Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Selvitynyt kirjoitti:
Istun kotona kerrostaloyksiössä. Muistelen ihanaa elämääni joka päättyi miehen lähtöön. Viimeisiä sanojaan: Kun susta ei ole mihinkään. Kaksi vuotta itsetuntoni rippeitä keräillen..
Ajattelitko, että mies passaa sinua lopun ikääsi saamatta mitään vastineeksi.
Olen aika yksinäinen ja raitis joten kotona menee, teen ruokaa, saunon ja katon leffan tai pelaan.
M32
Suvun kesken savusaunaa, luontoretki ja herkkuruokaa😎
Suomalainen juhannus on viinaa kaksin käsin, mökkeilyä, kännissä örveltämistä ja hukkumistilastojen seurantaa. Ne ketkä ei alkoholia käytä tai ovat yksinäisiä kyhnöttävät yksin kotona kun muut juhlii.
Maailman onnellisimman kansan juhannus.
New Yorkin lennot varattu juhannukseksi. Sieltä vielä kiva pilvenpiirtäjä huoneisto Manhattanilta. Tällä kertaa hieman erilainen juhannus, kun aikaisemmin tullut oltua kylmässä mökissä hyttysten syötävänä. Vaihtelu virkistää ja katotaan nyt, ehkä juhannus New Yorkissa tulee mun uusi suosikki. En ole aikaisemmin New Yorkissä käynyt. Hieman jännittää mutta enköhän mä pärjää :)
Yksin kotona IV (neljäs juhannus yksin kotona)🙀
Tilaan Saksasta ensi viikolla olut lastin
Toivottavasti saisin uusia perunoita. Niiden kanssa kermaviili kastiketta, ehkä katkaravuilla.
Piknik ulkona olisi mieleen. Mutta vain tyynellä säällä. Lämpötilalla ei ole väliä, mutta tuuli pilaa piknikin helposti. Toki puoliteltta auttaa, mutta tuuli tulee aina auringosta päin, niin sitten pitäisi olla puskiin päin varjossa, poispäin näköalasta, viileässä.
Tämä oli mukava aloitus. Nytpä tuli mietittyä Juhannusta. Kiitos ja Hyvää Juhannusta kaikille, Olisi vaihteeksi mukavaa nähdä kokko.
Mummu kirjoitti:
Kaljan juontia ja kaikki Turhapurot VHS versioina.
Masokisti?
Ei ole mökkiä, eikä oman rivarin piha houkuta. Lähdemme ulkomaille.
Yksin kotona ja oikein odotan sitä! Avioero on selvä juuri ennen juhannusta, ja aion siivota entistä elämää ja exän kamoja pois, ja sisustaa kotia mieleisekseni. Pientä remppaakin tiedossa. Varmaan myös saunon, käyn uimassa ja syön hyvin. Ihanaa!
Olen myös raitis joten juhannusta en juhli oikeastaan millään tapaa, se on mulle kuin yksi viikonloppu muiden joukossa.
Oltais haluttu mennä mökille, mutta sukulainen päätti pitää juhannushäät. Vien huonon lahjan.
huuto Kalliosta kirjoitti:
Ei mitään suunnitelmia. Silloin sataa kuitenkin taivaan täydeltä. Jussi stadissa on ihan ok.
Hiljentynyt stadi on unelmien täyttymys.
Ei se hiljene enää nykyisin. Valitettavasti. Paljon porukkaa jolle juhannus ei merkitse mitään.
Normi viikonloppu, tai no, osuuko se edes viikonlopulle 😁, normieläämää kuitenkin, niinkun muutkin ns juhlat, joulu on asia erikseen, sen aloitan jo lokakuun puolella.. Tulee ne vaput ym kuitenkin, juhli tai ei.. Toivottavasti kaikki häipyvät tästä talosta niin on hiljaista, mökille lähden vasta heinäkuun alusta ja olen - 10 pakkasiin asti kun ei tarkene huusissa istua..
Vaimon kanssa mökillä saaressa nakuillaan ja pannaan.
Raittiina kotona kuten joka vuosi. Hyvää ruokaa, herkkuja, kesämusaa, ehkä vieraita, jos jaksavat ajella.
Talventyttönen kirjoitti:
Normi viikonloppu, tai no, osuuko se edes viikonlopulle 😁, normieläämää kuitenkin, niinkun muutkin ns juhlat, joulu on asia erikseen, sen aloitan jo lokakuun puolella.. Tulee ne vaput ym kuitenkin, juhli tai ei.. Toivottavasti kaikki häipyvät tästä talosta niin on hiljaista, mökille lähden vasta heinäkuun alusta ja olen - 10 pakkasiin asti kun ei tarkene huusissa istua..
Juhannus on aina viikonloppuna.
Mukavaa mökkeilyä, toivottavasti heinäkuussa aurinko paistaa ja on lämmintä!
Kaupunki juhannus (Hki) lähiseudulla, ei mitään erikoista. ma lennän pohjoiseen järven äärelle rantasaunoineen