tuohon. Mutta kun myin avaamattomassa pakkauksessa olevia hiekan värisiä verhoja, niin tuli kyselyjä onko se tumma vai vaalea hiekka, enemmän punertavaan vai ruskehtavaan suuntaan jne. Monta valokuvaa oli enkä minä osaa kuvailla jotain hiekan/beigen väriä sen tarkemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on turha vastata. Mutta miksi kummassa ne kysyy, jos eivät ole aikeissa ostaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen pyysi alennusta lähes uudesta sohvasta, jota myin alle puoleen hintaan ovh. hinnasta. Olin ilmoittanut kaikki mitat tarkasti. Hänen perustelunsa alennukselle, jos se sohva ei mahdukkaan kotiin?!!
Tuollaisen pökkelön kanssa lopettaisin kaupankäynnin heti. Hyvästi vaan ja osta sohvasi kuule muualta.
hervannassa joku tossavainen ostelee mutta ei ikinä hae ei ikinä maksa. hermicassa muka töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on turha vastata. Mutta miksi kummassa ne kysyy, jos eivät ole aikeissa ostaa?
Ap
Tekevät kiusaa. Siis idea on saada myyjä näkemään hirveästi vaivaa (lisäkuvia, lisämittoja jne jne) ilman, että on aikeissakaan ostaa.
Sitten on näitä tinkaajia, tarjoavat aina parikymppiä alle pyyntihinnan. Kiitos tietenkin rehellisyydestä jo viestissä, en näille tinkaajille nykyään edes vastaa, mutta nämä, jotka tulevat ja hakevat tuotetta ja vasta siinä kertovat, ettei heillä olekaan kuin esim. 80 mukana, kun tuotteen myyntihinta on sen 100.
Itse rehellisenä myyjänä ja ostajana ihmettelen, miten näillä on pokkaa?
Siellä on joitain jotka huvikseen kyselee mittoja. Minulle tulee kysymys erään tietyn merkin vaatteista aina parin ekan päivän aikana eikä vastaa mitään enää tai sitten vastaa kiitos mitoista. Tulee mieleen että käyttävät hyväksi tietoja nettiostoksilla ja osa muuten vaan kiusaa.
Minä taas usein suostun tinkimään hinnasta. Eli joku tarjoaa alemman hinnan, johon vastaan että kiinni veti, eikä toisesta kuulu enää mitään. Usein myös kysytään että postitatko, ja kun vastaan myöntävästi niin sama juttu. Ihmiset ei älypuhelimen myötä suhtaudu enää tosissaan mihinkään. Hetken mielijohteesta laitetaan viesti, ja sitten jo pyyhkäistään esiin seuraava ilmoitus, uutinen, video, treffi-ilmoitus, mitä vaan. Aina tulee jotain uutta ja jännää, niin miksi pysähtyä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysynyt muuta:)Mä oisin tienny vastauksen tuohon. Mutta kun myin avaamattomassa pakkauksessa olevia hiekan värisiä verhoja, niin tuli kyselyjä onko se tumma vai vaalea hiekka, enemmän punertavaan vai ruskehtavaan suuntaan jne. Monta valokuvaa oli enkä minä osaa kuvailla jotain hiekan/beigen väriä sen tarkemmin. Ap
Näihin on vaikea vastata koska jokainen näkee värit vähän eri tavalla. Minun mielestäni mintunvihreä on jonkun toisen mielestä haalea sininen, jonkun toisen beige on minun silmääni enemmän greige.
Eräs nainen pyysi alennusta lähes uudesta sohvasta, jota myin alle puoleen hintaan ovh. hinnasta. Olin ilmoittanut kaikki mitat tarkasti. Hänen perustelunsa alennukselle, jos se sohva ei mahdukkaan kotiin?!!
Mä en juuri jaksa nykyään mitään myydä, varsinkaan mitään pienempiä juttuja. En vaan jaksa niitä turhaan kyselijöitä. Olen aina laittanut tuotteista tarkat tiedot kuvineen.