"Näitä tennareita himoitsemme nyt". En minä ainakaan. Ihme sopulimeininkiä taas
Uskovatko nuo itsekään, mitä kirjoittavat?
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/f87d75d3-a268-4f84-8fbb-3cbf2f322303
Kommentit (37)
"Muoti" ja alati vaihtuvat "trendit": idiooteille heittopusseille, joilla ei ole omaa makua/mielipidettä/tyyliä.
Tyyli-influensserit taitavat olla ilmastonvihaajia.
Kamalat hinnat kangaskengilla. Koskaan en ole minkaanlaisista kengista maksanut edes satasta. Katsoin sivua vahan pidemmalle ja sielta toytyi kallis olkihattu. Samantapaisia on taalla myynnissa $1.25.
Vierailija kirjoitti:
Mä himoitsen näitä: https://fi.ecco.com/fi-FI/product/5642845184/ECCO-MX-M
Ehkä lomarahoista ostan, vielä vajaa kuukausi pitää odottaa.
Varmaan hyvät kengät.
Nykyihmisen kyllä siinä etuoikeutettuja että meillä parhaat kengät!
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät yksinkertaisesti osaa pukeutua... M27
Onneksi suomalaiset miehet on aina niin tyylikkäitä. Etenkin liian lyhyessä jonkun firman mainospaidassa kaljamahan alaosa vilkkuen. Vatsan alla tyylikäs vyölaukku ysäriltä. Maastokuvioiset shortsit ja jalassa tietysti valkoiset tennissukat sandaaleissa. Hiukset kasvaneet mallista ulos ja parta ajamatta. Iho hilseilevä koska rasvat on naisten ja homojen hommaa. Kaiken kruunaa röyhtäily, piereskely ja naisten ulkonäön haukkuminen.
Eccon kenkien, erityisesti nahan, laatu on mennyt alaspäin kuin jakin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nuo näyttävät lenkkareilta, eivät tennareilta.
Jotkut hulluthan oikein keräilevät lenkkareita ja tennareita pitäen niitä erityisen hienoina kenkiä.
Oon harkinnut ostavani tuollaiset klassiset boomer New Balancet, made in USA mallistosta. Ne on jo jonkun aikaa olleet aika muodikkaat, sen lisäksi että ovat hyvät. 990v5 siis.
Olen uskollinen kestosuosikeilleni Converseille. Aina muodissa, on paljon värejä, voi yhdistää monenlaiseen asuun ja mukavat jalassa.
En himoitse yhtään mitään käskettynä, vaikka kuinka moni vaikku-uivelo kuinka epätoivoisena tyrkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja sitten ne jutut, joissa otsikona on että Betty/Mia/Rita on ihan samannäköinen kuin 40 vuotta sitten. "Ikinuori Betty täytti juuri 60 vuotta - eikä uskoisi"
Juu ja "Bettyn" naama ei liiku, puhuminen ei onnistu ja tyypin korvantaukset on ihonkiristyksestä arpia täynnä. Ja sellaista uskotellaan nuorille, että A) tuollaiselta vahakabinettinukelta pitää näyttää vanhana B) vanhentua ei saa
+ kuvanmuokkaus
Minä en himoitse juuri nyt yhtään minkäänlaisia lenkkareita. Toivon että pärjäisin nykyisilläni seuraavat 5 vuotta. Tosin ne mahtuvat perheessäni aika moniin jalkoihin, joilla on tapana lainata äidin lenkkareita. Joten 2 vuotta voi olla realismia.
Oliko noissa jotain ihmeellistä, en huomannut. Perusjalkineita, onhan se hirveetä jos 2022-luvulla tuollaiset pelottaa 🙄
Tämä ja sitten ne jutut, joissa otsikona on että Betty/Mia/Rita on ihan samannäköinen kuin 40 vuotta sitten. "Ikinuori Betty täytti juuri 60 vuotta - eikä uskoisi"
Juu ja "Bettyn" naama ei liiku, puhuminen ei onnistu ja tyypin korvantaukset on ihonkiristyksestä arpia täynnä. Ja sellaista uskotellaan nuorille, että A) tuollaiselta vahakabinettinukelta pitää näyttää vanhana B) vanhentua ei saa.
Ihmetytti kans toi tennarinimi. Sneakersejahan noi on. Ne Karhut ja NB:nt oli melko ok:t, mut hei niinkun 140 eukon kengät yhdeksi kevääksi, kun ne on VAIN nyt hottia. OKSETTAVAA!