Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset pääsee helpolla

Vierailija
24.05.2022 |

Ihmetyttää kuinka joillakin ihmisillä on jo nuoresta asti hyvä tsäkä. Koulut sujuvat, on rahaa ja kavereita. Puoliso löytyy helposti, tulee lapset ja on muutenkin kavereita. Ei tarvitse täyttää työtön tytötön lappuja tai käydä selittelemässä elämäänsä viranomaisille. Omakotitalokin tulee kaupan päälle kuin Manulle illallinen perintönä.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa heidän salaisuus on hyvä luonne ja ahkera työ. Eihän nuo asiat itsekseen tule. Omalla kohdalla ainakin kaikki on ihan opiskelulla ja työllä ansaittu.

Vierailija
2/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä nielet katkeraa kalkkia pelkästään luulojesi varassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hel vetin tsäkä? Eli sillä ei ole mitään vaikutusta jos ihminen on fiksu, kunnianhimoinen ja on onnistunut elämässään luoden itselleen uran ja menestynyt siinä? Ärsyttää sinunlaiset nillittäjät jotka kuvittelevat, että koska et ole onnistunut elämässä, niin sinullekin kuuluisi jakaa nallekarkit justiinsa tasan, vain koska olet olemassa.

Vierailija
4/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi muuten, niin mitä enemmän pankkitilillä on rahaa, niin sitä enemmän ihmisellä on viranomaiset aina kimpussa. Pankit varsinkin aina hönkimässä niskaan milloin minkäkin tilisiirron vuoksi jne.

Vierailija
5/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hel vetin tsäkä? Eli sillä ei ole mitään vaikutusta jos ihminen on fiksu, kunnianhimoinen ja on onnistunut elämässään luoden itselleen uran ja menestynyt siinä? Ärsyttää sinunlaiset nillittäjät jotka kuvittelevat, että koska et ole onnistunut elämässä, niin sinullekin kuuluisi jakaa nallekarkit justiinsa tasan, vain koska olet olemassa.

Curlingvanhemmat on monesti se tsäkä.

Vierailija
6/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä ap:n tarkoittama onnekas. Olen kuitenkin sinkku, sillä en voi sietää lapsia, ja kaikki kohtaamani naiset olisivat halunneet perheen. Lisäksi odotan kauhulla sitä päivää, kun vanhempieni jättikokoinen omakotitalo tulee minun riesakseni. Ei voisi vähempää kiinnostaa se työleiri/rahareikä. Haluan asua vaivattomasti ja autottomana palvelujen äärellä.

Vierailija
7/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Curlingvanhemmat on monesti se tsäkä.

Voisitko selittää tarkemmin? Se että vanhemmilla on rahaa, niin ei tee heidän jälkeläisistään automaattisesti fiksuja. Usein varakkaissa perheissä on sellaisia ongelmia suljettujen ovien takana mitä moni ei osaa edes kuvitella.

Vierailija
8/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä mieltä?

Vai trollasitko jo ketjusta tiehesi?

Minua äiti löi ja piti nälässä.

Lukion kävin kun isän sukulaiset keräsivät kolehdin joka kuukausi.

Asuin yksin 16 vuotiaasta asti

en jaksa selittää enempää

Olen nyt varakas ja minulla on mies joka rakastaa..

kerro..tulitko kateelliseksi?????

Vierailija
9/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen toiset?

LOPETA THE KARDASHIANIEN KATSELU HETI!

nyt se kake pois ja kaljalle:)

Vierailija
10/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä siitä että sattumoisin syntyi vähintään kohtuutuloiseen ydinperheeseen joka oli aina tukemassa kaikin tavoin ja vanhempien henkisen läsnäolon ja tuen ansiosta kasvoi sellaiseksi että koulussa ei kiusattu ja kavereitakin oli. 

Ihan yhtä hyvät eväät oli sillä köyhän yh:n lapsella joka joutui olemaan koulun jälkeen yksikseen, jota kiusattiin koulussa eikä rahallista tai henkistä tukea tippunut. Jep, tämän luuserin oma vika jos ei menestynyt.

Vierailija
11/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ketju täynnä erinomaisia "ihan itse ansaitsin kaiken ilman kenenkään apua" -menestyjiä. 🤣 

Jotenkin heiltä aina unohtuu kaikki se tuki mitä ovat saaneet kun pitävät niitä hyviä korttejaan aivan itsestäänselvyytenä.

