Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näet ihailemasi kansainvälisen miesnäyttelijän sattumalta vaimonsa kanssa ravintolassa. Menisitkö kehumaan häntä?

Vierailija
24.05.2022 |

Vai antaisitko olla rauhassa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan tietenkin että ovat viettämässä aikaa yhdessä enkä ala häiritsemään heitä, kuten en häiritsisi muitakaan ravintolan asiakkaita.  Staroillakin on oikeus yksityiselämään ja omaan rauhaan välillä. Jossain ensi-illassa tai fanitapaamisessa voisin hyvin mennä juttusille, kontaktin otto yleisöön silloin on osa heidän työtään.

Vierailija
22/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin antaisin olla rauhassa.

Hirveää, jos ei saisi olla rauhassa ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä julkkista todennäköisesti häiritään useita kertoja päivässä, joten tuskinpa hän kaipaa kuulla juuri minun suustani, että olet tosi hyvä näyttelijä.

Vierailija
24/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halunnee viettää rauhaisaa ravintolailtaa vaimonsa kanssa, joten antaisin heidän kummankin olla rauhassa ja nauttia illastaan. Kunnioittaisin heitä sekä heidän yksityisyyttään.

Vierailija
25/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehumaan mistä??

Oletko aivan dille?

Vierailija
26/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehumaan mistä??

Oletko aivan dille?

Esitin kysymyksen. Oliko sinulla siihen vastaus? ap

Vierailija
27/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti antaisin olla rauhassa. Jos siis ihailisin jotain näyttelijää. En ole koskaan ollut yhdenkään näyttelijän tai muusikon fani enkä näe heitä komeina tai kiinnostavina. Mielestäni naiset ovat paljon kauniimpia ja kauniit naisnäyttelijät ilo silmälle enkä tarkoita tätä mitenkään seksuaalisessa mielessä  kun heteronainen olen. 

Vierailija
28/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nähnytkin. Taisi huomata että katsoin vähän pidempään kun ensin olin että mistä tuo näyttää niin tutulta. Muuta en tehnyt, ei käynyt edes mielessä mennä häiritsemään.

Vierailija
29/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olispa todella junttia käytöstä häiritä ketään kuuluisaa hänen omalla vapaa-ajallaan. Sä varmaan myös kuulut porukkaan joka taputtaa lentokoneessa laskun jälkeen?

Vierailija
30/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin juttelemaan vain fanitapaamisessa jos menisin. Mitä sä ap nyt olet mokannut? Jos sait nuivaa kohtelua julkkikselta niin oma moka, älä häiritse ihmisiä vapaalla.

Vierailija
31/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa mennäkin ! Riippuu tilanteesta. 

Vierailija
32/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit kirjoitti:

En, olispa todella junttia käytöstä häiritä ketään kuuluisaa hänen omalla vapaa-ajallaan. Sä varmaan myös kuulut porukkaan joka taputtaa lentokoneessa laskun jälkeen?

Esitin vain kysymyksen. On kommentoijan vastuulla, mitä hän vastaa. ap

Vierailija
33/39 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin juttelemaan vain fanitapaamisessa jos menisin. Mitä sä ap nyt olet mokannut? Jos sait nuivaa kohtelua julkkikselta niin oma moka, älä häiritse ihmisiä vapaalla.

Outoa, että ajattelet, että olen mennyt häiritsemään julkkista. ap

Vierailija
34/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus nähnytkin. Taisi huomata että katsoin vähän pidempään kun ensin olin että mistä tuo näyttää niin tutulta. Muuta en tehnyt, ei käynyt edes mielessä mennä häiritsemään.

Tuo pidempi katse muuten tulee helposti kun ihan eri ympäristössä näkee julkisuuden ihmisen ja ensin oikeasti alkaa miettiä että mistä minä tämän tunnnen

Vierailija
35/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehumaan? Näyttelijää? Yksi joutavimpia ammatteja, mitä kehumista näyttelemisessä on. Täysin yliarvostettua porukkaa nuo näyttelijät ja muut sirkuspellet.

Vierailija
36/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehumaan? Näyttelijää? Yksi joutavimpia ammatteja, mitä kehumista näyttelemisessä on. Täysin yliarvostettua porukkaa nuo näyttelijät ja muut sirkuspellet.

Uskomattoman typerä kommentti. Olet varmaan niitä, jotka puhuvat sukujuhlissa siitä, mitä omistavat.

Vierailija
37/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman typerä kommentti. Olet varmaan niitä, jotka puhuvat sukujuhlissa siitä, mitä omistavat.

Ja sinä olet sukujuhlien pelle.

Vierailija
38/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet sukujuhlien pelle.

Katsokaas kaikki tuon kommenttia...

Vierailija
39/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä menisi, kun en häntä kerran tuntisi. En kyllä muutenkaan tajua, mitä ihmettä ihmiset tekevät jonkun julkkiksen nimikirjoituksella tai valokuvalla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan