Deittailumaailma on muuttunut yhä rumemmaksi (HS)
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008808208.html
Valitettavasti maksumuurin takana. Artikkeli kertoo 47-vuotiaasta lääkäristä, joka esiintyy jutussa nimellä Sanna. Hän on ahkera Tinderin käyttäjä ja on tavannut treffipalvelujen kautta noin 160 miestä. Tinder Goldin lisäksi kokeillut mm. Happy Pancakea.
Ensimmäinen pettymys tulee usein tavatessa livenä:
"Viestittelyn perusteella mukavalta vaikuttanut henkilökin saattaa osoittautua ensitreffeillä todelliseksi törpöksi."
Toinen on ghostatuksi tuleminen. Sanna itse ei haluaisi alentua ghostaamaan, mutta hänellä on kännykässään sovellus, jolla hänelle "tulee puhelu" aina tunnin kuluttua tapaamisen alkamisesta. Silloin saan joka tapauksessa tavallaan jonkinnäköisen tauon siihen hommaan. Ja jos haluan, niin voin puhelun jälkeen sanoa, että nyt minun on pakko lähteä. Ja joskus hänkin ghostaa.
Ghostaamisen syy on usein se, että ihminen on ihan erilainen kuin profiilissa.
"Kuvat voivat olla niin vanhoja, että niiden ottamisen jälkeen seuralaiselle on esimerkiksi kertynyt kymmeniä kiloja lisää painoa. Se ei sinällään Sannaa häiritse, mutta häntä ihmetyttää, eikö epärehellisyyden väistämätön paljastuminen hetkauta kyseisiä ihmisiä." Osa valehtelee ikänsä. Sannakin on käynyt treffeillä miehen kanssa, joka esitti olevansa 50 mutta olikin 70. Toisaalta nuoret miehet valehtelevat ikänsä vanhemmiksi päästäkseen harrastamaan seksiä itseään vanhemman naisen kanssa.
Lisäksi Tinderissä tulee vastaan tuttuja varattuja miehiä.
Artikkelin lopussa kerrotaan, kuinka Sannalla oli äskettäin tunne, että nyt näyttää lupaavalta, ja Sanna kävi jo miehen kanssa useammilla treffeillä. Sitten kävi ilmi ettei mies ollutkaan muuttanut erilleen vaimostaan.
Kommentit (1481)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olisi sitten rehellinen Tinder-profiili?
Mihin tahansa deitti-ilmoon laittaisin nämä sukupuolesta riippumatta.
-Kokovartalokuva ja kasvokuva riittävän läheltä hyvässä valaistuksessa, ei kuitenkaan mikään taiteellinen lähiotos vaan sellainen "pöydän toiselta puolelta otettu". Aina parempi, jos naisella ei ole meikkiä.
-Rehellinen kuvaus elämäntilanteesta. "Olen sairastanut masennuksen ja ollut monta vuotta pois työelämästä. Nyt kouluttaudun uudestaan kokiksi. Koulu loppuu vuoden päästä, jolloin toivon työllistyväni".
-Omat kiinnostuksen kohteet, luonne ja peruselämäntapa. "Viihdyn enimmäkseen kotona. Jos poistun sieltä, tahdon tehdä jotain aktiivista. Olen vähän ujo ja hidas, enkä tunne oloani luontevaksi suurissa porukoissa. Katselen asioita mieluummin porukan laitamilta. Eniten kuitenkin pidän tekemisestä, en olemisesta. Kun olen paikallani, luen usein kirjaa. Kirjat ovat minulle tärkeitä."
-Perustoiveet kumppanille. "En ole alkoholivastainen, mutta en myöskään pidä tapatissuttelusta edes viikonloppuisin. Juhliminen silloin tällöin on ok, kunhan se ei ole jokaviikkoista.
