Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisystä huolehtiminen

Vierailija
22.05.2022 |

Meillä on tilanne , että itse voisin haluta vielä lapsen, mutta mies sanoo tiukasti ei. Tämän vuoksi minä en ainakaan hormoneja tahdo syödä , jos lapsiluku on täynnä ja muutenkaan ne eivät oikein sovi minulle. Sitten käytössä on kondomit ja usein mies laittaa vastuun niiden hankinnasta minulle. Nytkin jo pari viikkoa vihjaillut, että ne alkavat olla loppu ja että minun pitäisi muistaa ostaa niitä kun menen kauppaan. Jännä, että hän itse on käynyt kaupassa tässä monena päivänä, mutta ei ole itse niitä hankkinut.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte näitä helmiä? En katselisi tuollaista pelleilyä yhtään. Joko kumit hankitaan, ei harrasteta seksiä tai sitten erotaan. Miehen valinta.

Miksi erotaan?

No miksi kukaan nainen haluaa olla parisuhteessa miehen kanssa, joka ei halua lapsia, eikä myöskään huolehdi ehkäisystä?

Vierailija
42/49 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte näitä helmiä? En katselisi tuollaista pelleilyä yhtään. Joko kumit hankitaan, ei harrasteta seksiä tai sitten erotaan. Miehen valinta.

Miksi erotaan?

No miksi kukaan nainen haluaa olla parisuhteessa miehen kanssa, joka ei halua lapsia, eikä myöskään huolehdi ehkäisystä?

On jo lapsia . Minä tahtoisin vielä yhden. Eli olemme lapsiakin tehneet.

Vierailija
44/49 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

En viitsisi. Suhde on ihan hyvä muuten.

Vierailija
45/49 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tämän voi ottaa edes kunnolla puheeksi. Minulle vahinko ei olisi maailmanloppu, jopa vähän toivon, että niin kävisi. Mutta mies, joka ei halua enään. Miksi hän toimii näin. Että kortongit on mun vastuulla...

Vierailija
46/49 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostakoot kumit

Vierailija
47/49 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tämän voi ottaa edes kunnolla puheeksi. Minulle vahinko ei olisi maailmanloppu, jopa vähän toivon, että niin kävisi. Mutta mies, joka ei halua enään. Miksi hän toimii näin. Että kortongit on mun vastuulla...

Kannattaako tehdä lapsia ihmisen kanssa, jonka kanssa ei pysty keskustelemaan noin yksinkertaisesta asiasta. Mutta älä osta enää kondomeja. Eiköhän aikuinen ihminen keksi jonkun ratkaisun.

Vierailija
48/49 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako tehdä lapsia ihmisen kanssa, jonka kanssa ei pysty keskustelemaan noin yksinkertaisesta asiasta. Mutta älä osta enää kondomeja. Eiköhän aikuinen ihminen keksi jonkun ratkaisun.

Niin... Muuten meillä menee hyvin ja voidaan puhua, mutta tämä hiertää välejä aina välillä ... No katsotaan ostaako hän niitä kumeja nyt vai ei.

Vierailija
49/49 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme