Au pairit Panamassa official
Uusi au pair -kausi julkaistaan areenassa huomenna klo 20.
Tässä au pairien esittely:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008791896.html
Kommentit (826)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Panama on nähtävästi yksi turvallisemmista Väli-Amerikan maista (joka oli itselle kyllä yllätys, kun Googlasin äsken matkustustiedotteita), niin Jenni kyllä otti todella ison riskin lähteä etenkin tuollapäin maailmaa jonkun tuntemattoman miehen mukaan klubilta miehen kämpille. Vielä ilmoittamatta kenellekään! Onneksi mitään ei käynyt. Mitä jos kyseessä olisi ollut joku huumekartellin jäsen? Ihmisiähän kidnapataan jatkuvasti mm. Meksikossa.
No, jäbä oli sentään Islannista eli pohjoismaista, vähän kuin sukulainen. Itsekin olen hävinnyt joskus norjalaisen kanssa. Sama kulttuuri ja sivistystaso.
Tiian lähtö ekasta perheestä oli täysin ymmärrettävää, omalla kohdalla ovi ois käyny jo sen siinä kohtaa kun tuli puhetta niistä myrkytyshommista??? Senkö takia se koirakin oksenteli? Juu ei, oma pääkoppa ei kestäis asua myrkytetyssä talossa. Ei kestäs kyllä myöskään jos asuis torakoiden saartamana, ei taida olla mun juttu toi Panama ainakaan
Kyllä jäi jotenkin ahdistamaan se Tiian raivo kakkos äidille.
Samaa mieltä. Tiian käytös toista perhettä kohtaan, äitiä siis, tuntui todella pahalta. Toinen antoi ihan asiallista palautetta, toinen kimpaantui. Hävetti suomalaisten puolesta tuollaisen pimun oikuttelu vieraalla maalla.
Kun menette toisen perheeseen piiaksi, ette voi sanella tai pyörittää perhettä omien tarpeidenne mukaan. Teidän pitää sopeutua ja olla nöyriä. Kuka helvetti kestää moisia bilettäjiä, tindertyperyyksiä ja huonosti tehtyä työtä? EI kukaan.
Ja toisekseen. Teillä on liikaa meikkiä, liikaa prameutta ja paljastavia vaatteita. Ei kukaan mene töihin olkapäät paljaina, piukat housut jalassa ja kauhea sotamaalaus naamalla. Ajaisin heti ulos tyypit, jotka eivät osaa asiallisesti pukeutua.
Eikö koulussa opeteta enää mitään? Miten mennään työpaikalle, miten käyttäydytään? Ei ilmeisesti. Tai ei opeteta siis kotona ensin.
Ja samaa kirkumista köysiradoilla, samaa draamaa, juopottelua ja miesten jallitusta. Hirveää. Kuka kehtaa palata pienelle kylällä moisen esityksen jälkeen? EIkö hävetä? Menikö maine?
Bingetin sarjan lähes putkeen, ja tytöissä oli kyllä mainiota matskua Toosa-TV:n sketseihin.
Tiian valittamassa hämähäkkiripset lakanakapalostaan vilkkuen, Iidan höpötykset ja rääkäisyt: "mä olin että krääääh!/ylgh?!/hihihhhäää!!", Iinan mietiskelevät huulenmuikistelu-selfievideot, Jennin metamorfoosi kiltistä varatusta tytöstä twerkkaavaksi miehennielijäksi...
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Tiian käytös toista perhettä kohtaan, äitiä siis, tuntui todella pahalta. Toinen antoi ihan asiallista palautetta, toinen kimpaantui. Hävetti suomalaisten puolesta tuollaisen pimun oikuttelu vieraalla maalla.
Kun menette toisen perheeseen piiaksi, ette voi sanella tai pyörittää perhettä omien tarpeidenne mukaan. Teidän pitää sopeutua ja olla nöyriä. Kuka helvetti kestää moisia bilettäjiä, tindertyperyyksiä ja huonosti tehtyä työtä? EI kukaan.
Ja toisekseen. Teillä on liikaa meikkiä, liikaa prameutta ja paljastavia vaatteita. Ei kukaan mene töihin olkapäät paljaina, piukat housut jalassa ja kauhea sotamaalaus naamalla. Ajaisin heti ulos tyypit, jotka eivät osaa asiallisesti pukeutua.
Eikö koulussa opeteta enää mitään? Miten mennään työpaikalle, miten käyttäydytään? Ei ilmeisesti. Tai ei opeteta siis kotona ensin.
Ja samaa kirkumista köysiradoilla, samaa draamaa, juopottelua ja miesten jallitusta. Hirveää. Kuka kehtaa palata pienelle kylällä moisen esityksen jälkeen? EIkö hävetä? Menikö maine?
Hulluko sinä olet? Ei sinne kuitenkaan mihinkään orjatöihin nunnaluostariin olla menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen pulleita kaikki...miksi ihmeessä ja nuoria ihmisiä!
Ja taas alkaa ihmisten ulkonäön ruotiminen, hoh hoijaa.
Ja ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että ukrainalaista naista häiritsi kynitty tukka.
Olihan ne hiukset vähän erikoiset. Miesten mallia.
Totta. Semmoinen "7 veljestä" -kesälook.
Vierailija kirjoitti:
Tiia, voi kevät mitä myötähäpeää toi likka aiheutti. Ja vikassa jaksossa manaa murjottavia suomalaisia, vaikka ite oli 99 % ajasta naama norsun vidulla ja muuta ei tehnyt kuin valittanut.
On likalla peiliin katsomisen paikka, oma vika täysin noi perheistä lähdöt. Ihan järkyttävää käytöstä Tiialta varsinkin vikassa perheessä, haistattelee ym. Ihan kun hän olisi joku prinsessa!
Äitinsä vaikutti olevan niin nössö, että varmaan palvelee Tiiaa aamusta yöhön ja antanut tehdä mitä lystää ja miten lystää.
Aivan järkyttävä kakara tuo Tiia. No, sai siitä hyvät naurut ja viihdearvo hyvä.
Järkyttävä Tiia!
ei siitä tulis sitte kontenttia
Nännien vilauttelu ei ole asiallista työpukeutumista. Ei edes hellekelillä.
Muistakaahan ilmiantaa epäasialliset viestit, älkääkä reagoiko niihin mitenkään.
Tiia vois ottaa pois noi tekoripset. Tosi epäsiistin näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli huomot kotiolot ja ajattelin myös nuorempana, että kaikki on mua vastaan. Eli siinä mielessä voin jotenkin ymmärtää Tiian ajatusmaailmaa. En kuitenkaan ymmärrä hänen käytöstään. Itse olin nuorempana erityisen miellyttämisenhaluinen, vähän kuten sarjan Iina. Mistä Tiia on saanut kuvan, että puolituntemattomille voi läyhätä noin rumasti. Ihan joku angstiteini tuli mieleen. Tiia tarvitsee paremman itsetunnon, mutta myös käytöstapoja.
Veikkaan, että pienikin kritiikki kasvaa Tiian päässä valtaviin mittasuhteisiin. On kuin haavoitettu eläin, jonka on puolustauduttava niin törkeästi kuin pystyy tai muuten lähtee henki.
Tiian kommentin "vain äitini saa puhua minulle tuolla tavalla" olen kuullut ennenkin, mutta kyseessä oli silloin yläkouluikäinen tyttö. Uskallan kyllä epäillä, että nämä tytöt Tiia mukaanlukien kuuntelisivat äidinkään järkipuhetta yhtään sen nätimmin. Ehkä ongelma onkin juuri se, että mitään ei koskaan kielletä. Niin kauan kun Tiia olettaa, että työpaikoilla noudatetaan vain hänen ja hänen äitinsä sääntöjä, voi nousta seinä vastaan vielä muutaman kerran.
Parilla aiemmalla kaudella on ollut näitä Tiian tyylisiä mutrusuita, mutta heistä tuli uusissa perheissään ihan suosikkeja. Ehkä Tiian kohdalla käsikirjoittajat toivoivat näkevänsä samanlaisen tuhkimotarinan, mutta tällä kertaa ei mennyt ihan suunnitellusti.
Vierailija kirjoitti:
yleensä ylipaino tai muodokkuus ei ole häiritsevää mulle (olen itsekin) MUTTA se miten TUO niitä muotoja esiin julkisella paikalla on. Ymmärrän ettei tuossa iässä ehkä ajattele kovin pitkälle, eikä ole rahaakaan paljon vaatteisiin. Kireät pienet Tank topit missä tissit on esillä ja maha näkyy ja muut muodot, yhtäaikaa kireet ihonväriset legginssit, kenties camel toen ja takapuolen muodot esiintuoden on kamala näky JOS on yhtään ylipainoa tai reheviä muotoja. No ollaanhan me kaikki oltu nuoria ja opeteltu näitä asioita. Nykynuoret naiset nyt on tätä.
Ai kauheeta. Ennen nämä ylilyönnit jäivät sentään kellastuviksi kuvamuistoiksi pölyttyvien kotialbumien syövereihin. Nyt ne ovat ikuisesti somessa ja "parhaimmillaan" myös telkkarissa. Tyttöparat. Näitä on kiva ihastella sitten parinkymmenen vuoden päästä........
Missä ihmeen säkissä toi Tiia on välillä? Näkyy vaan pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että tämänkaltaisiin sarjoihin valittaisiin myös nuoria, joilla ei ole päihdekäyttöongelmia. Sellaisia kunnollisia ihmisiä, joiden elämän päätarkoitus ei ole päästä vetämään rännejä/päätä täyteen. Tekisi hyvää nuorille nähdä, että ei ole mikään pakko kännätä ja olla typerä.
No kenellä tässä on päihdeongelma
kaikilla, jotka eivät osaa bilettää ilman päihteidenkäyttöä
Olet vain katkera kun näit tyttöjen ilon ja nuoruuden. Sen, joka jäi sinulta kokematta.
Valtaosa meistä taitaa muutaman kerran ainakin kiskoa märkää yli sallittujen rajojen. Itse en kyllä välttämättä uskaltaisi revitellä Panaman kaltaisessa paikassa missä ei tiedä yhtään minne saattaa päätyä tai joutua.
Vierailija kirjoitti:
Läskit on leppoisia XD
Tiian pitää vielä siis mäntätä lisää laardia lanteille.
Iinan tekoripset on ihan törkeät. Huh huh.
Ehkä sun ei kannata lähteä kotikaupunkia kauemmaksi.
Eikä varsinkaan heittäytyä seikkailuille.
Voit sitten vanhainkodissa olla tyytyväinen, ettei mitään tapahtunut. Edes elämää.