Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?

Vierailija
23.05.2022 |

Mitä teette?

Kommentit (886)

Vierailija
801/886 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sataa vettä, niin ei tarvi lähteä minnekään

Vierailija
802/886 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitäkö teen? Varmaan itsarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/886 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas miten turhaa kyselyä. Mitä nyt kaikki juhannuksena tekevät? Joko eivät yhtään mitään sen kummempaa, tai sitten menevät mökille, mummolaan tms. Pakollisen saunonnat, kenties kokonpoltto missä ei ole kielletty, makkaranpaistot. Sepä siitä.

Vierailija
804/886 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliviikonloppu. Uimista, ulkoilua ja lepoa. Oltais menty vaikkei olisi juhannuskaan, sillä haluan vielä pienen irtioton ennen loman loppua.

Vierailija
805/886 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vaan.

Ei harrasteta mitään juhannustraditioita joten luetaan ja välillä syödään.

Vierailija
806/886 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vaan kuten aina. Ei viitsi lähteä minnekään kolaroimaan, katselemaan kännisten öyhyämistä festareilla tai ylikalliille vuokramökille. Moni hukkuu tänäkin juhannuksena kun ei osata olla selvin päin.

Vierailija
807/886 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna alkanut ketju.

Minä paistan lättyjä. Olen iäkkäitä vanhempiani hoivaamassa, kuten melkein aina kaikkina päivinä.

Vierailija
808/886 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä mitä eniten haluankin tehdä eli olen kotona ja syön hyvin,saunon, katon leffoja ja pelaan ps5:lla sekä Xbox series x:llä.

Vierailija
809/886 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin pystyttää joulukuusen, koristella sen, paketoida lahjoja, leipoa joulutorttuja ja paistaa kinkkua monta tuntia uunissa näillä keleillä.

Vierailija
810/886 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon paljon hyviä juomia kotona ja ravintolassa

Vierailija
811/886 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.6.23. Aaamulla olin jo kello 7 Hautausmaat Helsinki Vantaa Honkanummi  ja Malmin Hautausmaa. Miespuolinen ystäväni ennen hänen töihin menoa kuskasi autolaan minut molemmat hautausmaat. Sinä minun Juhannus. Jäin matkasta pois noin 3 km päästä kodistani.Viellä aamun pikkaisen viileämässä  ilmassa kävelin kotia ,kaupan kautta.Hyvää Juhanusta kaikille Itä-Helsingistä.

812/886 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23.6.23. Aaamulla olin jo kello 7 Hautausmaat Helsinki Vantaa Honkanummi  ja Malmin Hautausmaa. Miespuolinen ystäväni ennen hänen töihin menoa kuskasi autolaan minut molemmat hautausmaat. Sinä minun Juhannus. Jäin matkasta pois noin 3 km päästä kodistani.Viellä aamun pikkaisen viileämässä  ilmassa kävelin kotia ,kaupan kautta.Hyvää Juhanusta kaikille Itä-Helsingistä.

Ei hassumpi ajatus - hautausmailla käynti juhannuksena. Silloin ei tarvitsisi tungeksia siellä jouluna...

Mitä jos muutkin joulun perinteet siirrettäisiin juhannukseen, ja päinvastoin? Miltä kuulostaisi juhannusglögit ja joulukokko, juhannuspukin vierailu ja joulufestarit?

Hyvää mittumaaria Vuosaaresta. Mina menen töihin, ja muistelen siinä sivussa 80-luvun juhannuksia. Ehkä eniten vuotta 1987 ja Samantha Foxia.

https://seura.fi/ilmiot/historia/juhannuksen-villitys/

https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/3010345

https://www.mtv.fi/sarja/viihdeuutiset-2890/samantha-fox-oli-juhannukse…

https://www.kaleva.fi/videot/samantha-fox-oli-juhannuksen-1987-vetonaul…

Vierailija
813/886 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan tavallista ulkoilua ja syömistä, Säät sanelevat paljon. Ihana yhden päivän loma arkeen.

Vierailija
814/886 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla töissä koko juhannus mutta olenkin kotona koronassa.

Vierailija
815/886 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoautolla tanssimaan ja pyöräretkelle

Vierailija
816/886 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kotona, teen salaatit ja pakkaan tavarat, teinit ja koiran autoon ja ajetaan mökille. Mökkimatka on alle tunti.

Mökillä tehdään vaiihdat, kootaan luonnonkukista kimppu, lämmitetään sauna, uidaan syödään, veneillään, suppaillaan, pelataan mölkkyä oman perheen kesken.

Huomenna ja ylihuomenna mökille kutsuttu vieraita.

Vierailija
817/886 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntoautolla tanssimaan ja pyöräretkelle

Tanssimaan autolla... hurjaa!

Vierailija
818/886 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna ja ylihuomenna mökille kutsuttu vieraita.

Kutsut tulevaisuudesta 😁

Vierailija
819/886 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähti juuri edeltäkäsin mökillemme. Järven rannalla, 40 min ajomatka. Siellä ovat jo poikamme vaimonsa ja lastenlapsiemme kanssa. Omistamme ko. kohteen puoliksi poikamme kanssa.

Minä teen myös lähtöä, käyn ruokaostokset ja ei mitään kiirettä silleen. Mökillä on päärakennus, meille oma mökki ja vielä saunamökki. Joten tilaa on. Kaikki rakennukset valm. 2021. Kaikilla mukavuuksilla. Palju tietty.

Mieheni juo varmaan yhden siiderin jos sitäkään. Minä tuskin edes sitä yhtä. Poikamme ja hänen vaimonsa eivät juo ollenkaan.

Joten: oli Juhannus tai Joulu. Ei riidellä, ei kännipäissään örvelletä vaan sovussa mennään. Tätä se on ollut aina.

Vierailija
820/886 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--mutta olenkin kotona koronassa.

Ei, kun korona on sinussa.