Suuri ero-kysely. (Vastaa rehellisesti)
Eli kuinka monet täällä ovat eronneita, joko avoliitosta tai avioliitosta? Jos kommentoit niin kerrotko ikäsi?
Kommentit (11)
Jokainen on varmasti joskus eronnut tai päättänyt edes yhden parisuhteen elämänsä aikana joten...toki voi olla poikkeuksiakin 😃
Uskoisin, että apn tarkoitus ollut kartoittaa eronneisuuden yleisyyttää esim tällä palstalla.
Ps.
Itse en ole eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on varmasti joskus eronnut tai päättänyt edes yhden parisuhteen elämänsä aikana joten...toki voi olla poikkeuksiakin 😃
Minä olen naimisissa ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Ei ollut tarkoitus, noin vain kävi.
54 v ja erosin 6 v sitten. Klassinen tarina: samanikäinen mieheni rakastui itseään yli puolet nuorempaan naiseen ja heivasi "vanhan" vaimonsa.
Olin naimississa ja sen jälkeen on ollut useampi parisuhde. Nyt olen parisuhteessa.
53v.
Erosin 34-vuotiaana 13 v kestäneestä suhteesta. Eron syynä se, että mies halusi lapsia, minä en. Olen nyt 39 v, onnellinen lapsettomana sinkkuna, uutta miestä en ole halunnut. Eksäni myös yksin, ei ole löytänyt uutta, on vongannut minua takaisin. En ole huolinut.
Eronnut avoliitosta, joka kesti 5 vuotta. Ei koskaan kuitenkaan tultu erityisen läheisiksi. Oli helppo ero.
Tällä hetkellä naimisissa, 57 v. erosin 23 vuotiaana, mitä tällä kyselyllä haetaan