Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisitko toimeen 1000e/kk?

Vierailija
24.05.2022 |

Minä saan vain tuon verran kuukaudessa, välillä on allekin. Tulot siis osa-aikatyön palkka + työmarkkinatuki. Tämä riittää tällä elämäntyylillä ihan hyvin. Tässäkin kuussa ylimääräisiä menoja oli 400e eläinlääkärikulut ja silti jää rahaa säästöönkin kuukausittain, riippuu ihan kuukaudesta mutta säästöön saan 100-400e/kk. Säästöjä on tilillä useampi kymppitonni mutta niitä ei ole tarkoitettu aejen menoihin.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut ja kenen kanssa? Mulla on alaikäinen teini huollettavana, joten en tulisi tonnilla toimeen.

Vierailija
2/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssisin ripaskaa jos saisin tonnin kuussa.

t: työmarkkinatuen varassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en, maksan lainoja tuon verran kuussa. Mutta noin 3-4 vuoden kuluttua riittäisi hyvin.

Vierailija
4/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot 1014 e/kk.

Sähkölasku vie siitä 25%.

Pärjään kun selviydyn.

Vierailija
5/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hae jotain osa-aikatyötä? Itse olen henk. koht. avustajana ja niitä hommia on aina.

Ap

Vierailija
6/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuen määrä vai asutko ilmaiseksi vanhempien luona vai kumppanin siivellä?

Vierailija
7/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut ja kenen kanssa? Mulla on alaikäinen teini huollettavana, joten en tulisi tonnilla toimeen.

Velaton rivitaloasunto, asun puolison ja neljän koiran kanssa.

Ap

Vierailija
8/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ihan tosissani, että näitä Kelan etuuksiin ja työttömiin liittyviä aloituksia tehtaillaan tänne järjestelmällisesti.

Vierailija
9/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan 670e työmarkkinatukea ja 199e lapsilisät.

Eipä ne oikein riitä.

Vierailija
10/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laina on 635 euroa, yhtiövastike 303.

Ruokaa saa ruokajonosta. Meillä sähkölasku on n 40 e kk ja puhelin 10 e, netti kuuluu yhtiövastikkeeseen.

Rahaa olisi n 0.33 euroa per päivä.

Vierailija
11/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa asumistukea, ainoa tuki on työmarkkinatuki. Omistusasunto joka velaton, vastike 400e/kk. Asun aviopuolison kanssa.

Ap

Vierailija
12/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan 900 nettona ansiosidonnaista ja hyvin olen pärjännyt omakotitalossa yksin jo vuoden tuolla summalla. En saa mitään köyhäin apuja tai asumistukea.

Vierailija
13/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedät itsekin ettet tulisi ilman puolison tuloja tonnilla toimeen ja silti leveilet tulevasi tonnilla toimeen. Jösses.

Vierailija
14/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen ihan tosissani, että näitä Kelan etuuksiin ja työttömiin liittyviä aloituksia tehtaillaan tänne järjestelmällisesti.

Miksi epäilet? Saan työmarkkinatukea ja osa-aikatyötä palkkaa, siinä mun tulot. Miksi 1000e/kk ei voisi riittää jos asuu puolison kanssa velattomassa asunnossa?

Ap

Vierailija
15/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on puoliso niin ei tarvitse mitään tuloja välttämättä.

Vierailija
16/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa asumistukea, ainoa tuki on työmarkkinatuki. Omistusasunto joka velaton, vastike 400e/kk. Asun aviopuolison kanssa.

Ap

Eli sulle jää yksin 800 €/kk rahaa käyttöön asumisen jälkeen. Mulla on sua isommat tulot ja jää asumisen jälkeen käyttöön n. 500 € ja siitä on hankittava ruoka ja perustarvikkeet neljälle.

Vierailija
17/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedät itsekin ettet tulisi ilman puolison tuloja tonnilla toimeen ja silti leveilet tulevasi tonnilla toimeen. Jösses.

Omien laskujen mukaan voisin hyvinkin tulla toimeen myös ilman puolisoa, toki tiukkaa olisi. Tässä 400e vastike, 600e jäisi ruokaan, sähköön jne yhdelle ihmiselle. Mielestäni tuossa ei mitään ihmeellistä.

Ap

Vierailija
18/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luopuisin autosta ja veneestä.

Vierailija
19/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hae jotain osa-aikatyötä? Itse olen henk. koht. avustajana ja niitä hommia on aina.

Ap

Olen työkyvytön mutta tottakai työkkärin listoilla koska siellähän meitä on tapana säilöä.

Vierailija
20/94 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Omien laskujen mukaan voisin hyvinkin tulla toimeen myös ilman puolisoa, toki tiukkaa olisi. Tässä 400e vastike, 600e jäisi ruokaan, sähköön jne yhdelle ihmiselle. Mielestäni tuossa ei mitään ihmeellistä.

Ap

Entä ne 400 euron ell-kulut? Niitä saattaa tulla useastikin neljän koiran kanssa. Et tulisi toimeen, joten täysin turha ja typerä aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän