Naiset, jotka pakotatte aviomiehenne käyttämään kortsuja MIKSI?
Siis se on aihan hirveetä. Mun vaimo ei halua tulla raskaaksi, ei suostu syömään pillereitä ja pakottaa käyttää kortsua. Mä en tunne yhtään mitään kun tommonen kumi on päällä. Vaimoa kuuluisi rakastella paljaalla.
Kommentit (25)
Koska en halua tartuttaa mieheeni mahdollisisa tauteja. Turkkilaiset eivät käytä kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voisin itsekin mennä sterilisaatioon, mutta mielestäni olisi jo miehen vuoro ottaa vastuuta näistä lisääntymisterveydellisistä asioista (vrt. kaikki nuo kokeilut, kolme synnytystä ja kaksi keskenmenoa).
Ei noin voi ajatella. Kyllä se pitää tehdä sille jolle siitä on vähemmän haittaa.
Se on helpompi perua naiselta kuin mieheltä. Onko toinen varmempi kuin toinen siitä ettei halua lapsia. Kumpaa kumi haittaa enemmän. ...
No mutta kun just miehelle siitä on vähemmän haittaa. Nainenhan täytyy nukuttaa sterissä, ja nukutus on aina riski.
Onpa kyllä aloitus taas. Ihan sama mitä vaikutuksia hormoneilla naiseen on, kunhan mies saa ruiskia rauhassa pillun täyteen. Ei sinua AP kukaan pakota nussimaan, jos ei kortsu kelpaa.
Mutta jos ei oo tarkoitus enää lapsia hankkia, niin vasektomia on paras ratkaisu. Itse teetin sen viime vuonna, kun puolisolle ei oikein nuo hormonaaliset ehkäisyvalmisteet käy, ja ikää sekä lapsiakin on riittävästi. Ei tullut kerrassaan mitään sivuoireita eikä työterveyslääkärille tarvinnut asiaa juurikaan perustella. Ja näinhän sen pitää ollakin, jos asetetut kriteerit täyttyy niin ei sen lisäksi pitäis enempää perusteita tarvia, seuraavalle lääkärille aika, mikäli menee hankalaksi.
No, jos muksuja ei oo tarkotus hankkia niin kortsu tai sterilisaatio jommalle kummalle (miehelle iisimpi) on paras vaihtoehto. En kyllä noita hormonaalisia ehkäisyjä kenellekään voisi suositella ja potisin siitä kyllä
huonoa omaa tuntoa jos toinen itteensä myrkyttäs. Varsinkin jos siitä haittavaikutuksia olis. Harmi kun meille miehille ei vieläkään mitää ehkäsypilleriä oo keksitty.
Muistan kun eräät kaverit ihmettelivät jotain pariskuntaa jonka ehkäisymenetelmä oli kortsu. Itse ihmettelin sitä keskustelua. Mitä se niille kavereille kuului. Toisekseen ei kortsun käyttö mulle ole ongelma.