Näet ihailemasi kansainvälisen miesnäyttelijän sattumalta vaimonsa kanssa ravintolassa. Menisitkö kehumaan häntä?
Kommentit (39)
Tietenkin antaisin olla rauhassa.
Hirveää, jos ei saisi olla rauhassa ravintolassa.
Sitä julkkista todennäköisesti häiritään useita kertoja päivässä, joten tuskinpa hän kaipaa kuulla juuri minun suustani, että olet tosi hyvä näyttelijä.
Halunnee viettää rauhaisaa ravintolailtaa vaimonsa kanssa, joten antaisin heidän kummankin olla rauhassa ja nauttia illastaan. Kunnioittaisin heitä sekä heidän yksityisyyttään.
Kehumaan mistä??
Oletko aivan dille?
Vierailija kirjoitti:
Kehumaan mistä??
Oletko aivan dille?
Esitin kysymyksen. Oliko sinulla siihen vastaus? ap
Tietysti antaisin olla rauhassa. Jos siis ihailisin jotain näyttelijää. En ole koskaan ollut yhdenkään näyttelijän tai muusikon fani enkä näe heitä komeina tai kiinnostavina. Mielestäni naiset ovat paljon kauniimpia ja kauniit naisnäyttelijät ilo silmälle enkä tarkoita tätä mitenkään seksuaalisessa mielessä kun heteronainen olen.
Olen joskus nähnytkin. Taisi huomata että katsoin vähän pidempään kun ensin olin että mistä tuo näyttää niin tutulta. Muuta en tehnyt, ei käynyt edes mielessä mennä häiritsemään.
En, olispa todella junttia käytöstä häiritä ketään kuuluisaa hänen omalla vapaa-ajallaan. Sä varmaan myös kuulut porukkaan joka taputtaa lentokoneessa laskun jälkeen?
Menisin juttelemaan vain fanitapaamisessa jos menisin. Mitä sä ap nyt olet mokannut? Jos sait nuivaa kohtelua julkkikselta niin oma moka, älä häiritse ihmisiä vapaalla.
Voisinpa mennäkin ! Riippuu tilanteesta.
Juntit kirjoitti:
En, olispa todella junttia käytöstä häiritä ketään kuuluisaa hänen omalla vapaa-ajallaan. Sä varmaan myös kuulut porukkaan joka taputtaa lentokoneessa laskun jälkeen?
Esitin vain kysymyksen. On kommentoijan vastuulla, mitä hän vastaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Menisin juttelemaan vain fanitapaamisessa jos menisin. Mitä sä ap nyt olet mokannut? Jos sait nuivaa kohtelua julkkikselta niin oma moka, älä häiritse ihmisiä vapaalla.
Outoa, että ajattelet, että olen mennyt häiritsemään julkkista. ap
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus nähnytkin. Taisi huomata että katsoin vähän pidempään kun ensin olin että mistä tuo näyttää niin tutulta. Muuta en tehnyt, ei käynyt edes mielessä mennä häiritsemään.
Tuo pidempi katse muuten tulee helposti kun ihan eri ympäristössä näkee julkisuuden ihmisen ja ensin oikeasti alkaa miettiä että mistä minä tämän tunnnen
Kehumaan? Näyttelijää? Yksi joutavimpia ammatteja, mitä kehumista näyttelemisessä on. Täysin yliarvostettua porukkaa nuo näyttelijät ja muut sirkuspellet.
Vierailija kirjoitti:
Kehumaan? Näyttelijää? Yksi joutavimpia ammatteja, mitä kehumista näyttelemisessä on. Täysin yliarvostettua porukkaa nuo näyttelijät ja muut sirkuspellet.
Uskomattoman typerä kommentti. Olet varmaan niitä, jotka puhuvat sukujuhlissa siitä, mitä omistavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman typerä kommentti. Olet varmaan niitä, jotka puhuvat sukujuhlissa siitä, mitä omistavat.
Ja sinä olet sukujuhlien pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet sukujuhlien pelle.
Katsokaas kaikki tuon kommenttia...
No en kyllä menisi, kun en häntä kerran tuntisi. En kyllä muutenkaan tajua, mitä ihmettä ihmiset tekevät jonkun julkkiksen nimikirjoituksella tai valokuvalla..
Oletan tietenkin että ovat viettämässä aikaa yhdessä enkä ala häiritsemään heitä, kuten en häiritsisi muitakaan ravintolan asiakkaita. Staroillakin on oikeus yksityiselämään ja omaan rauhaan välillä. Jossain ensi-illassa tai fanitapaamisessa voisin hyvin mennä juttusille, kontaktin otto yleisöön silloin on osa heidän työtään.