Mitä hommaa UPS tekee nykyään, kun eivät pakettejakaan enää toimita?
Paketti ollut Suomessa monta päivää, lähetys siirtyy vain eteenpäin päivä kerrallaan, aina päivän lopuksi.
Oletteko te saaneet UPS:lla kuljetettuja paketteja kotiin viime aikoina?
Koronaan tuskin enää voidaan vedota? Kun kaikki muut toimittaa kotiovelle asti ajoissa.
Kun soittaa niin englanninkielinen asiakaspalvelu vastaa jossain muualla. Eivät osaa sanoa koska paketti tuodaan.
Harmittaa maksaa kallis rahti kun paketit jätetään täällä Suomen päässä johonkin varastolle vai autoon lojumaan päiväkausiksi. Joskus ne käydään vaan jättämässä jonkun monen km päässä olevan marketin kassan taakse mikä tosi kiva meille joilla ei ole autoa, maksavatko taksin jos haen sillä kun en jaksa itse kantaa?
Posti toimii onneksi paremmin nykyään, lisäksi nuo muut ulkomaiset yhtiöt, mutta kun Hollannista tulevan lähetyksen ainoa vaihtoehto oli UPS niin ei voinut valita.
Kommentit (6)
Kaatuilee ja tiputtaa paketteja. Ups.
Perjantaista asti odottanut Suomeen toisesta EU-maasta saapunutta pakettia täällä pääkaupunkiseudulla, mutta heidän nettisivu kertoo vain että toimitusaika ilmoitetaan myöhemmin, siis nyt keskiviikkoaamunakin edelleen tuollainen ilmoitus näkyy pakettiseurannassaan. Ihan käsittämätöntä!
Jos niille soittaa Suomen asiakaspalvelun numeroon, niin puhelu menee jonnekin INTIAAN!
Pitäisikö tehdä rikosilmoitus siitä että pakettini on kadonnut tai varastettu?!
Viimeksi Suomen osuus ei ollut se hitain. Tuli ilmoitus toimitusajankohdastakin ja kun ei sitten saapunutkaan, piti asiaa selvitellä. Siinä vaiheessa paketti oli hukassa Ruotsissa, eikä ollut edes tullut Suomeen, kun tuo ilmoitus tuli.
Minun pakettia ei näy vieläkään, piti tulla maanantaina.
Kaveri sai ilmoituksen että UPS on luovuttanut hänen pakettinsa Postille kotitoimitukseen.
Nytkö siis Suomen Posti joutuu avustaa UPSia kun eivät saa itse paketteja toimitettua ovelle? Sellaisia vielä jotka lojuneet viikon myöhässä vaikka asiakkaat maksaneet nimenomaan kotiinkuljetuksista monta kymppiä?!
Minä aion ainakin sanoa tästä lähtien nettikaupoille että ei tule kauppoja jos heillä ei ole muita vaihtoehtoja antaa kuin UPS.
UPS ihan täysi kusetusfirma. Lupaavat asiakkaalle (myyjä) toimituksen kotiin eivätkä edes yritä.
Usea paketti lähtenyt takaisin myyjälle koska saapumisilmoituksia eivät lähetä ja josnjohonkin toimittavat niin usean kilometrin päähän misyä nouto ilman omaa autoa mahdotonta.
Viime kuussa jouduin odottaa kotona monta iltapäivää ja iltaa että paketti tuodaan enkä päässyt edes kaupassa käymään, sitten lopulta veivät sen 10 km päähän kodistani ja nettiseuranta väitti etten olisi ollut kotona kn muka yrittivät tuoda! Kukaan ei ollut käynyt pihassakaan, olisin nähnyt valvontakamerasta senkin!