Deittailumaailma on muuttunut yhä rumemmaksi (HS)
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008808208.html
Valitettavasti maksumuurin takana. Artikkeli kertoo 47-vuotiaasta lääkäristä, joka esiintyy jutussa nimellä Sanna. Hän on ahkera Tinderin käyttäjä ja on tavannut treffipalvelujen kautta noin 160 miestä. Tinder Goldin lisäksi kokeillut mm. Happy Pancakea.
Ensimmäinen pettymys tulee usein tavatessa livenä:
"Viestittelyn perusteella mukavalta vaikuttanut henkilökin saattaa osoittautua ensitreffeillä todelliseksi törpöksi."
Toinen on ghostatuksi tuleminen. Sanna itse ei haluaisi alentua ghostaamaan, mutta hänellä on kännykässään sovellus, jolla hänelle "tulee puhelu" aina tunnin kuluttua tapaamisen alkamisesta. Silloin saan joka tapauksessa tavallaan jonkinnäköisen tauon siihen hommaan. Ja jos haluan, niin voin puhelun jälkeen sanoa, että nyt minun on pakko lähteä. Ja joskus hänkin ghostaa.
Ghostaamisen syy on usein se, että ihminen on ihan erilainen kuin profiilissa.
"Kuvat voivat olla niin vanhoja, että niiden ottamisen jälkeen seuralaiselle on esimerkiksi kertynyt kymmeniä kiloja lisää painoa. Se ei sinällään Sannaa häiritse, mutta häntä ihmetyttää, eikö epärehellisyyden väistämätön paljastuminen hetkauta kyseisiä ihmisiä." Osa valehtelee ikänsä. Sannakin on käynyt treffeillä miehen kanssa, joka esitti olevansa 50 mutta olikin 70. Toisaalta nuoret miehet valehtelevat ikänsä vanhemmiksi päästäkseen harrastamaan seksiä itseään vanhemman naisen kanssa.
Lisäksi Tinderissä tulee vastaan tuttuja varattuja miehiä.
Artikkelin lopussa kerrotaan, kuinka Sannalla oli äskettäin tunne, että nyt näyttää lupaavalta, ja Sanna kävi jo miehen kanssa useammilla treffeillä. Sitten kävi ilmi ettei mies ollutkaan muuttanut erilleen vaimostaan.
Kommentit (1481)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen on rakastunut, sitten heikkouksia voidaan hyväksyä.
Tämä minua miehenä aina ihmetyttää. Ensin nainen asettaa aivan järjettömät kriteerit, joilla sulkee vastuullisia tavallisia miehiä pois deittimarkkinoilta.
Mutta sitten kun nainen rakastuu, hän sietää mieheltä lähes mitä tahansa, jopa väkivaltaa. Vaikka mies kohtelisi naista rumasti ja huonosti, niin nainen vain jatkaa suhteessa.
En ole koskaan päässyt selville naisten parinvalinnan logiikasta.
Naisten? Taas tätä palstamiesten järjetöntä yleistämistä - naiset ovat yhtenäinen lauma, joka ajattelee ja toimii samalla tavalla. Ja miehet ovat aina uniikkeja lumihiutaleita.
Se, että sinä olet naiseton, johtuu siitä, miten suhtaudut naisiin, ja miten ajattelet naisista, ja kommenttisi perusteella se on katkeruus ja naisviha.
Itkee yleistämisestä ja yleistää itse palstamiehet. Ihanan ironista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusongelmahan on siinä yhtälössä että miehissä on enemmän hajontaa kuin naisissa, mutta naisten miesmaussa on vähemmän hajontaa kuin miesten naismaussa.
Olen kokeillut tehdä umpirehellisiä deitti-ilmoituksia, joissa olen pyrkinyt välttämään vähäisenkin ruikuttamisen, mutta silti kertonut avoimesti, millainen olen ja millaisia haasteita ja heikkouksia minulla on. ainuttakaan vastausta en niihin ole saanut.
Kun sen sijaan heittäytyy leikkimieliseksi ja kepeäksi, korostaa liikaa liioittelematta hyviä puoliaan ja vaalii myönteistä fiilistä, niin jokunen vastaus saattaakin tulla.
Omien kokemusteni vuoksi en usko yhtään, siis en yhtään, että naiset arvostaisivat rehellisyyttä. Jos naisten huomion tahtoo saada, täytyy keskittyä tunnelman luomiseen. Naiselle täytyy jo ilmoituksesta tulla hyvä olo.
Nainen ei tahdo oikeasti tietää, millainen mies on. Ei hän tahdo kohdata ihmistä. Hän tahtoo kohdata tunteen.
Naisten näyttää olevan vaikea ymmärtää, että menestyäkseen miehen on valehdeltava.
Tähänkin postaukseen tulee alapeukutuksia vain siksi, että itseään petkuttavat naiset kuvittelevat arvostavansa rehellisyyttä, vaikka tosiasiassa he arvostavat hyvää fiilistä, eikä sitä häiritse se, että mies kertoo puolitotuuksia.
Rehellisyys on deittailussa pelkkä haitta. Naiset itsekään eivät ole rehellisiä. Monet heistä ovat esimerkiksi todella taitavia ottamaan kuvia, joissa he vaikuttavat hyvin edustavilta. Totuus on sitten toisenlainen. Näyttävä kaunotar onkin ihan tavallinen keskivertonainen.
Kyllä.
Mietitään vaikka hyvää Tinder-profiilia. Kuvaako se rehellisesti sitä miltä näytät päivittäin, tai elämääsi ylipäätään? No ei, naista miellyttää mainostoimistotyylinen profiili. Kiiltokuvamainen mosaiikki elämän huippuhetkiä. Siitä nainen saa tunteen.
Omat kokemukseni ovat samat. Olen saanut menestystä, kun olen tarkoin valinnut parhaat mahdolliset kuvakulmat ja kuvat profiiliini. Jos olen laittanut rehellisiä alaviistokuvia, umpirehellisen valaistuksen, perusilme, perusryhti, jne, joissa näytän tavallisen tylsältä, niin ei tule kiinnostusta. Pitää miettiä, minkä tunteen haluaa "mainosmiehenä" välittää, että "asiakas" kiinnostuu.
Millä lailla alaviistokuva on rehellisempi kuin yläviistokuva? Molemmathan vääristävät sitä, miltä henkilö näyttää. Alaviistokuvassa näyttää usein lihavammalta kuin onkaan. Valokuvat eivät muutenkaan ole täysin yhteneviä totuuden kanssa. Kuvassa on aina yksittäinen pysähtynyt hetki, kun taas livetilanteessa ihminen nähdään toisin. Livetilanteessa silmä korjaa valaistusta, kun taas kuvaan helposti tulee "värivääristymiä" loisteputkien tai ihan vaikka kännykkäkameran vuoksi. Ihminen näyttää kuvissa helposti keltaiselta tai punertavalta, vaikka silmin katsoen samassa tilanteessa hän ei näyttäisikään siltä.
En myöskään hetkeäkään usko, että miesten mielenkiinto olisi yhtä suuri, jos naisella on hyvät kuvat, kuin jos hänellä on alakulmakuva, kuva johon on tallentunut huono ilme vaikka tilanteessa, jossa hän on räpäyttämässä silmiään ja sanomassa jotain, tai jos valaistuksen tai kännykkäkameran suorituskyvyn vuoksi valaistus on epäedullinen.
Meikäläinen on aina ilmoittanut varmaan liian suorasti omasta persoonastani, sillä kiinnostus on ollut vähintäänkin laimeaa 😁 Totean mm. että omaan erittäin mauttoman huumorintajun ja saatan vitsailla vaikka kuolemalla, oli vitsin aiheena sitten oma kuoleminen tai jonkun muun. Lisäksi alapäähuumori on lähellä sydäntäni. Toki tietyissä tilanteissa pitää olla asiallinen, mutta tosikko ei kanssani pärjää, enkä minä hänen kanssaan.
Lisäksi vihaan aamuherätyksiä ja teen sen takia työelämässäkin pelkkiä ilta -ja yövuoroja, joten aikaisin ylös ja aikaisin nukkumaan-tyyppi ei ole minua tai minä häntä varten.
Siinä oli vasta osa listaa, mutta yleensä tuo jo riittää karkottamaan monet. Ja hyvä että karkottaa, en minä vääränlaista ihmistä elämääni kaipaakaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusongelmahan on siinä yhtälössä että miehissä on enemmän hajontaa kuin naisissa, mutta naisten miesmaussa on vähemmän hajontaa kuin miesten naismaussa.
Olen kokeillut tehdä umpirehellisiä deitti-ilmoituksia, joissa olen pyrkinyt välttämään vähäisenkin ruikuttamisen, mutta silti kertonut avoimesti, millainen olen ja millaisia haasteita ja heikkouksia minulla on. ainuttakaan vastausta en niihin ole saanut.
Kun sen sijaan heittäytyy leikkimieliseksi ja kepeäksi, korostaa liikaa liioittelematta hyviä puoliaan ja vaalii myönteistä fiilistä, niin jokunen vastaus saattaakin tulla.
Omien kokemusteni vuoksi en usko yhtään, siis en yhtään, että naiset arvostaisivat rehellisyyttä. Jos naisten huomion tahtoo saada, täytyy keskittyä tunnelman luomiseen. Naiselle täytyy jo ilmoituksesta tulla hyvä olo.
Nainen ei tahdo oikeasti tietää, millainen mies on. Ei hän tahdo kohdata ihmistä. Hän tahtoo kohdata tunteen.
Naisten näyttää olevan vaikea ymmärtää, että menestyäkseen miehen on valehdeltava.
Tähänkin postaukseen tulee alapeukutuksia vain siksi, että itseään petkuttavat naiset kuvittelevat arvostavansa rehellisyyttä, vaikka tosiasiassa he arvostavat hyvää fiilistä, eikä sitä häiritse se, että mies kertoo puolitotuuksia.
Rehellisyys on deittailussa pelkkä haitta. Naiset itsekään eivät ole rehellisiä. Monet heistä ovat esimerkiksi todella taitavia ottamaan kuvia, joissa he vaikuttavat hyvin edustavilta. Totuus on sitten toisenlainen. Näyttävä kaunotar onkin ihan tavallinen keskivertonainen.
Kyllä.
Mietitään vaikka hyvää Tinder-profiilia. Kuvaako se rehellisesti sitä miltä näytät päivittäin, tai elämääsi ylipäätään? No ei, naista miellyttää mainostoimistotyylinen profiili. Kiiltokuvamainen mosaiikki elämän huippuhetkiä. Siitä nainen saa tunteen.
Omat kokemukseni ovat samat. Olen saanut menestystä, kun olen tarkoin valinnut parhaat mahdolliset kuvakulmat ja kuvat profiiliini. Jos olen laittanut rehellisiä alaviistokuvia, umpirehellisen valaistuksen, perusilme, perusryhti, jne, joissa näytän tavallisen tylsältä, niin ei tule kiinnostusta. Pitää miettiä, minkä tunteen haluaa "mainosmiehenä" välittää, että "asiakas" kiinnostuu.
Millä lailla alaviistokuva on rehellisempi kuin yläviistokuva? Molemmathan vääristävät sitä, miltä henkilö näyttää. Alaviistokuvassa näyttää usein lihavammalta kuin onkaan. Valokuvat eivät muutenkaan ole täysin yhteneviä totuuden kanssa. Kuvassa on aina yksittäinen pysähtynyt hetki, kun taas livetilanteessa ihminen nähdään toisin. Livetilanteessa silmä korjaa valaistusta, kun taas kuvaan helposti tulee "värivääristymiä" loisteputkien tai ihan vaikka kännykkäkameran vuoksi. Ihminen näyttää kuvissa helposti keltaiselta tai punertavalta, vaikka silmin katsoen samassa tilanteessa hän ei näyttäisikään siltä.
En myöskään hetkeäkään usko, että miesten mielenkiinto olisi yhtä suuri, jos naisella on hyvät kuvat, kuin jos hänellä on alakulmakuva, kuva johon on tallentunut huono ilme vaikka tilanteessa, jossa hän on räpäyttämässä silmiään ja sanomassa jotain, tai jos valaistuksen tai kännykkäkameran suorituskyvyn vuoksi valaistus on epäedullinen.
Valitkaa kuvat tarkoin, jos haluatte treffeille. On helppo ottaa kuvia, joissa näyttää esim. 50% huonommalta kuin oikeasti luonnossa tai 50% paremmalta kuin oikeasti luonnossa. Valitkaa nuo jälkimmäiset, sekä miettikää, missä kontekstissa kuvat on otettu. Ainakin osa niistä, jotta saatte välitettyä mahtavan fiiliksen mainoksellanne. Sitten treffeillä voi tulla vastapuolelle pettymys, mutta se on sen ajan murhe se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naisilla on paljon helpompaa näissä jutuissa.
Tieteellisistä tutkimuksista tiedämme, että naisfiguurin näkeminen vaikuttaa miehen aivoissa keskushermostoa stimuloivien huumeiden tavoin. Siis pelkästään se, että näkee naaraspuolisen hahmon. Asiaa on havainnoitu aivokuvantamismenetelmin.
Eli nainen herättää miehen mielenkiinnon pelkällä olemassaolollaan. Ja nainen saa sen figuurin luonnostaan, se lähtee jo luustosta. Ainoastaan lihomalla niin paljon, että figuuri 'katoaa' voi menettää tämän, mutta silloin pitää lihoa jo melko rankasti (koska useimmilla maltillinen lihominen vain korostaa figuuria).
Eihän miehillä ole mitään tuollaista automaattia.
Se että tästä on tullut jonkinasteinen valituksen aihe, on nykyajan ilmiö. Asiahan on aina ollut näin, eikä sitä ole koettu ongelmalliseksi. Toki myönnän, että jos itsekin on pitkään ollut yksin ja yrittänyt etsiä naisseuraa, niin käyhän siinä mielessä ajatuksia "epäoikeudenmukaisuudesta". Mutta silloinkin pitää muistaa, etteivät miehet sen enempää kuin naisetkaan ole vaikuttaneet tähän biologiseen järjestykseen mitenkään itse. Olemma kaikki syyttömiä tähän.
Sama se on toisinpäinkin. Hyvännäköisen miesfiguurin näkeminen saa minut kiinnostumaan ja kerran pikarakastuin sekunnissa mieheen, jonka nöin vain kävelevän takaapäin. En siis tiennyt edes ikää tai miltä näyttää kasvoista, pelkkä figuuri ja tapa liikkua olivat se juttu. Tätä rakastumista ko mieheen kesti yli 5 vuotta.
Lisäksi minä en ole valitettavasti saanut erityisen naismaista figuuria syntymässä. Minulla on ohuet jalat, olematon littana peppu, tasapaksu keskivartalo eli ei vyötäröä, ja leveät hartiat.
Eli ihan samoin mies voi helposti parantaa kiinnostavuuttaan normaalilla painolla, kuntoilemalla ja hyvällä ryhdillä. Syntymäominaisuuksiaan voi parantaa.
Tämä! Voisitte miehet olla edes normaalipainoisia. Tosi paljon on ylipainoisia miehiä tuolla katukuvassa, kun katsoo. Miksi meidän naisten pitäisi syttyä läskistä miehistä? Ei miksikään
Jos ja kun aktiivi-ikäisistä puhutaan tässä... kyllä suurempi "ongelma" miehillä taitaa olla alipainoisuus kuin lihavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisesti kirjoitettu profiili kertoo paljon ihmisen luonteesta, ja luonnollinen hymy kuvissa. Ne herättää mielenkiinnon.
Pahinta on litania ehtoja siinä profiiliteksissä ja tympeä ilme.Silti noidenkin takaa voi paljastua todellisuudessa täysi k-pää, mutta kertoo se ainakin jonkinasteisesta älykkyydestä, että osaa edes luoda vaikutelman mukavasta ja ystävällisestä tyypistä.
Meinaat varmaankin että jos otat heti valmiiksi pessimistisen asenteen niin et pety?
Itse vastasin naisen lähettämään viestiin kun profiiliteksti oli kirjoitettu ystävällisesti ja hänen kuvissaan oli luonnollinen hymy. Ja lisäksi se hyvin tavallinen keskustelun aloitus: Hei, mitä kuuluu?
Nyt ollaan vuosi tapailu ja kohta on muutto saman katon alle.
Annoin tilaa ja mahdollisuuden. Eikä ole tarvinnut katua.
Vierailija kirjoitti:
Millainen olisi sitten rehellinen Tinder-profiili?
Mihin tahansa deitti-ilmoon laittaisin nämä sukupuolesta riippumatta.
-Kokovartalokuva ja kasvokuva riittävän läheltä hyvässä valaistuksessa, ei kuitenkaan mikään taiteellinen lähiotos vaan sellainen "pöydän toiselta puolelta otettu". Aina parempi, jos naisella ei ole meikkiä.
-Rehellinen kuvaus elämäntilanteesta. "Olen sairastanut masennuksen ja ollut monta vuotta pois työelämästä. Nyt kouluttaudun uudestaan kokiksi. Koulu loppuu vuoden päästä, jolloin toivon työllistyväni".
-Omat kiinnostuksen kohteet, luonne ja peruselämäntapa. "Viihdyn enimmäkseen kotona. Jos poistun sieltä, tahdon tehdä jotain aktiivista. Olen vähän ujo ja hidas, enkä tunne oloani luontevaksi suurissa porukoissa. Katselen asioita mieluummin porukan laitamilta. Eniten kuitenkin pidän tekemisestä, en olemisesta. Kun olen paikallani, luen usein kirjaa. Kirjat ovat minulle tärkeitä."
-Perustoiveet kumppanille. "En ole alkoholivastainen, mutta en myöskään pidä tapatissuttelusta edes viikonloppuisin. Juhliminen silloin tällöin on ok, kunhan se ei ole jokaviikkoista.
Toivon että kumppanini pystyisi olemaan rehellinen itselleen ja kertomaan edes sen, ettei pysty kertomaan jotain, koska kertominen tuntuu vaikealta. En halua tässä iässä enää parisuhdetta, jossa esitetään ja piilotetaan. Jos haluaa suhteen, täytyy pystyä hyväksymään koko paketti. Avoin kommunikointi perustuu luottamukseen ja luottamuksen perusteena on koettu. Suhteessa täytyy nähdä, että kumppani kunnioittaa ja huomioi sekä sanoin että teoin. Tämän täytyy olla molemminpuolista."
Esimerkiksi tuollaiseen naisen ilmoitukseen vastaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tieteellisistä tutkimuksista tiedämme, että naisfiguurin näkeminen vaikuttaa miehen aivoissa keskushermostoa stimuloivien huumeiden tavoin. Siis pelkästään se, että näkee naaraspuolisen hahmon. Asiaa on havainnoitu aivokuvantamismenetelmin.
Eli nainen herättää miehen mielenkiinnon pelkällä olemassaolollaan. Ja nainen saa sen figuurin luonnostaan, se lähtee jo luustosta. Ainoastaan lihomalla niin paljon, että figuuri 'katoaa' voi menettää tämän, mutta silloin pitää lihoa jo melko rankasti (koska useimmilla maltillinen lihominen vain korostaa figuuria).
Se että tästä on tullut jonkinasteinen valituksen aihe, on nykyajan ilmiö. Asiahan on aina ollut näin, eikä sitä ole koettu ongelmalliseksi. Toki myönnän, että jos itsekin on pitkään ollut yksin ja yrittänyt etsiä naisseuraa, niin käyhän siinä mielessä ajatuksia "epäoikeudenmukaisuudesta". Mutta silloinkin pitää muistaa, etteivät miehet sen enempää kuin naisetkaan ole vaikuttaneet tähän biologiseen järjestykseen mitenkään itse. Olemma kaikki syyttömiä tähän.
Noh kulttuuri on muuttunut aika isosti. Itse asiassa se, että jokin asia on aina ollut näin ei tarkoita sitä, että se olisi tiedostettu. Ihmisellä on aina ollut DNA:ta, mutta ennen 50-lukua sitä ei tiennyt kukaan.
Lisäksi meillä ei ole pohjoismaissa mitään miehuuden ihailemisen ja palvonnan kulttuuria. Aasian maissa voidaan karnevaaleissa pukeutua penikseksi ja sieltä päin on myös lähtöisin perinteet, joissa ihaillaan ja nähdään henkisyyttä tai hengellisyyttä vastakkaisen sukupuolen vartalossa ja sukuelimissä.
Pohjoismaissa on sukupuolineutraalius, luterilaisuus ja änkyräfeminismi. Miesten paremmuus monissa asioissa on piilotettu ja esim.tytöistä armeijassa tai poliisissa puhutaan vahvuutena ja heidän heikkoutensa piilotetaan antamalla lisävastuuta miehille, mutta minkään ammatin kohdalla miehille ei ole helpotettuja pääsykokeita ja perustella miksi miehet ovat parempia jossain tehtävässä. Miehet voivat tuntea, että kunnia heidän saavutuksistaan ja ylpeys heidän vahvuuksistaan on viety pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se on toisinpäinkin. Hyvännäköisen miesfiguurin näkeminen saa minut kiinnostumaan ja kerran pikarakastuin sekunnissa mieheen, jonka nöin vain kävelevän takaapäin. En siis tiennyt edes ikää tai miltä näyttää kasvoista, pelkkä figuuri ja tapa liikkua olivat se juttu. Tätä rakastumista ko mieheen kesti yli 5 vuotta.
Lisäksi minä en ole valitettavasti saanut erityisen naismaista figuuria syntymässä. Minulla on ohuet jalat, olematon littana peppu, tasapaksu keskivartalo eli ei vyötäröä, ja leveät hartiat.
Eli ihan samoin mies voi helposti parantaa kiinnostavuuttaan normaalilla painolla, kuntoilemalla ja hyvällä ryhdillä. Syntymäominaisuuksiaan voi parantaa.
Tämä! Voisitte miehet olla edes normaalipainoisia. Tosi paljon on ylipainoisia miehiä tuolla katukuvassa, kun katsoo. Miksi meidän naisten pitäisi syttyä läskistä miehistä? Ei miksikään
Jos ja kun aktiivi-ikäisistä puhutaan tässä... kyllä suurempi "ongelma" miehillä taitaa olla alipainoisuus kuin lihavuus.
Tuo on ihan hyvä pointti. Hintelärakenteisella miehellä on vaikeaa. Itse olen käyttänyt todella paljon aikaa salilla muokatakseni itsestäni miehekkäämmän oloisen. Voi tuntua hölmöltä jonkun mielestä, mutta minulle se on ollut tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea sanan tinder jälkeen.
Miksi ei vaan mene johonkin? Miksi pitää olla joku nettipankki, josta etsii IHMISIÄ?
Parisuhteessa olevat ihmiset ne jaksaa tästä huudella. Kertokaapa mitä pitäisi tehdä, jotta tapaisi joskus jonkun? Olen eronnut vuosia sitten, ikää 40 +, en käy baareissa, harrastusten miehet ovat varattuja. En ole kaupan kassajonossa, kirjastossa tai hautausmaalla treffiseuraa bongannut. Kaikki jaksavat ihmetellä, miksi tällainen nainen on sinkkuna, ja en tiedä. En kahteen vuoteen ole nettitreffailua harrastanut, mutta silloin aikoinaan Tinderistä löytyi pitkäaikainen seurustelukumppani.
Anti tulla: Miten toimin? Jotain suhdetoimintaa elämääni kaipaan.
Itse katsoisin hymyillen kiinnostavia miehiä vaikka siellä Cittarissa. Tai kadulla. Aika äkkiä tulee joku hymynkohde selittämään kiinni hihaan. Moni mies kaipaa rohkaisua ja kokee hymyn sellaisena. Pitkä katse + hymy = kutsu.
Sama systeemi minulla toimii baarissakin. Aina, kun jäi yksin pöytään kun kaveri lähti vaikkapa veskiin, niin joku tuli juttelemaan. Kannattaa (vaikkei niissä niin käy) mennä vaikka yksin istumaan johonkin pöytään, niin on tulijoita. Toinen hyvä paikka on puiston penkki kaupungilla. Nyt, kun kesää pukkaa, niin terassillekin voi mennä yksin istumaan. Viereinen paikka on äkkiä varattuna :D
Olet sitten varmaan kaunis. Onneksi olkoon. Tuo ei toimi ainakaan mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tuosta ei ole saatu tutkimusdataa.
Kun joskus Ylellä haastateltiin tämän aihepiirin parissa työskennellyttä tutkijaa, tyytyi tämä naisista kysyttäessä toteamaan, että noh naiset vaikuttaisivat olevan monimutkaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Millainen olisi sitten rehellinen Tinder-profiili? Ilmeisesti toivoisitte, että naiset kiinnostuisivat pikemminkin sellaisesta, joten kertokaa nyt ihmeessä millaisesta sitten pitäisi kiinnostua? Tai millaisia profiileja toivoisitte naisten laittavan, jos kerran koette nyt naisten tyylin vääränlaiseksi?
Katsos, asiallinen kysymys.
Mielestäni vastasin tuohon jo? Rehellinen profiili. Millaista elämäsi on päivittäin. Millaisen naisen kanssa olisin parisuhteessa 99% ajasta, ei vain sen 1% kun odotettu matka vihdoin toteutuu, tai on aika pynttäytyä juhliin, tai on superfiilikset kreikkalaisella uimarannalla kolme vuotta sitten.
Mitä tekisimme suurimman osan ajasta? Lenkkeilisimme, katsoisimme telkkaa, rakentaisimme hirsitaloa, kenties viikonloppuna joitain yhteisiä aktiviteetteja?
Kuvaa otettaessa filtterit pois, ne ovat puhelimessa oletuksena päällä. Ei valossa kylpeviä kasvokuvia siten että rypyt peittyvät. Kroppakuva jossa ei kikkailla kuvakulmilla, vaan näkee onko vyötärö tallella jne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama asia on ollut näissä langoissa ennenkin esillä, mutta kun tää valituksen aihe on aina sama, eli että miehet ovat paskoja ja miesten pitää kehittää itseään, jne. Niin kysynkin nyt ihan suoraan ilman mitään v*ttuilua, ja odotan asiallisia vastauksia:
-Miksei naisten jotka eivät saa haluamaaansa miestä pidä tehdä mitään kehittääkseen itseään, vaan riittää että valittaa kuinka miehet ovat paskoja?
-Pitäisikö teidän mielestä naistenkin kehittää vähän itseään, ehkä laihduttaa, kehittää luonnettaan jne., että saisivat sen haluamansa miehen?
Tämä! Syy on joka kerta miehissä, ettei nainen saa haluamaansa, ei tietty naisessa itsessään ole mitään vikaa. Olen sanonut aina, että jokaisessa naisessa asuu pieni narsisti. Lisäksi, oletteko tavanneet naista, joka ei aina huomauttelisi jostakin ja jos itse taasen huomautat naista, niin tämä ottaa satavarmasti nokkiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvikaan.
Mutta me miehet olemme huomanneet että ainoastaan pitkien, raamikkaiden ja komeiden miesten tapauksessa toivotaan lisäksi normaalipainoisuutta.
Ellei ole geenikomea, osakkeet eivät nouse normaalipainoisuudella ollenkaan. Voivat jopa laskea, kun vertaa sellaiseen ylipainon rajoilla keikkuvaan dad bodiin joka sa naisen tuntemaan itsensä pienemmäksi (hoikkaa ja sporttista naista ei saa ilman geenikomeutta tai rahaa, vaikka olisi itse hoikka ja sporttinen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olisi sitten rehellinen Tinder-profiili?
Mihin tahansa deitti-ilmoon laittaisin nämä sukupuolesta riippumatta.
-Kokovartalokuva ja kasvokuva riittävän läheltä hyvässä valaistuksessa, ei kuitenkaan mikään taiteellinen lähiotos vaan sellainen "pöydän toiselta puolelta otettu". Aina parempi, jos naisella ei ole meikkiä.
-Rehellinen kuvaus elämäntilanteesta. "Olen sairastanut masennuksen ja ollut monta vuotta pois työelämästä. Nyt kouluttaudun uudestaan kokiksi. Koulu loppuu vuoden päästä, jolloin toivon työllistyväni".
-Omat kiinnostuksen kohteet, luonne ja peruselämäntapa. "Viihdyn enimmäkseen kotona. Jos poistun sieltä, tahdon tehdä jotain aktiivista. Olen vähän ujo ja hidas, enkä tunne oloani luontevaksi suurissa porukoissa. Katselen asioita mieluummin porukan laitamilta. Eniten kuitenkin pidän tekemisestä, en olemisesta. Kun olen paikallani, luen usein kirjaa. Kirjat ovat minulle tärkeitä."
-Perustoiveet kumppanille. "En ole alkoholivastainen, mutta en myöskään pidä tapatissuttelusta edes viikonloppuisin. Juhliminen silloin tällöin on ok, kunhan se ei ole jokaviikkoista.
Toivon että kumppanini pystyisi olemaan rehellinen itselleen ja kertomaan edes sen, ettei pysty kertomaan jotain, koska kertominen tuntuu vaikealta. En halua tässä iässä enää parisuhdetta, jossa esitetään ja piilotetaan. Jos haluaa suhteen, täytyy pystyä hyväksymään koko paketti. Avoin kommunikointi perustuu luottamukseen ja luottamuksen perusteena on koettu. Suhteessa täytyy nähdä, että kumppani kunnioittaa ja huomioi sekä sanoin että teoin. Tämän täytyy olla molemminpuolista."
Esimerkiksi tuollaiseen naisen ilmoitukseen vastaisin.
Tuo ilmo onkin hyvä.
Mutta fakta on, että miehet ei yleensä jaksa lukea noin pitkää tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Millainen olisi sitten rehellinen Tinder-profiili? Ilmeisesti toivoisitte, että naiset kiinnostuisivat pikemminkin sellaisesta, joten kertokaa nyt ihmeessä millaisesta sitten pitäisi kiinnostua? Tai millaisia profiileja toivoisitte naisten laittavan, jos kerran koette nyt naisten tyylin vääränlaiseksi?
Mielestäni vastasin tuohon jo? Rehellinen profiili. Millaista elämäsi on päivittäin. Millaisen naisen kanssa olisin parisuhteessa 99% ajasta, ei vain sen 1% kun odotettu matka vihdoin toteutuu, tai on aika pynttäytyä juhliin, tai on superfiilikset kreikkalaisella uimarannalla kolme vuotta sitten.
Mitä tekisimme suurimman osan ajasta? Lenkkeilisimme, katsoisimme telkkaa, rakentaisimme hirsitaloa, kenties viikonloppuna joitain yhteisiä aktiviteetteja?
Kuvaa otettaessa filtterit pois, ne ovat puhelimessa oletuksena päällä. Ei valossa kylpeviä kasvokuvia siten että rypyt peittyvät. Kroppakuva jossa ei kikkailla kuvakulmilla, vaan näkee onko vyötärö tallella jne.
Millaisia naisten ilmoitukset sitten ovat? Olen tosi vähän selannut Tinderiä, mutta jonkin verran on naistenkin ilmoituksia tullut nähtyä (johtuen siitä, että olen bi). Ja ainakin minusta on vaikuttanut siltä, että aika moni nainen kertoo ilmoituksessaan kyllä harrastuksistaan ja mielenkiinnonkohteistaan. Tietysti kaikki eivät kerro mitään olennaista, mutta sellaista se on ihmisten kanssa, ja ne ilmoitukset voi heivata vasemmalle. Mutta tosiaan, olen nähnyt vain binaisten ja lesbojen ilmoituksia, joten en sitten osaa sanoa, millaisia heteronaisten ilmoitukset olisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Nyt on parissa viestissä avattu, millaisia profiileja naisten kannattaisi tehdä. Kun alunperin syyteltiin naisia siitä, että kiinnostutaan siitä, mikä vaikutelma miehen profiilista tulee, niin kertokaa vielä sekin, millaisista miesten profiileista pitäisi kiinnostua? Jos on kerran väärin kiinnostua niistä, joista tulee hyvä fiilis, vai mitenkä se nyt olikaan ilmaistu.
Kaikkein vetoavin ilmoitus on mallia: "Olen kahden lapsen yh-äiti. Etsin miestä tositarkoituksella vakavaan suhteeseen, mutta muista että lapseni ovat minulle aina etusijalla ja sinä tulet sitten siellä jossain mapissa ö tarpeen mukaan".
Näihin rakastuu heti 😍
Vierailija kirjoitti:
160 treffit? Huuuutistaaa :DDDD missä kohtaa deittimaailma tosiaan meni tällaiseksi, että tuollaista treffimäärää pidetään normaalina? No HS ja naisten voimaantuminen niin tietty tuokin on miesten vika
8 vuoden aikana. Vähän päälle kerran kuussa käynyt treffeillä. Onko tuo nyt jotenkin kamala tahti?