Vierailija
12/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä mieltä?

Et sitten lukenut aloitusta. Ap puhui heistä kenellä on alusta asti hyvä tuuri.

Ei ap

Vierailija
13/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kymmenet miljoonat ihmiset näkee kroonista nälkää maailmalla. Ihmiset riskeeraa elämänsä, että pääsisivät tänne elämään lappuja täyttelemällä. Lisäksi mikään tavaramäärä ei tee onnelliseksi, jos vain keskittyy tuijottamaan naapurin aidan taakse, eikä keskity omaan elämäänsä. Vika on pään sisällä.

Vierailija
14/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi vaikka kertoa mitä on opiskellut ja miksi ei ole opiskellut enempää. Oletko ollut töissä? Mitä olet elämässäsi oikeasti halunnut ja oletko pyrkinyt ja tehnyt töitä sen eteen?

Vierailija
15/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan tuollainen ap:n vihaama "kaikki onnistuu" tapaus. Koulu sujui ilman vaikeuksia, tai siis lähinnä vähän tylsistyin kun piti odotella muiden edistymistä. Pääsin juuri sinne lukioon, mihin halusin, siihen korkeakouluun, mihin halusin, löysin itselleni mieleisen työuran, jota näköjään määrätietoisesti onnistuin toteuttamaan, ja olen edennyt tosiaan vielä keski-ikäisenä naisena hyviin tehtäviin hyvällä palkalla (tienaan enemmän kuin miespuolinen esihenkilöni). Ostin omakotitalon suht' halpaan hintaan 90-luvun lamassa, saatiin asuntolainaakin sitä varten. Löysin puolison jo nuorena.

Saatiin lapsiakin säällisessä ajassa - mutta siinä olikin sitten se koukku: kaksi lastani on kuollut.

Vanhempani eivät pystyneet rahoittamaan opiskelujani (kävin töissä koko opiskeluajan), ei maksamaan ostamaani taloa (kuten edellä, työlläni sen maksoin), mutta äitini tahtoi osallistua lasten hautakiven maksuun. Siitä varmaan kannattaakin olla kateellinen, ei ole muille sisaruksille sellaista tehty (muilla on kaikki lapset hengissä).

Ihan itse olen kouluni käynyt, puolisoni etsinyt, työpaikat saanut, laskut maksanut. Osallistunut "yhteiskunnalliseen toimintaan" ja vapaaehtoistyöhön, koska katson sen velvollisuudekseni.

Vierailija
16/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisiä joiden menestymistä en edes arvostaisi koska jos siihen asemaan syntyneenä ei menestyisi, olisi se ihan oma vika. Ja tunnen ihmisiä jotka tällaisesta etuoikeudesta huolimatta ovat päätyneet työttömiksi rapajuopoiksi, ei käy sääliksi. 

Olen itse joutunut ponnistelemaan kohtalaisen surkeista oloista että saavuttaisin edes jotain. Suhteiden luominen tyhjästä on vaikeaa.

Vierailija
17/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä mieltä?

Et sitten lukenut aloitusta. Ap puhui heistä kenellä on alusta asti hyvä tuuri.

Ei ap

Luin kyllä

Jos olisin kuin ap en olisi tässä.

Ollessani kuopan pohjalla 16 vuotiaana YKSIN päätin että 

ei tää voi huonommin mennä ja kouluttauduin.

Maksoin opintolainaa 12 vuotta.

MENE AP KALJALLE JA OTA KAUKOSÄÄDIN POIS P:ER SEESTÄSI!

Vierailija
18/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on monimuotoista, ja jokaiselle on oma tie.

Jos katkeraksi alat, kaivat hautaas.

Et voi koskaan tietää mitä taloissa tapahtuu. Voi olla sairauksia ja väkivaltaa. Et voi koskaan tietää.

Mieti vaikka ukrainalaisia tänään. Onko sulla asiat niin huonosti.

Keskity siihen mitä sulla on. Aurinko paistaa kaikille tasapuolisesti.

Vierailija
19/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset valittajat vaan yleensä sattuvat olevan passiivisia valittajia ja oman elämänsä uhreja.

Kun mitään ei tee, lopputulos on taattu.

Vierailija
20/88 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on joku jolla menee paremmin

Joku jolla on isommat tissit

Joku jolla on kookoksen kokoiset pallit ja naisia.

Joku jolla on uusin puhelin.

MIETI MITÄ SINULLA ON ja TAISTELE!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi