Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ERGO kantoreppu?

12.10.2006 |

Minulla on kaksi pientä lasta ja nuorimmaiseni 6kk on paljon BabyBjörn-rintarepussa... Nyt kuitenkin oma selkä alkaa väsymään... Onko Ergon kantoreppu hintansa arvoinen?? Oppiiko sen käytön helposti? Saako lapsen yksin selkäänsä?? Mistä olette ostaneet kyseisiä reppuja? Asun Helsingissä.

Kiitos kaikista mielipiteistä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamme (nyt 7kk) ei ole koskaan viihtynyt vaunuissa, joten olen kantanut häntä tosi paljon. Alkuun käytössä oli BabyBjörnin rintareppu, mutta sitten ostimme ERGON ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Ero oli kuin yöllä ja päivällä. Minulla ainakaan ei ERGOLLA kantaessa väsy hartiat tai selkä ollenkaan. Ja mielestäni kantoreppu on helppokäyttöinen.

Selkäpuolella en ole vielä poikaamme kantanut, joten siitä en osaa sanoa mitään. Oman reppuni ostimme jälleenmyyjältä, jolta sai asiantuntevan käyttöopastuksen kaupanpäälle :)

Eli voin oman kokemukseni perusteella suositella lämpimästi!!

Vierailija
2/8 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan ostaa repun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisempia keskusteluja Ergosta ja Patapumista. Meillä on käytössä Patapum, joka on ihan vastaavanlainen reppu kuin Ergo, mutta paljon halvempi. Ainoa ero uuteen NG Ergoon on se, että NG Ergolla voi kantaa lasta lonkalla, Patapumilla ei. Mutta muuten Patapumkin on aivan loistava kantoreppu, suosittelen lämpimästi. ;o)

Vierailija
4/8 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Ergon KenguRuun Helsingin myymälästä Krunikasta. osoite löytyy netistä kenguruu fi. Todella tyytyväinen olen ollut. Poika pian 8kk ja vain selässä olen häntä kantanut (reppu ostettu pari viikkoa sitten). Myös isosiskoa (2v, 15kg) on repussa kannettu.

Vierailija
5/8 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen Ergon omistaja muutaman viikon takaa, sitä ennen käytimme BabyBjörniä, käyttö lopetettiin auvan jalkojen sinertymisen takia, tai ainakin näin olin näkevinäni...joka tapauksessa BB tuntui jääneen pieneksi. Patapumin olen nähnyt vain kuvassa ja kuullut tuttavalta, Ergossa on käsitykseni mukaan tukevampi ja pehmustettu lonkkavyö, mikä on kantamisen perusjuttu.

Vierailija
6/8 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebesissä, Kampissa, myydään myös ja saa hyvän opastuksen kaupan päälle!

Vierailija
7/8 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halusin kysyä näiltä kokeneimmilta etä onkos ergo miten käytännöllinen talvella? tai tässä loppusyksystäkin kun vaatetta on paljon!

itse olen liinaillut aika paljon , meilläkään ei vaunuissa hereillä viihdytä edelleenkään(nyt 5,5kk) ja liinailu tuntuu ainakin kovin hankalalta paksujen ulkovaatteiden kanssa!

Vierailija
8/8 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinnuliini:

ja halusin kysyä näiltä kokeneimmilta etä onkos ergo miten käytännöllinen talvella? tai tässä loppusyksystäkin kun vaatetta on paljon!

itse olen liinaillut aika paljon , meilläkään ei vaunuissa hereillä viihdytä edelleenkään(nyt 5,5kk) ja liinailu tuntuu ainakin kovin hankalalta paksujen ulkovaatteiden kanssa!

Vaikka en nyt niin kamalan kokenut olekaan, niin vastaan silti.

Pari kertaa olen pian 8kk poikaamme ulkona kantanut ulkovaatteissa. Hänellä oli haalari ja minulla ulkotakki. Hyvin onnistui kantaminen niinkin:) Lantiovyöhön van kannattaa ostaa jatkopala, jolloin riittää paremmin ulkovaatteidenkin yli. Näin meillä tehtiin.