ei naiset tuu juttelee mulle..en vaan tajuu
taas olin baarissa eikä kukaan nainen tullut juttelee..ikäviä kaikki naiset
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
join kalja baarissa ja koitin silmäpelailla...tuijotin yhtä naista..mut se vaan katsoi pois..ihan niin kun en olis mitään
Joko tuijotit häntä liikaa ja hän koki sen kiusalliseksi tai hän ei ollut lainkaan etsimässä seuraa ja koki huomiosi siksi kiusalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on naisihanteesi?
Rintava, reitevä, persevä ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
kattos jollain älä unta näe ilmeellä..en tajuu mikä naisii vaivaa oli mulla ennen naisii
Susta on tullut vanha. Nuorella käy flaksi ihan luonnostaan. Hyväksy se.
Jospa ryhdyt onnelliseksi ja sellaiseksi että sinusta huokuu varmuus ja tyytyväisyys elämään - sellaista ihmistä on vaikeaa vastustaa ja se näkyy ympäristöön
kaikki nirppanokkia..mikään ei kelpaa..pitäs olla rikas ja menestyvä että kelpaa nyky suominaiselle..eiks?? en jaksa enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on naisihanteesi?
Rintava, reitevä, persevä ja tyhmä.
Voi ei. Oon näistä kolmea. Ekaa tietty.
Nyt mies ryhdistäydy. Jos sulla on työ, katto pään päällä ja auto, niin sulla on enemmän kuin monella suomalaisella miehellä. Jotkut on työttömiä. Toisilla ei ole varaa autoon. Se sun olisi ymmärrettävä, että toi sun ilmiselvä depressio olisi hyvä hoitaa psykologilla tai psykiatrilla. Tiedän että se maksaa jonkin verran, mutta oletko miettinyt sitä että hoitamatta jättäminen voi pitkän päälle maksaa vielä enemmän? Ei kukaan sua nosta suosta ellet itse päätä että haluat sieltä pois.
M41
Sunhan piti lähteä töihin ja luovuttaa naisten ja tän palstan suhteen..
Miksi valehtelet aina?
en ymmärrä miksi naiset on niin vaikeita..täytyykö sit mennä ens kerran baarin niin otan mukaan rahapinon ja tarjoon, sit naiset kiinnostuu
sit ainakin ehkä sais joltain ..yöseuraa ja kosketusta..ei kyl naisil oo mitään päässä joku rikas pitää olla että kelpaa
en jaksa..meen maksulliselle pian..ei täs ole mitään järkee.. naiset on vaan nirppanokkia kaikki
ihan sama..saa olla vaikka teini..tykkään hyväperseisist
Miehen pitää olla jollakin hyvällä tavalla spesiaali, että naiset tulee juttelemaan. Hyvin harva mies on sellainen.
muistathan myös ketjusi
https://www.vauva.fi/keskustelu/4647961/masentunut-ja-paha-olla
https://www.vauva.fi/keskustelu/4661590/elama-vahan-tylsaa-oma-elama
ja ei täällä kukaan mitään vastaa!! ihan turhaa..ei kukaan nainen tuu juttelee mulle ikinä..joten meen tarraa perseest kii..katotaan sitte mitä ne hlvetti sanoo !! !
Hanki hieno puku ja kello, ja käy testaamassa baarissa, toimiiko se naisiin.
Vierailija kirjoitti:
ja ei täällä kukaan mitään vastaa!! ihan turhaa..ei kukaan nainen tuu juttelee mulle ikinä..joten meen tarraa perseest kii..katotaan sitte mitä ne hlvetti sanoo !! !
Ihan vinkkinä, että seksuaalinen ahdistelu on laitonta.
MULLA ON HLVETTI OIKEUS SAADA NAISTA JOTEN JOS EI TUU JUTTELEE NIIN MEEN PURISTAA PYLLYÄ, KAI NE SIT TAJUAA ET OON KIINNOSTUNUT VAI HÄH??????
Vierailija kirjoitti:
Lukkojen taakse tommonen.
Suoli24 sai Allun karkotettua tänne, mihinkäs me saatais se poistumaan? Laudalle?