Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto 1: appiukon ja lasten kanssa mökille.
Vaihtoehto 2: minä ja lapset kotona.
Toivon ykköstä mutta lapsilla röhää.
Näinhän se tuli korona meille ja kökötämme kotona. Kaivoin prinsessakakun pakastimesta, kohta syömään!
Juur söin viinat ja koht juonm maggarat...
Mun ei tarvi varautua edes juhannukseen, koska mä pärjään
Ai kauheeta, joko se taas tulee!
Jos yritit olla hauska niin ei oikein uponnut. Nyt on joulu ja olen JOULUIHMINEN. Joululaulut huutaa nurkassa täysillä koko ajan. Tiptap. Ja pukki tulee.
Juhannusaattoaamuna pitää ensin kaivaa polkupyörä lumihangesta ja sitten lähdetään hakemaan juhannuskoivuja polkupyörällä naapurien metsistä.
Sitten pitää tehdä avanto, että pääsee uimaan. Sitten vaan rannalle makoilemaan valkkaria nauttien ja odotetaan illan kohokohtaa, joka on kun juhannuskokko sytytetään.
Savusaunaan. Jippii. Ulos tullaan likaisempana kun mennessä. Ei haittaa. Tunnelma on mahtava
Sitä odotellessa
Hyvää Joulua🌷
Ei yhtään mitään tietoa vielä, mikä maa ja mikä valuutta !
Siihen on niin pitkä aika vielä !
Uusivuosi on suunniteltu
Juhannussima-aineet hankitaan valmiiksi varastoon ja sitten kokolla kännissä poltetaan kulmakarvat ja osa tukkaakin. Myöhemmin hävetään kokon läheisyydessä juhannuskoivikossa, kun homma ei onnistukaan enää.
EI mitään, juhannus on mielestäni vähiten kiva juhla vuodessa.
Alan taas suunnittelemaan seuraavaan joulua, sekä alan keräämään askartelutarvikkeita missä kuljenkin.. Oispa taas ihanan viileä raikas kesä..
Vierailija kirjoitti:
Jos yritit olla hauska niin ei oikein uponnut. Nyt on joulu ja olen JOULUIHMINEN. Joululaulut huutaa nurkassa täysillä koko ajan. Tiptap. Ja pukki tulee.
Joulu tainnut mennä kunnon tumuissa jos et edes alkuperäisen viestin päivämäärää huomannut katsoa? Ketju aloitettu yli puoli vuotta sitten.
Ruotsiin saristoon, siellä on kivoja juhannus juhlia ja juhannussalko juhlia. Jo yli 10 vuotta tullut käytyä...
Ruuan jälkeen Juhalla on kupu ravittu ja sen jälkeen makkariin masturboimaan! :D