Näet ihailemasi kansainvälisen miesnäyttelijän sattumalta vaimonsa kanssa ravintolassa. Menisitkö kehumaan häntä?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijää vai vaimoa?
No näyttelijää tarkoitin. Olen itse nainen. ap
En tietenkään, ei sitä kansainvälistä tähteä kiinnosta yhden random-tyypin kehut. Ja mitä merkitystä tuolla "vaimonsa kanssa" on?
Antaisin olla rauhassa vaikka olisi yksinkin.
En koska en osaa kieliä, mutta jos olisi Suomessa jossain pienessä paikassa niin kieltä osaavana kävisin jututtamassa ja ottamassa kuvan. Mun englanti on sitten tosi huono, joten näin ei tule käymään.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, ei sitä kansainvälistä tähteä kiinnosta yhden random-tyypin kehut. Ja mitä merkitystä tuolla "vaimonsa kanssa" on?
No sen verran, että on viettämässä kahdenkeskeistä aikaa ja lisäksi vaimoa voi erityisesti ketuttaa, jos naisfani tulee sönköttämään. ap
En. Olen niin kipsissä oleva suomailainen, "etten mä ny kehtaa". Fanitapaamisissakin seison ku tikku p@skassa odottamassa vuoroani syrjässä, kun muut vaan kävelee juttelemaan idolille. Tai kun euroviisuristeilyllä törmäsin laivan käytävillä Epic Sax Guyhun, en mä uskaltanu edes kohteliaasti tervehtiä. 🙄
Pisuaarilla kesken toimituksen voisi avokämmenellä täräyttää olkapäähän!
Antaisin olla rauhassa. Mieli tekisi pyytää kuva, mutta silti antaisin olla rauhassa. He ovat tulleet varmaasti siksi, että saisivat olla rauhassa jossain.
No en menisi. Voisin kuvitella, miten vähän hän kaipaa jonkun tuntemattoman sönkötystä, oli vaimonsa kanssa tai yksin.
Olen nähnyt montakin suomalaista julkkista ja ulkomaista kansainvälistä tähteä ympäri maailmaa. Milloin missäkin ravintolassa, kirppiksellä, kadulla, kaupassa jne. EN ole koskaan mennyt häiritsemään. Olen hymyillyt ja nyökännyt, jos henkilö on katsonut suoraan minuun. EN jää tuijottamaan ketään, annan ihmisten olla rauhassa vapaa-ajallaan. Kuvia ja nimikirjoituksia olen pyytänyt heidän työajallaan, kun ovat jossain tilaisuudessa edustamassa ja tulleet ihan sitä varten.
vapaa aika kirjoitti:
Olen nähnyt montakin suomalaista julkkista ja ulkomaista kansainvälistä tähteä ympäri maailmaa. Milloin missäkin ravintolassa, kirppiksellä, kadulla, kaupassa jne. EN ole koskaan mennyt häiritsemään. Olen hymyillyt ja nyökännyt, jos henkilö on katsonut suoraan minuun. EN jää tuijottamaan ketään, annan ihmisten olla rauhassa vapaa-ajallaan. Kuvia ja nimikirjoituksia olen pyytänyt heidän työajallaan, kun ovat jossain tilaisuudessa edustamassa ja tulleet ihan sitä varten.
Juu, suomalaisia ei oikein lasketa, heitä nyt näkee joka paikasssa. ap
Vierailija kirjoitti:
En. Olen niin kipsissä oleva suomailainen, "etten mä ny kehtaa". Fanitapaamisissakin seison ku tikku p@skassa odottamassa vuoroani syrjässä, kun muut vaan kävelee juttelemaan idolille. Tai kun euroviisuristeilyllä törmäsin laivan käytävillä Epic Sax Guyhun, en mä uskaltanu edes kohteliaasti tervehtiä. 🙄
Mika suomalaisia vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
En koska en osaa kieliä, mutta jos olisi Suomessa jossain pienessä paikassa niin kieltä osaavana kävisin jututtamassa ja ottamassa kuvan. Mun englanti on sitten tosi huono, joten näin ei tule käymään.
Mikset voi antaa toisen olla rauhassa? Ei hän todennäköisesti halua sinua siihen kuvia räpsimään ja juttelemaan joutavia.
Antaisin olla rauhassa, sillä eivätköhän he saa kyllästymiseen asti kehuja ja selkääntaputteluja muilta.
En, koska näyttelijät eivät naytä luonnossa samalta kuin elokuvissa, eli en edes tunnistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen verran, että on viettämässä kahdenkeskeistä aikaa ja lisäksi vaimoa voi erityisesti ketuttaa, jos naisfani tulee sönköttämään. ap
Kuule sen tähden vaimo tuskin on mustasukkainen jostain fanimammasta 😂. Ihan yhtälailla niitä ärsyttää kuka tahansa joka tulee häiritsemään, luullen että se "oot hei tosi hyvä laulaja/näyttelijä" merkitsee tähdelle jotain.
Vierailija kirjoitti:
vapaa aika kirjoitti:
Juu, suomalaisia ei oikein lasketa, heitä nyt näkee joka paikasssa. ap
... Ja jos luit yhtään eteenpäin, niin mainitsin ulkomaiset kansainväliset tähdet...
mm. Arnold Schwarzenegger (jos pitää pilkkua viilata, että suuresti ihailemani miesnäyttelijä, niin oli tämä)
No en menisi. Vaikka henkilö onkin julkisessa ammatissa, ei se tarkoita sitä, että hänen pitäisi viettää vapaa-aikansa tuntemattomien fanien kanssa. Kunnioitan ihmisen omaa rauhaa.
Näyttelijää vai vaimoa?