Toivon että kumppanini pystyisi olemaan rehellinen itselleen ja kertomaan edes sen, ettei pysty kertomaan jotain, koska kertominen tuntuu vaikealta. En halua tässä iässä enää parisuhdetta, jossa esitetään ja piilotetaan. Jos haluaa suhteen, täytyy pystyä hyväksymään koko paketti. Avoin kommunikointi perustuu luottamukseen ja luottamuksen perusteena on koettu. Suhteessa täytyy nähdä, että kumppani kunnioittaa ja huomioi sekä sanoin että teoin. Tämän täytyy olla molemminpuolista."
Esimerkiksi tuollaiseen naisen ilmoitukseen vastaisin.
Ainoa, mitä tuosta en itse kirjoittaisi Tinderin tapaiseen paikkaan on masennus. Ei siksi, etteikö sitä voisi deitille kertoa, mutta Tinder on kuitenkin sen verran julkinen paikka, että jotkut henkilökohtaiset asiat pitää voida pitää erillään sieltä, ja kertoo ne vasta sitten henkilökohtaisesti toiselle. Tinder-profiilin saattavat nähdä tutut tai puolitutut, ja vaikkei masennusta tarvitsekaan hävetä, niin kyllä omat terveystiedot täytyy voida pitää itsellään. En kirjoittaisi myöskään aiemmasta työttömyydestä Tinderiin samasta syystä. Minusta riittää, että tällaiset jutut kertoo vaikka ekojen tai tokien treffien aikana.
Yksi ihminen, jonka kanssa kävin treffeillä, kertoi toisilla treffeillä sairaudestaan. Minua se ei karkottanut, mutta joku muu olisi voinut säikähtää. Minusta on kuitenkin täysin ymmärrettävää, ettei kertonut siitä profiilissaan tai vielä ekoilla treffeillä, sen verran henkilökohtainen asia kuitenkin. Kyseessä oli fyysinen itsestä riippumaton sairaus, joka ei johda kuolemaan, mutta vaatii hoitoa läpi elämän ja joissain tapauksissa voi pahentua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna olisi normaali tapus, olisi hän ollut onnellisessa parisuhteessa jo noin 20-30 vuotta.
"Tutustuminen Tinderin maailmaan alkoi, kun Sannan pitkä parisuhde päättyi kahdeksan vuotta sitten."
Miksiköhän se päättyi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kokovartalokuva ja kasvokuva riittävän läheltä hyvässä valaistuksessa, ei kuitenkaan mikään taiteellinen lähiotos vaan sellainen "pöydän toiselta puolelta otettu". Aina parempi, jos naisella ei ole meikkiä.
-Rehellinen kuvaus elämäntilanteesta. "Olen sairastanut masennuksen ja ollut monta vuotta pois työelämästä. Nyt kouluttaudun uudestaan kokiksi. Koulu loppuu vuoden päästä, jolloin toivon työllistyväni".
-Omat kiinnostuksen kohteet, luonne ja peruselämäntapa. "Viihdyn enimmäkseen kotona. Jos poistun sieltä, tahdon tehdä jotain aktiivista. Olen vähän ujo ja hidas, enkä tunne oloani luontevaksi suurissa porukoissa. Katselen asioita mieluummin porukan laitamilta. Eniten kuitenkin pidän tekemisestä, en olemisesta. Kun olen paikallani, luen usein kirjaa. Kirjat ovat minulle tärkeitä."
-Perustoiveet kumppanille. "En ole alkoholivastainen, mutta en myöskään pidä tapatissuttelusta edes viikonloppuisin. Juhliminen silloin tällöin on ok, kunhan se ei ole jokaviikkoista.
Toivon että kumppanini pystyisi olemaan rehellinen itselleen ja kertomaan edes sen, ettei pysty kertomaan jotain, koska kertominen tuntuu vaikealta. En halua tässä iässä enää parisuhdetta, jossa esitetään ja piilotetaan. Jos haluaa suhteen, täytyy pystyä hyväksymään koko paketti. Avoin kommunikointi perustuu luottamukseen ja luottamuksen perusteena on koettu. Suhteessa täytyy nähdä, että kumppani kunnioittaa ja huomioi sekä sanoin että teoin. Tämän täytyy olla molemminpuolista."
Eli naisten pitäisi olla nettideiteillä tarjolla, kuten jossain katslohissa, midtä valitaan tuotteita? Tai kuten sito- ilmoituksessa? Ja sitten kun miehet vielä saisivat valita kenet haluavat ja koeajaa ennen hankintaa, niin olisipa ihqua.
Not gonna happen, boys! Me naiset saamme niitä kontakteja muutenkin. Keskittykää vain te siihen miten TE ITSE saisitte omista ilmoituksistanne sellaisia, että saisitte edes yhden mätsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmo onkin hyvä.
Mutta fakta on, että miehet ei yleensä jaksa lukea noin pitkää tekstiä.
Haluatko sellaisia miehiä, jotka eivät jaksa lukea pitkää tekstiä? Mitä merkitystä sillä on, että saa paljon vastauksia, jos suurin osa niistä on huonoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna olisi normaali tapus, olisi hän ollut onnellisessa parisuhteessa jo noin 20-30 vuotta.
"Tutustuminen Tinderin maailmaan alkoi, kun Sannan pitkä parisuhde päättyi kahdeksan vuotta sitten."
Miksiköhän se päättyi...
Vaikka siksi että mies pilasi omat mahdollisuutensa suhteen jatkumiseen niinkun nyt miehet yleensä tekee. Mies voi katsoa ihan itse itseään peiliin jos suhde päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna olisi kelpuuttanut treffeille vähemmän, niin hän olisi ollut nirsompi. Nyt antanut mahdollisuuden monelle, eikö se ole hyvä asia?
Ehkäpä moni niistä sadastakuudestakymmenestäkin ymmärsi heti ensitreffeillä, ettei Sanna ole heidän elämänsä nainen.. Nähtävästi Sanna ilmoitti treffikumppaniensa määrän sen takia, että esittää olevansa erityisen suosittu ja haluttu - monella eronneella naisella on huono itsetunto.
Aina tätä samaa úlinaa. Parisuhdemaailma on maailman rehellisin maailma. Sieltä saat juuri sen mitä voit saada. Tasosi on juuri se mitä saat tarjonnasta. Esim työelämä on moljoona kertaa raadollisempaa. Siellä moni saa paikkoja suhteilla ym, ja moni taas jää rannalle saamatta tämän takia edes mahdollisuutta. Parisuhdemaailmassa asia on toisin. Siellä ei jaeta mitään hyväveli-meiningillä, vaan sieltä saat tarjonnasta tasosi mukaan. Jos aina jäät rannalle, niin yksiselitteisesti haet jotain mihin tasosi ei riitä. Tämä on täysin raatorehellinen juttu ja ei mihinkään muutu vaikka miten vääntää ja kääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama asia on ollut näissä langoissa ennenkin esillä, mutta kun tää valituksen aihe on aina sama, eli että miehet ovat paskoja ja miesten pitää kehittää itseään, jne. Niin kysynkin nyt ihan suoraan ilman mitään v*ttuilua, ja odotan asiallisia vastauksia:
-Miksei naisten jotka eivät saa haluamaaansa miestä pidä tehdä mitään kehittääkseen itseään, vaan riittää että valittaa kuinka miehet ovat paskoja?
-Pitäisikö teidän mielestä naistenkin kehittää vähän itseään, ehkä laihduttaa, kehittää luonnettaan jne., että saisivat sen haluamansa miehen?
Kyllä kannattaa, tietenkin. Moni tekeekin niin. Veikkaan, että useammin naiset yrittävät laihduttaa kuin miehet. Ja naiset useimmiten miettivät ulkonäköään enemmän - hiuksia, meikkiä, vaatteita. Miehillä on usein se sama lyhyt hiusmalli kuin kaikilla muillakin, ja jotkut mahdollisimman neutraalit vaatteet - väljät tietysti, niin housut kuin paitakin. Miehet usein tuntuvat ajattelevan, ettei miehen kuulukaan laittautua, ja uskottelevat vieläpä itselleen, ettei miehen kohdalla ulkonäkö niin ratkaisekaan. Naiset taas ovat tietoisia ulkonäön merkityksestä ja sen vuoksi yrittävät kukin tavallaan olla mahdollisimman edukseen - se toki onnistuu joillain huonommin, joillain paremmin, mutta harva nainen leikkaa tukkansa siiliksi, ostaa löysät vaatteet ja ajattelee, että riittää kun huolehtii perushygieniasta.
Tuossa Hesarin jutussa kuitenkin oli pointtina käytöstavat. Vaikka antaisikin toiselle pakit, voi silti välttää loukkaamista.
Ei vaan miehet tajuavat että genetiikka ratkaisee 99%, eivätkä naiset edes pidä hoikista miehistä, elleivät satu olemaan luontaisesti harteikkaita ja lihaksikkaita.
Höpsis, kyllä hoikista miehistä tykätään myös. Ne on poikamaisia ja se on jees. Samoin akne sopii joillekin juuri tästä syystä. Poikamaisuus ja urheilullisuus on ihanaa. Hoikka mies näyttää urheilulliselta luonnostaan, vaikkei edes urheilisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein vetoavin ilmoitus on mallia: "Olen kahden lapsen yh-äiti. Etsin miestä tositarkoituksella vakavaan suhteeseen, mutta muista että lapseni ovat minulle aina etusijalla ja sinä tulet sitten siellä jossain mapissa ö tarpeen mukaan".
Näihin rakastuu heti 😍
Olisiko sinusta parempi, jos profiilista ei kävisi ilmi, että naisella on lapsia? Että se selviäisi vasta kun mahdollisesti olet jo kiinnostunut hänestä?
On surullista, että tässäkin ketjussa on monta kirjoittajaa, joiden ainoa tarkoitus on kylvää pahaa mieltä. Ketjun asialliset ja pohtivat kirjoituksen hukkuvat whitetrash-nalkutuksen alle.
Saatteko te pahan mielen kylväjät jotain nautintoa valituksestanne ja leimaamisestanne? Luuletteko olevanne fiksuille ihmisille mitään muuta kuin keskenkasvuisia teinejä?
Niinkö tyhjää elämänne on, ettei siihen mahdu muuta kuin pahan mielen kylväminen?
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että kehtaa myöntää tuon luvun 160. Eiköhän kuitenkin tämä kerro jo ihan kaiken oleellisen.
Jos ei 160 miehestä löydy edes suurin piirtein sopivaa, on se kyllä peiliin katsomisen paikka tällä lääkärineitokaisella. Onko hän itse ollut täysin rehellinen profiilissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein vetoavin ilmoitus on mallia: "Olen kahden lapsen yh-äiti. Etsin miestä tositarkoituksella vakavaan suhteeseen, mutta muista että lapseni ovat minulle aina etusijalla ja sinä tulet sitten siellä jossain mapissa ö tarpeen mukaan".
Näihin rakastuu heti 😍Olisiko sinusta parempi, jos profiilista ei kävisi ilmi, että naisella on lapsia? Että se selviäisi vasta kun mahdollisesti olet jo kiinnostunut hänestä?
Ööh. Sanotaanko vertauskuvainnollisesti näin, että laitatko deitti-ilmoitukseen ennemmin: "Haen urheilullista kumppania" vai "En hae seurakseni mitään läskiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusongelmahan on siinä yhtälössä että miehissä on enemmän hajontaa kuin naisissa, mutta naisten miesmaussa on vähemmän hajontaa kuin miesten naismaussa.
Olen kokeillut tehdä umpirehellisiä deitti-ilmoituksia, joissa olen pyrkinyt välttämään vähäisenkin ruikuttamisen, mutta silti kertonut avoimesti, millainen olen ja millaisia haasteita ja heikkouksia minulla on. ainuttakaan vastausta en niihin ole saanut.
Kun sen sijaan heittäytyy leikkimieliseksi ja kepeäksi, korostaa liikaa liioittelematta hyviä puoliaan ja vaalii myönteistä fiilistä, niin jokunen vastaus saattaakin tulla.
Omien kokemusteni vuoksi en usko yhtään, siis en yhtään, että naiset arvostaisivat rehellisyyttä. Jos naisten huomion tahtoo saada, täytyy keskittyä tunnelman luomiseen. Naiselle täytyy jo ilmoituksesta tulla hyvä olo.
Nainen ei tahdo oikeasti tietää, millainen mies on. Ei hän tahdo kohdata ihmistä. Hän tahtoo kohdata tunteen.
Naisten näyttää olevan vaikea ymmärtää, että menestyäkseen miehen on valehdeltava.
Tähänkin postaukseen tulee alapeukutuksia vain siksi, että itseään petkuttavat naiset kuvittelevat arvostavansa rehellisyyttä, vaikka tosiasiassa he arvostavat hyvää fiilistä, eikä sitä häiritse se, että mies kertoo puolitotuuksia.
Rehellisyys on deittailussa pelkkä haitta. Naiset itsekään eivät ole rehellisiä. Monet heistä ovat esimerkiksi todella taitavia ottamaan kuvia, joissa he vaikuttavat hyvin edustavilta. Totuus on sitten toisenlainen. Näyttävä kaunotar onkin ihan tavallinen keskivertonainen.
Loistava kirjoitus.
Juuri noin asia on. Nainen rakastuu tunteeseen ja elokuvamaiseen tapahtumasarjaan. Ei itse mieheen.
Miehen on luotava elämys jonka nainen haluaa kokea. Parhaimmillaan mies on kapteeni, nainen matkustaja. Mitä lähemmäs tätä tilannetta pääsee, tietysti oikealla tavalla ja oikeita reittejä oikealla vauhdilla kulkien, sitä enemmän nainen tykkää.
Kun nainen on rakastunut, sitten heikkouksia voidaan hyväksyä.
Hyvä, nyt siis tiedätte, mitä tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naisilla on paljon helpompaa näissä jutuissa.
Tieteellisistä tutkimuksista tiedämme, että naisfiguurin näkeminen vaikuttaa miehen aivoissa keskushermostoa stimuloivien huumeiden tavoin. Siis pelkästään se, että näkee naaraspuolisen hahmon. Asiaa on havainnoitu aivokuvantamismenetelmin.
Eli nainen herättää miehen mielenkiinnon pelkällä olemassaolollaan. Ja nainen saa sen figuurin luonnostaan, se lähtee jo luustosta. Ainoastaan lihomalla niin paljon, että figuuri 'katoaa' voi menettää tämän, mutta silloin pitää lihoa jo melko rankasti (koska useimmilla maltillinen lihominen vain korostaa figuuria).
Eihän miehillä ole mitään tuollaista automaattia.
Se että tästä on tullut jonkinasteinen valituksen aihe, on nykyajan ilmiö. Asiahan on aina ollut näin, eikä sitä ole koettu ongelmalliseksi. Toki myönnän, että jos itsekin on pitkään ollut yksin ja yrittänyt etsiä naisseuraa, niin käyhän siinä mielessä ajatuksia "epäoikeudenmukaisuudesta". Mutta silloinkin pitää muistaa, etteivät miehet sen enempää kuin naisetkaan ole vaikuttaneet tähän biologiseen järjestykseen mitenkään itse. Olemma kaikki syyttömiä tähän.
Sama se on toisinpäinkin. Hyvännäköisen miesfiguurin näkeminen saa minut kiinnostumaan ja kerran pikarakastuin sekunnissa mieheen, jonka nöin vain kävelevän takaapäin. En siis tiennyt edes ikää tai miltä näyttää kasvoista, pelkkä figuuri ja tapa liikkua olivat se juttu. Tätä rakastumista ko mieheen kesti yli 5 vuotta.
Lisäksi minä en ole valitettavasti saanut erityisen naismaista figuuria syntymässä. Minulla on ohuet jalat, olematon littana peppu, tasapaksu keskivartalo eli ei vyötäröä, ja leveät hartiat.
Eli ihan samoin mies voi helposti parantaa kiinnostavuuttaan normaalilla painolla, kuntoilemalla ja hyvällä ryhdillä. Syntymäominaisuuksiaan voi parantaa.
Tämä! Voisitte miehet olla edes normaalipainoisia. Tosi paljon on ylipainoisia miehiä tuolla katukuvassa, kun katsoo. Miksi meidän naisten pitäisi syttyä läskistä miehistä? Ei miksikään
Jos ja kun aktiivi-ikäisistä puhutaan tässä... kyllä suurempi "ongelma" miehillä taitaa olla alipainoisuus kuin lihavuus.
🤣🤣🤣 tässäpä taas tätä miesten itsepetosta- Suomessa laisista miehistä 72% on ylipainoisia, ja alle 30- vuotiaita 47%. Että kyllä, miesten ylipaino Suomessa on ihan kansanterveydellinen ongelma. on ihan
Sama pätee molempiin sukupuoliin. Lihavissa on sitten naisia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusongelmahan on siinä yhtälössä että miehissä on enemmän hajontaa kuin naisissa, mutta naisten miesmaussa on vähemmän hajontaa kuin miesten naismaussa.
Olen kokeillut tehdä umpirehellisiä deitti-ilmoituksia, joissa olen pyrkinyt välttämään vähäisenkin ruikuttamisen, mutta silti kertonut avoimesti, millainen olen ja millaisia haasteita ja heikkouksia minulla on. ainuttakaan vastausta en niihin ole saanut.
Kun sen sijaan heittäytyy leikkimieliseksi ja kepeäksi, korostaa liikaa liioittelematta hyviä puoliaan ja vaalii myönteistä fiilistä, niin jokunen vastaus saattaakin tulla.
Omien kokemusteni vuoksi en usko yhtään, siis en yhtään, että naiset arvostaisivat rehellisyyttä. Jos naisten huomion tahtoo saada, täytyy keskittyä tunnelman luomiseen. Naiselle täytyy jo ilmoituksesta tulla hyvä olo.
Nainen ei tahdo oikeasti tietää, millainen mies on. Ei hän tahdo kohdata ihmistä. Hän tahtoo kohdata tunteen.
Naisten näyttää olevan vaikea ymmärtää, että menestyäkseen miehen on valehdeltava.
Tähänkin postaukseen tulee alapeukutuksia vain siksi, että itseään petkuttavat naiset kuvittelevat arvostavansa rehellisyyttä, vaikka tosiasiassa he arvostavat hyvää fiilistä, eikä sitä häiritse se, että mies kertoo puolitotuuksia.
Rehellisyys on deittailussa pelkkä haitta. Naiset itsekään eivät ole rehellisiä. Monet heistä ovat esimerkiksi todella taitavia ottamaan kuvia, joissa he vaikuttavat hyvin edustavilta. Totuus on sitten toisenlainen. Näyttävä kaunotar onkin ihan tavallinen keskivertonainen.
Loistava kirjoitus.
Juuri noin asia on. Nainen rakastuu tunteeseen ja elokuvamaiseen tapahtumasarjaan. Ei itse mieheen.
Miehen on luotava elämys jonka nainen haluaa kokea. Parhaimmillaan mies on kapteeni, nainen matkustaja. Mitä lähemmäs tätä tilannetta pääsee, tietysti oikealla tavalla ja oikeita reittejä oikealla vauhdilla kulkien, sitä enemmän nainen tykkää.
Kun nainen on rakastunut, sitten heikkouksia voidaan hyväksyä.
Ei se nyt ihan näinkään mene. Kyllä sen miehen, josta itse kiinnostun, tulisi olla ulkoisesti kiinnostavan näköinen (=seksuaalisesti vetävä!) ja ensivaikutelmaltaan normaalin oloinen. Lisäksi on mukavaa, jos meidän jutut lähtisivät kulkemaan ja naurettaisiinkin yhdessä.
Jos mies luotsailee tapailun kulkua kapteenia esittäen, tulee väkisinkin feikki olo. Se nimittäin näkyy läpi. Yhtä hyvin, kuin ne ulkoa opetellut avauslainit baaritiskillä :)
Toki kivan miehen kohdalla antaa tämmöisen teennäisyyden anteeksi, kun ymmärtää, että häntä jännittää ja kertoohan tuollainen vaivannäkö siitä, että hän on tosissaan ihastunut minuun.
Vierailija kirjoitti:
On surullista, että tässäkin ketjussa on monta kirjoittajaa, joiden ainoa tarkoitus on kylvää pahaa mieltä. Ketjun asialliset ja pohtivat kirjoituksen hukkuvat whitetrash-nalkutuksen alle.
Saatteko te pahan mielen kylväjät jotain nautintoa valituksestanne ja leimaamisestanne? Luuletteko olevanne fiksuille ihmisille mitään muuta kuin keskenkasvuisia teinejä?
Niinkö tyhjää elämänne on, ettei siihen mahdu muuta kuin pahan mielen kylväminen?
Usein nämä niin sanotusti asialliset viestit vain huokuu sitä omaa uhriutumista ja syy on muissa-meininkiä. Jos kehottaa näitä ihmisiä katsomaan peiliin, niin heti sitä on lapsellinen pahan mielen kylväjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein nämä niin sanotusti asialliset viestit vain huokuu sitä omaa uhriutumista ja syy on muissa-meininkiä. Jos kehottaa näitä ihmisiä katsomaan peiliin, niin heti sitä on lapsellinen pahan mielen kylväjä.
Jos kirjoittaja ei hyökkää henkilökohtaisesti ketään vastaan, niin mitä merkitystä sillä on, miten hän tuntee ja kokee? Ruma käytös ja henkilökohtaisuudet ovat väärin, mutta jos joku esimerkiksi kokee deittimarkkinat epäreiluiksi, niin ei siitä pitäisi kenenkään suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Mietitään vaikka hyvää Tinder-profiilia. Kuvaako se rehellisesti sitä miltä näytät päivittäin, tai elämääsi ylipäätään? No ei, naista miellyttää mainostoimistotyylinen profiili. Kiiltokuvamainen mosaiikki elämän huippuhetkiä. Siitä nainen saa tunteen.
Tiedätkö mitä miehet teki menneinä vuosikymmeninä? Hauskuuttivat naisia, tanssittivat, näyttivät hyviltä jne. Nykyään? Mököttäviä kivimiehiä.
Jep. Kyllä ne KAIKKI miehet oli niin maan hauskoja, tanssivia viihdyttäjiä ennen.
:D ....Steppasivat hattu ja keppi kädessään ja laukoivat taikatemppujen ohessa vitsejä, joille naislauma ulvoen nauroi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoittaja ei hyökkää henkilökohtaisesti ketään vastaan, niin mitä merkitystä sillä on, miten hän tuntee ja kokee? Ruma käytös ja henkilökohtaisuudet ovat väärin, mutta jos joku esimerkiksi kokee deittimarkkinat epäreiluiksi, niin ei siitä pitäisi kenenkään suuttua.
No miksi hänelle pitäisi tyhjän ruikuttamisesta antaa myötätuntoakaan, jos olet eri mieltä asioista? Jos itse koen, että tyyppi yrittää saada tasoaan parempaa seuraa ja arvostelee siksi vastakkaista sukupuolta ja deittimaailmaa, niin en todellakaan sympatiseeraa yhtään. Johtuu juuri siitä, että minua vetuttaa tämä nykyajan äärimmäinen pinnallisuus jota nämäkin uhriutuvat loppujaan valtaosaltaan omaavat. Minä en näe noita minään uhreina, vaan pikemminkin pinnallisina pikku narsisteina.
🤣🤣🤣 tässäpä taas tätä miesten itsepetosta- Suomessa laisista miehistä 72% on ylipainoisia, ja alle 30- vuotiaita 47%. Että kyllä, miesten ylipaino Suomessa on ihan kansanterveydellinen ongelma. on ihan