Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt jostain pariskunnasta, että he eivät tule pysymään yhdessä?

Vierailija
24.05.2022 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta. Väitän olevani jo aika hyvä näissä. On olemassa tiettyjä merkkejä, jotka viittaavat hataraan suhteeseen. Samoin aidon rakkauden tunnistaa tietyistä ns. vuorosanoista. Jokainen parisuhde on toki ainutlaatuinen, joten ulkopuolinen ei voi koskaan olla varma. Kaikki ei myöskään koskaan eroa, vaikka menisi miten huonosti.

Vierailija
22/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka monta. Väitän olevani jo aika hyvä näissä. On olemassa tiettyjä merkkejä, jotka viittaavat hataraan suhteeseen. Samoin aidon rakkauden tunnistaa tietyistä ns. vuorosanoista. Jokainen parisuhde on toki ainutlaatuinen, joten ulkopuolinen ei voi koskaan olla varma. Kaikki ei myöskään koskaan eroa, vaikka menisi miten huonosti.

Kerro nämä merkit ja vuorosanat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri seuraan sivusta tällaista tapausta. Parin kuukauden seukkaamisen jälkeen naimisiin. Nyt puolen vuoden jälkeen alkaa jo liitto rakoilemaan.

Vierailija
24/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mutta olen myös nähnyt niitä joiden kaikki epäili eroavan ja yhdessä ovat pysyneet

Hah! Me!!

Niin vain yhdessä ollaan edelleen :D 

Perusteluina ainoastaan se, että en ole kenenkään muunkaan kanssa ollut pitkään yhdessä, eli en ole parisuhdemateriaalia, ja se että mies valitsee aina vääriä naisia, sekä se että me emme sovi yhteen ihmisinä ja pariskuntana.

Kysynpähän vain että mit vit?! :D

Ja alun kysymykseen, niin kyllä olen monestikin nähnyt jo etukäteen ettei varmaankaan tule toimimaan, mutt suuni olen aina pitänyt supussa.

Vierailija
25/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nämä merkit ja vuorosanat!

Kuten sanoin, ulkopuolinen ei voi koskaan olla varma. En halua sanoa, mikä ennustaa eroa, ettei tulkita väärin. Pysyvää parisuhdetta ennustaa esim. puheet siitä, että voi vihdoinkin olla oma itsensä. Myös se, ettei ole kiire minnekään. Eikä ole tarvetta vakuutella muille, miten hyvin menee. Rakkauttaan hehkuttava ihminen voi olla oikeasti rakastunut, mutta usein sillä peitellään alitajuista epävarmuutta.

Vierailija
26/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävä meni suhteeseen statuksen vuoksi. Epäilen hänen olevan lesbo. Pitkä suhde jo takana avioliittoineen ja lapsineen. Hääkuva jo kertoo enemmän kuin tuhat sanaa: ei mitään lämpöä parin välillä. Ihmettelin, miten kehtasivat lähettää sen vieraille.

Voi olla, etteivät nuo koskaan eroa. Riippuu siitä, tuleeko ystävälleni joskus tarve alkaa toteuttaa todellisia mielihalujaan. Toivon, että tulee.

Vierailija
27/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tulee mieleen tuo lämmön puute, kun mietin tiettyjä pariskuntia.

Vierailija
28/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun parisuhdetta on epäilty, koska emme osoita juuri julkisesti hellyyttä ja etenimme hitaasti. No, nopeasti edenneet julkipussailijat onkin jo kaikki eronneet, ja me vaan porskutellaan eteenpäin.

Vierailija
29/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain. Monesti olen todennut että tutun tai kaverin uusi seurustelukumppani onkin pantavaa sorttia ja että aion saada. Yleensä onnistun ja yleensä siitä seuraa pariskunnan ero.

Vierailija
30/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta, valitettavasti. Toisaalta kerran olen erehtynyt! :) 

Vierailija
31/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vuonna 1984 sanoin vaimon ystävän hääjuhlissa vaimolleni, ettei liitto tule kestämään. Viime vuonna se sitten loppuikin.

Vierailija
32/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä joistain olen nähnyt, ettei liitto tulisi kestämään ..

Ja samoin meidän avioliittoa epäiltiin niin paljon, että sanottiin, etteivät ota meitä avioparina kummeiksi, koska kuitenkin eroamme. Tässä sitä ollaan oltu pian 10 vuotta yhdessä :) ja juurikin tämän asian sanovat aviopari ovat olleet monta vuotta aviokriisissä

Vierailija
33/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Nainen oli varakkaasta suvusta, pätevä ja tarmokas kotona ja töissä. Hoiti kaikki lasten harrastusasiat ja oli suhteessa selkeästi dominoiva, mutta reilu ja kiva tyyppi. Lepsukka, laiska miehensä ja heidän kolmen lapsen isä keskittyi lähinnä itsensä ja kavereidensa viihdyttämiseen vaimon suvun mökeillä ja miesten omilla reissuilla. Kehuskeli omaisuudella, autoilla ja moottorikelkoilla ym. Olin varma erosta jo kauan ennen kuin sitten erosivatkin. Ei tule tuo liitto kestämään, ajattelin, eikä se kestänytkään.

Vierailija
34/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron ennustaminen ei ole vaikeaa ja harvassa ovat ne jotka osaavat etukäteen kertoa jonkun liiton jatkuvan hamaan tappiin asti. 🙂

Vierailija
35/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sellaisen havainnon, että he jotka eivät puhu /arvioi muiden parisuhteita ovat tasapainossa omassa suhteessaan ja elämässään.

Vierailija
36/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oli nähtävissä jo häissä, joissa morsian ei keksinyt syitä, miksi haluaisi sulhasenryöstön kohteeksi joutuneen sulhasensa takaisin.

Vierailija
37/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron ennustaminen ei ole vaikeaa ja harvassa ovat ne jotka osaavat etukäteen kertoa jonkun liiton jatkuvan hamaan tappiin asti. 🙂

Minä tunnen pareja, joiden uskon olevan yhdessä aina. Aika näyttää, olinko oikeassa.

Vierailija
38/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ainakin tiedän, jos tuoreen pariskunnan miesosapuoli katselee sillä silmällä. Toinen vaihtoehto erolle on sitten pettäminen (siis ei minun kanssani, vaan jonkun toisen, johon iskee silmänsä).

Vierailija
39/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun parisuhdetta on epäilty, koska emme osoita juuri julkisesti hellyyttä ja etenimme hitaasti. No, nopeasti edenneet julkipussailijat onkin jo kaikki eronneet, ja me vaan porskutellaan eteenpäin.

Ei lämpö tarkoita julkista hellyyden osoittamista. Se on fiilistä, miten ollaan toisen kanssa. Ehkä se lämpö näkyy eniten katseessa, eli miten toista katsoo. 

Vierailija
40/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, kuinka eräs pari on edelleen yhdessä (eivät tosin asu yhdessä). Mies kertoo saunailloissa ystävilleen, että ei huolinut nuorena naisystäväänsä edes sänkyyn saatika seurustelusuhteeseen, kun nainen oli niin kevytkenkäinen. Nainen puolestaan lääppii läpi baarin jokaisen miespuolisen, jos on saanut muutaman juoman. Ja seuraavana päivänä kuittaa, että ei muista. Ja ihan keski-ikäisiä toisella kierroksella olevia ihmisiä ja ovat seurustelleet jo monta vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi