Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt jostain pariskunnasta, että he eivät tule pysymään yhdessä?

Vierailija
24.05.2022 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aviopari tappeli jo häissään ja viitisen vuotta sen jälkeen, kunnes erosivat naisen uskottomuuden vuoksi.

Vierailija
42/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma, miksi edes halusin mitään suhdetta koska en ole sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun parisuhdetta on epäilty, koska emme osoita juuri julkisesti hellyyttä ja etenimme hitaasti. No, nopeasti edenneet julkipussailijat onkin jo kaikki eronneet, ja me vaan porskutellaan eteenpäin.

Ei lämpö tarkoita julkista hellyyden osoittamista. Se on fiilistä, miten ollaan toisen kanssa. Ehkä se lämpö näkyy eniten katseessa, eli miten toista katsoo. 

Kyllä, mä tiedän tuon. Sinäkin tiedät. Moni tietämätön voi erehtyä. Kun me ollaan vaikkapa juhlissa, emme juurikaan koskettele toisiamme tai liikuskele parina, vaan kumpikin seurustelee itsenäisesti. Jos joku seuraisi meitä tarkemmin, huomaisi, miten osoitamme toisillemme huomiota nimeomaan katsein, vaikka olisimme eri puolilla huonetta. Joskus myös vetäydymme piiloon hempeilemään.

Vastaavasti olen nähnyt monta pariskuntaa, jotka tekevät suurin piirtein kaiken käsi kädessä ja tavallaan näyttävät hyvin rakastuneilta. Kuitenkin juuri katseet ja äänenpainot paljastavat, että todellinen lämpö ja kemia puuttuu.

Vierailija
44/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, esimerkiksi sellaiset jotka riitelevät paljon jo suhteen alussa tai joilla ei ole juuri mitään yhteistä.

Vierailija
45/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun parisuhdetta on epäilty, koska emme osoita juuri julkisesti hellyyttä ja etenimme hitaasti. No, nopeasti edenneet julkipussailijat onkin jo kaikki eronneet, ja me vaan porskutellaan eteenpäin.

Ihan kuin minun kirjoittamani. Rinnallani seisoo maailman ihanin mies, joka ei paljon puhu eikä pussaa ...... julkisesti vielä vähemmän. Aina olen voinut luottaa Häneen ja arkiset teot näyttää kyllä tunteet hyvin. On meidän parisuhdetta varmasti epäilty. Rakastan paljon edelleen ja yhdessä ollaan oltu kohta 27 vuotta.

Vierailija
46/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta, joista suorastaan loistaa rakkaus, arvostus ja kunnioitus toisiaan kohtaan — myös silloin kun oma kumppaninsa on muualla — tulevat yleensä viettämään hyvin kestävän parisuhteen ja mahdollisesti avioliiton. Ne suhteet, missä nämä loistavat poissaolollaan saavat minut veikkaamaan suhteen tuhoa ennemmin tai myöhemmin, vaikka sitä alttarilla oltaisiin kuinka hymyileväisiä tahansa. Tähän pitkävetoon riittää, että vain toiselta puuttuvat nämä olennaiset perustukset suhteelle, yksin kun et voi parisuhdetta rakentaa.

Vierailija
47/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Yleensä korreloi tatuointien määrän ja kirosanojen käytön kanssa. 

Vierailija
48/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Sellaisten parien seurassa on aina epämiellyttävä ilmapiiri, vaikka kuinka yrittävät itselleenkin uskotella että hienosti menee.

Vierailija
49/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lämpö tarkoita julkista hellyyden osoittamista. Se on fiilistä, miten ollaan toisen kanssa. Ehkä se lämpö näkyy eniten katseessa, eli miten toista katsoo. 

Kyllä, mä tiedän tuon. Sinäkin tiedät. Moni tietämätön voi erehtyä. Kun me ollaan vaikkapa juhlissa, emme juurikaan koskettele toisiamme tai liikuskele parina, vaan kumpikin seurustelee itsenäisesti. Jos joku seuraisi meitä tarkemmin, huomaisi, miten osoitamme toisillemme huomiota nimeomaan katsein, vaikka olisimme eri puolilla huonetta. Joskus myös vetäydymme piiloon hempeilemään.

Vastaavasti olen nähnyt monta pariskuntaa, jotka tekevät suurin piirtein kaiken käsi kädessä ja tavallaan näyttävät hyvin rakastuneilta. Kuitenkin juuri katseet ja äänenpainot paljastavat, että todellinen lämpö ja kemia puuttuu.

Sen vain vaistoaa että joillain on kitkaa. 

Vierailija
50/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa siitä kumppanista saa sanatontakin voimaa. Kun kuulee hauskan jutun, sitä ikään kuin katsellaan etsii, että missä se toinen on, et sekin ymmärtäisi ja nauraisi tälle. Sitten se toinen katsoo sieltä huoneen toiselta puolelta ja alkaa hymyilee, vaikkei tiedä puheenaiheitta.

Toinen, mikä hyvissä pareissa on niin sellainen perseily. Niistä näkee, että niillä on jotain omaa, minkä se toinen tietää ja ulkopuoliset ei vaan ymmärrä, vaikka sen toisen siitä pariskunnasta on tarvinnut ehkä vain liikkua jollain erikoisella tavalla tai päästää joku ääni

Katselin sitä joskus yhden pariskunnan kesken, joka on ollut yhdessä jo yli 10 vuotta. Nyt minulla on viimeinen tuollainen sama suhde. Vaikka joskus kinataan, aina tulee juteltua asia puhki ja tulee kamala fiilis toiselle, että loukkasi.

Toiselle hyvän tahtominen ja hyvänolon jakaminen toisen kanssa taitaa olla niitä juttuja.

Vierailija
51/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tullut vuosien varrella kuinka alkuun unelmaparien välit etääntyvät pikkuhiljaa, kun muut asiat alkavat kiinnostaa enemmän kuin suhde.

Vierailija
52/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa kesällä häihin, jotka ovat morsiamen kolmannet. Riitelevät sulhasen kanssa jo nyt viikoittain useasti, joten saas nähdä kuinka kauan liitto kestää...

Vierailija
53/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että yllättävät ovat pysyneet yhdessä ja toisinpäin ne joista ei olisi ikinä kuvitellut ovat säätäneet eniten. Joten kukaan ei voi ulkoapäin juuri mitään toisten parisuhteista syvällisesti tietää tai ennalta arvata.

Vierailija
54/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttiina aitolehemästä.

Vierailija
55/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä aikanaan erosin niin pari vuotta sain kuunnella hämmästelyä, että miten teille tuli ero, viimeinen pari jolle olisi uskonut eron tulevan.

Vastasin vaan, että no niin minäkin olen hämmästynyt. Enkä vieläkään tiedä, enkä osaa eritellä mitä siinä tapahtui, erosta on jo yli 30 v, ja ex-mies on kuollut aikapäiviä sitten.

Vierailija
56/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole. Monesti olen tosin toivonut että jotkut toisilleen epäsopivat tajuaisivat erota. Ulkopuolelta ei pysty näkemään miksi jotkut ovat yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän