ei naiset tuu juttelee mulle..en vaan tajuu
taas olin baarissa eikä kukaan nainen tullut juttelee..ikäviä kaikki naiset
Kommentit (52)
Mulla oli ennen sama ongelma. Yritin iskeä silmää ja ajattelin että saan kerralla tuplatehon kun isken molemmilla silmillä yhtä aikaa. Ei toiminut. Sitten kasvatin takatukan ja vetäisin nuuskan huuleen. Sen jälkeen on tullut naista niin p...rkeleesti että en tiiä mihin niiden kanssa joudun. Ei hetken rauhaa missään. Nyt oon joutunut n...ssimaan niin paljon että en jaksa edes r...nkata. Voe helevettiläinen sentään.
V * T T U KAIKKI JOTAI NIRPPANOKKI H*ROJA TÄLLÄKIN PALSTALLA, KAIKKI SAMANLAISII..MÄ OTAN PERSEIST KII KADULLA IHAN SAMA!!!
Kerroit jo toisessa ketjussa että olet ilkeä ja huonokäytöksinen ja haukut muita. Karkotat ihmiset itse luotasi siis.
Tää Allu-trolli alkaa olla jo niin nähty. Keksi jotain parempaa jo.
Saat Allu vielä puukosta, jos käyt käsiksi ilman lupaa.
juu ihan sama..heido..en jaksa teitä..en muuten kirjoittanut noita isoilla kirjaimilla vaan joku muu..mut ihan sama..en jaksa
Muistakaa että vuorovaikutustaitoja voi harjoitella muutakin kuin parisuhde mielessä. Opetelkaa juttelemaan ihmisten kanssa.
Olkaa ihmisiksi.
Onko tämä koko ketju jonkun Alluna esiintyvän?
Vierailija kirjoitti:
juu ihan sama..heido..en jaksa teitä..en muuten kirjoittanut noita isoilla kirjaimilla vaan joku muu..mut ihan sama..en jaksa
Huomattiin kyllä.
Väärä paikka, jospa lähet virkistytäytymään ulos,
Kylpylään .
lähet kirkkoon Helatorstaina.
lähetin paikkaan missä et ole ennen käyny!
Sulla ei ole mitään oikeutta saada naista.