Ehkäisystä huolehtiminen
Meillä on tilanne , että itse voisin haluta vielä lapsen, mutta mies sanoo tiukasti ei. Tämän vuoksi minä en ainakaan hormoneja tahdo syödä , jos lapsiluku on täynnä ja muutenkaan ne eivät oikein sovi minulle. Sitten käytössä on kondomit ja usein mies laittaa vastuun niiden hankinnasta minulle. Nytkin jo pari viikkoa vihjaillut, että ne alkavat olla loppu ja että minun pitäisi muistaa ostaa niitä kun menen kauppaan. Jännä, että hän itse on käynyt kaupassa tässä monena päivänä, mutta ei ole itse niitä hankkinut.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö puhu aiheesta vai miksi mies ei osta itse kondomeja? Oletko sanonut hänelle että hänen kuuluu ne ostaa jos hän teistä ehkäisyä haluaa käyttää?
Miksi olet tuollaisessa suhteessa?
No aiheesta on koitettu puhua. Mutta en ota hänestä selvää. Olen toivonut meille vielä yhtä lasta, hän ei. Minä olen sanonut, etten hormoneja voi käyttää joten kumilla sitten. Lisäksi hän on väläytellyt vasektomiaa, mutta ei sinne ole mennyt.
Hyvä kysymys, miksi olen tässä vielä.
Joskus jos otan asian puheeksi hän vain hermostuu, joten asiasta ei sitten oikein puhuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin miehelle, että ottaa eron noin hankalasta akasta.
Pitääkö naisen sanoa tuo miehelleen vai voiko nainen sanoa, että haluaa eron?
Hankala akka? Eikö mies ole silloin hankala, jos ei käytä ehkäisyä , eikä halua lasta ja haluaa , että vaimo huolehtii tämän asian
Itse lopetin seksin kokonaan tämän kaltaisen naisen kanssa joka alkoi tällä tavalla kiristämään vauvakuumeessaan. Onneksi tuli ero ja tapasin naisen joka arvostaa eikä kaada kaikkea vastuuta minun niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin seksin kokonaan tämän kaltaisen naisen kanssa joka alkoi tällä tavalla kiristämään vauvakuumeessaan. Onneksi tuli ero ja tapasin naisen joka arvostaa eikä kaada kaikkea vastuuta minun niskaan.
Lopetit suhteen, kun et voinut huolehtia ehkäisystä? Et kerro kaikkea. Vaaditko naista syömään esim pillereitä tms
Vierailija kirjoitti:
Mieshän tuossa yrittää kaataa kaiken naisen niskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän tuossa yrittää kaataa kaiken naisen niskaan?
Niin minunkin mielestä.
Ehkäisy on yhteinen asia, mutta jos toinen ei missään nimessä halua lasta, on ehkäisy enemmän hänen huolensa
Vierailija kirjoitti:
Näitä läheltä piti tilanteita on muutenkin joskus ollut... Kerran kommentoin, että "toivottavasti sulla ei ollut se aika kuusta" ja että "kai sulla nyt menkat on tullut" kun kerran valitin outoa oloa...
Ilmeisesti miehesi ei tiedä, että joillain naisilla tulee kuukautiset ihan normaalisti, vaikka raskaus olisi jo alkanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä läheltä piti tilanteita on muutenkin joskus ollut... Kerran kommentoin, että "toivottavasti sulla ei ollut se aika kuusta" ja että "kai sulla nyt menkat on tullut" kun kerran valitin outoa oloa...
Ilmeisesti miehesi ei tiedä, että joillain naisilla tulee kuukautiset ihan normaalisti, vaikka raskaus olisi jo alkanut?
Enpä muuten tiedä. Ehkä hän ei tiedä.
Voiko touhutipasta tulla raskaaksi?
Mistä te löydätte näitä helmiä? En katselisi tuollaista pelleilyä yhtään. Joko kumit hankitaan, ei harrasteta seksiä tai sitten erotaan. Miehen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko touhutipasta tulla raskaaksi?
Kyllä voi, osalla miehistä on eläviä siittiöitä jo touhutipoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko touhutipasta tulla raskaaksi?Kyllä voi, osalla miehistä on eläviä siittiöitä jo touhutipoissa.
Tietääköhän mieheni tätä , vetelee paljaalla pitkän aikaa ennen kumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko touhutipasta tulla raskaaksi?Kyllä voi, osalla miehistä on eläviä siittiöitä jo touhutipoissa.
Kysy häneltä ja valista häntä jos ei ennestään tiennyt. Muuten hänestä tulee pian isä.
Ai nytkö tämä keskustelu saa jatkua? :)
Viime kerralla poistettiin, kun kerroin vaan oman kokemukseni, miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö tämä keskustelu saa jatkua? :)
Viime kerralla poistettiin, kun kerroin vaan oman kokemukseni, miehenä.
No, exän kanssa juteltiin asiasta. Olin itse opiskelija ja hän työtön; molemmat oltiin sitä mieltä, et nyt ei ole se oikea aika. Varmat päivät + kumi. Molempia nyppi se päivien laskeminen ja kumin kanssa tuhraaminen. Pilleriäkin mietittiin, mut kun nähtiin "säännöllisen epäsäännöllisesti", niin ei sekään oikein ollut hyvä ratkaisu, kaikkine sivuvaikutuksineen. Jatkettiin sit sillä "vanhalla".
Osittain se suhde kaatui siihen. Hyvä puoli siinä oli, että pystyttiin keskustelemaan asiasta ja ns. "rakentavassa hengessä". (tu mikä sanonta.... mut niin se vaan oli)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei usko touhutippoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy häneltä ja valista häntä jos ei ennestään tiennyt. Muuten hänestä tulee pian isä.
Hän ajattelee, että jos kuukautiset tulee kerran kuussa niin ei oo raskaana
Ei tämä ole enää todellista. Hän kävi maitokaupassa ja mukana ei ollut kumeja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte näitä helmiä? En katselisi tuollaista pelleilyä yhtään. Joko kumit hankitaan, ei harrasteta seksiä tai sitten erotaan. Miehen valinta.
Miksi erotaan?
Pitääkö naisen sanoa tuo miehelleen vai voiko nainen sanoa, että haluaa eron?