Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?

Vierailija
23.05.2022 |

Mitä teette?

Kommentit (886)

Vierailija
601/886 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin mennään Ahvenanmaalle serkkutapaamiseen. Grillausta viiniä ja hauskaa yhdessä oloa perheiden kesken.

602/886 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖI_HI 🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/886 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistamme grillimakkaraa ja saunomme. Mies uis.

Vierailija
604/886 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ja syön yksikseni

Vierailija
605/886 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukumökille , jonka jälkeen mietin taas miksi piti lähteä sinne sirkukseen.

Tää on kyllä tosi. Mahdollisimman paljon pyrinkin välttämään näitä "kokouksia". Pappani on sellainen, joka ei juuri koskaan keksi mitään positiivista kenestäkään, äiti n samanlainen ja kun ne ottaa yhteen niin voi viddu.

Vierailija
606/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun menemään sukulaisen häihin. On sen verran läheinen sukulainen, ettei voi jättää menemättäkään. 

Vierailija
607/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mitään erityistä. Tavallinen pitkä viikonloppu. En ole massajuhlien kannattaja. 

Vierailija
608/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökillä oltu yleensä. Kesäloma alkaa juhannuksena niin siellä on tullut oltua viikko putkeen.

Vierailija
609/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona menee, kuten juhannukset yleensä.

Vierailija
610/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen pitkä viikonloppu. Onneksi ei oo samanlaista painetta juhlia juhannusta kuin joulua.

Vierailija
611/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsiin saristoon, siellä on kivoja juhannus juhlia ja juhannussalko juhlia. Jo yli 10 vuotta tullut käytyä...

Ruotsissa juhannus ei ole samanlainen ryyppyjuhla kuten Suomessa. Siellä kokoonnutaan juhannussalkojen ympärille laulamaan ja tanssimaan.

Vierailija
612/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä

Vierailija
613/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä että nää turhat juhlat on tehty ihan vaan sinkkujen kiusaksi - yritetään oikein yhteiskunnan taholta näyttää että olet alempaa kastia, mitäs et hommannut lapsia tai miestä. Pahoittelen erityisesti ikisinkkujen puolesta, itse olen joutunut tätä alaspäin katsomista sietämään vasta pari vuotta pitkän avioliiton jälkeen.

Vierailija
614/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistamme grillimakkaraa ja saunomme. Mies uis.

Mikset itse uis?

Vierailija
615/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä että nää turhat juhlat on tehty ihan vaan sinkkujen kiusaksi - yritetään oikein yhteiskunnan taholta näyttää että olet alempaa kastia, mitäs et hommannut lapsia tai miestä. Pahoittelen erityisesti ikisinkkujen puolesta, itse olen joutunut tätä alaspäin katsomista sietämään vasta pari vuotta pitkän avioliiton jälkeen.

Pitäisikö kaikki juhlapyhät poistaa kalenterista, ettei sinkkujen tarvitsisi pahoittaa mieltään?

Vierailija
616/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannusaattoaamuna pitää ensin kaivaa polkupyörä lumihangesta ja sitten lähdetään hakemaan juhannuskoivuja polkupyörällä naapurien metsistä.

Sitten pitää tehdä avanto, että pääsee uimaan. Sitten vaan rannalle makoilemaan valkkaria nauttien ja odotetaan illan kohokohtaa, joka on kun juhannuskokko sytytetään.

Käsivarressa vielä n. 40 senttiä lunta, voi olla, että se onkin sulanut aattoon mennessä. Avantouinti olisi kyllä hienoa jussina.

Vierailija
617/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukukokous, savusauna, kokko? Säävaraus. Grillausta, herkkuja, Juhannuspv ehkä töitä

Vierailija
618/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kaikki juhlapyhät poistaa kalenterista, ettei sinkkujen tarvitsisi pahoittaa mieltään?

No ainakin voisi yrittää päästä eroon siitä että ihmisiä jaotellaan onnistujiin ja epäonnistujiin parisuhde statuksen perusteella. Etenkin nyt näen tämän niin selvästi kun 20v avioliiton aikana ei tullut tällaista voi voi surkuttelua ikinä, toisinkuin nyt kun olen ollut pari vuotta sinkkuna. Ei esim minun juhannuksen vietossa varsinaisesti edes ole muuttunut mikään, kotona olin ennenkin saunoen ja grillaten, ainoa ero oli että oli exä paikalla. Eli ihan vaan sillä perusteella kun oli se mies paikalla niin heti muka se oli vähemmän outoa tai säälittävää juhannuksen viettoa.

Vierailija
619/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juon viinaa ja selaan vauvaa

Tässä kiteytyy Suomen suvi 👍

Vierailija
620/886 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannusaattoaamuna pitää ensin kaivaa polkupyörä lumihangesta ja sitten lähdetään hakemaan juhannuskoivuja polkupyörällä naapurien metsistä.

Sitten pitää tehdä avanto, että pääsee uimaan. Sitten vaan rannalle makoilemaan valkkaria nauttien ja odotetaan illan kohokohtaa, joka on kun juhannuskokko sytytetään.

Käsivarressa vielä n. 40 senttiä lunta, voi olla, että se onkin sulanut aattoon mennessä. Avantouinti olisi kyllä hienoa jussina.

Onko siellä vielä juhannushiihtokilpailut Saana-tunturin rinteillä?