Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras hajusteeton pyykinpesuaine

Hyvää pesuainetta etsimässä
24.05.2022 |

Mikä on paras hajusteeton pyykinpesuneste? Asun yksiössä ja kuivatan pyykit aina pyykkitelineellä joten henkeä alkaa ahdistamaan tosi herkästi jos yhtään väärä pesuaine. Esim jotkut hajusteettomat pyykinpesuaineet tai huuteluaineet ovat aiheuttaneet mulle hengenahdustusta niin ettei niitä pyykkejä pysty pitämään huoneessa. Oon tähän mennessä käyttänyt Lumme merkkiä mutta se koostumus muuttui ihan hiljattain ja ei ole enää sama raikas tuoksu ja on tullut sellainen olo ettei pesekään yhtä tehokkaasti. Huuhteluaineena mulla on minirisk mihin olen tosi tyytyväinen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formil on oikeasti hajuton. Ja tehokas.

Vierailija
2/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan netistä Allegro Plussaa. Ihan parasta. Pesee tehokkaasti, pyykki on pehmeää ja raikasta eikä pöllyä mitään pesuainejäämiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutral

Vierailija
4/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan

Vierailija
5/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutral, ei tuoksu, ei haise. Lisää huuhteluaineeksi pyykkietikkaa, esim. puhdas pellava, niin saat hyvän loppusilauksen. Etikan vieno tuoksu häipyy kuivatessasi pyykit, poistaa kuitenkin pyykistä kaikki hajut ja pitää kankaan värit hyvänä.

Vierailija
6/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Erisania ja olen ollut tyytyväinen

Vierailija
7/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ehdotuksianne, taidan mennä haistelemaan kauppareissulla erisania ja neurtalia. Muistan joskus ostaneeni jompaa kumpaa ja pyykkeihin jäi sillon joku pistävä haju mikä otti kurkkuun ja vaihdoin toiseen pesuaineeseen, voi olla että oli lv merkkikin.

Vierailija
8/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pyykki -jauhe.

Vierailija
9/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau. Sellainen väritön neste, on tuoksuton.

Vierailija
10/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laittaa lisää ehdotuksia!

Vierailija
11/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä serto- jauhe.

Vierailija
12/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkalla on myös ainakin hajusteeton villa & silkki- pesuaine. Loppu kuitenkin kaikkialta. Formil on testivoittaja jossakin testissä. Wau on myös hyvä ja suomalainen.

Vierailija
13/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Pesuainetta etsimässä kirjoitti:

Arvostan ehdotuksianne, taidan mennä haistelemaan kauppareissulla erisania ja neurtalia. Muistan joskus ostaneeni jompaa kumpaa ja pyykkeihin jäi sillon joku pistävä haju mikä otti kurkkuun ja vaihdoin toiseen pesuaineeseen, voi olla että oli lv merkkikin.

Avattu tuote on ostopäätös kuten jossakin kaupassa aikoinaan mainostettiin. Miksi haistelisit hajusteettomia pesuaineita? Ideahan on, että ne eivät tuoksu miltään.

Vierailija
14/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau. Sellainen väritön neste, on tuoksuton.

Ääni tälle. Saa S-marketeista. Pesee hyvin, on hajuton, kotimainen ja erittäin edullista, mikä myös on tärkeä ominaisuus pyykinpesuaineessa!

Vierailija
15/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avattu tuote on ostopäätös kuten jossakin kaupassa aikoinaan mainostettiin. Miksi haistelisit hajusteettomia pesuaineita? Ideahan on, että ne eivät tuoksu miltään.

Syyn takia minkä kirjoitin aloituksessani.

Vierailija
16/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteeton on eri asia kuin hajuton. Joidenkin pesuaineiden raaka-aineet haisevat ihan kauhealle, siksi niihin onkin ollut tapana lisätä hajusteita. Esim. Pirkka kirjopyykkiaine haisee ihan kanankakalle.. Lupaan, että tuo Neutral ei tuoksu ollenkaan!

Vierailija
17/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ääni Erisanille. Mukavan hienojakoista ja riittoisaa.

Vierailija
18/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Formil Sensitive. Tosiaan tuoksuton (toisin kuin monet ns. tuoksuttomat...) ja puhdasta tulee.

Vierailija
19/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow color sensitive

Hajusteeton ja väriaineeton. Myös halpa.

Vierailija
20/34 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan Baby. Mulla ei ole edes lapsia, mutta tästä tykkään. Erinomainen tahranpoistokyky, sopii myös silkille ja villalle ja pyykki on todella raikasta pesun jälkeen. Huuhteluaineen asemesta käytän etikkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä