Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi millainen lapsi ärsyttää ketju... Ärsyttääkö lapseni teitä? Kuvaus:

Vierailija
12.10.2006 |

Ylivilkas. Aina äänessä. Kovin huomionkipeä. Levoton, ei pysy paikallaan. Kiltti, ei koskaan kiusaa ketään, ottaa kaikesta huolimatta muut tosi hyvin huomioon. Hänelle pidetään kuria, mutta tuskin koskaan uskoo silloin kun sanotaan nätisti. Eli siis äiti joutuu ärisemään paljon. Ikää kuusi vuotta, poika.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki jos äitikin karjuu kitarisat lepattaen, niin sen tekee myös lapsi!

Vierailija
2/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, jos olisimme kylässä, emmekä saisi aikuisten kesken hetken rauhaa ja sinä KOKO AJAN antaisit huomiosi pojalle ja antaisit keskeyttää juttumme ja juoksisit hänen pyyntöjensä perään, niin sitten...

Muuten kuulostaa ihan mukavalta pojalta=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n kanssa.

Vierailija
4/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se ärsyttää tai olla ärsyttämättä. Meillä yhdessä tuttavaperheessä ylivilkas ADHD-poika, joka on mahdottoman villi, innokas ja menevä, kuitenkin erittäin kiltti ja sosiaalisesti taitava. Hän ei ärsytä minua pätkääkään. Sitten semmoinen räpättäminen ja tahallinen melun pitäminen ärsyttää minua, sillä en tahdo kuulla edes omaa puhettani, jos taustamelun taso nousee kovin.

Vierailija
5/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli, jos olisimme kylässä, emmekä saisi aikuisten kesken hetken rauhaa ja sinä KOKO AJAN antaisit huomiosi pojalle ja antaisit keskeyttää juttumme ja juoksisit hänen pyyntöjensä perään, niin sitten...

Vierailija
6/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä kaksi tuollaista kotona, tosin hieman nuorempia.

Mulla menee hermot näihin vinkujiin: " mennään pois, kun toi musiikki soi NIIN kovaa, ja mun korviin SATTUU" kun ollaan esim. jossain kadulla, ja ohitetaan katusoittaja. Itse kyllä sitten voidaan kiljua kurkkusuorana tai pimputtaa pianoa niin, että läsnäolijat on hulluuden rajamailla. Eli sellaiset " katsokaa minua ja tehkää niinkuin käsken, koska olen vaikea ihminen ja MINUA on ymmärrettävä" . Näistä lapsista valitettavasti kasvaa TODELLA usein ihan s*****n vaikeita (ja yleensä yksinäisiä) aikuisia, jos tuohon ei puututa kovalla kädellä heti kättelyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme