Hauskoja tapoja paljastaa raskaus isovanhemmille
Millaisia hauskoja tapoja teillä on ollut tai tiedätte jonkun käyttäneen paljastaa raskaus tuleville isovanhemmille?
Kommentit (67)
Lähettele päivittäin whatsappissa kuvia mul-lateista.
Tunsin potkun vatsassani..tokaiset kahveella.
Olen kertonut vanhemmilleni, että saamme lapsen. Ihan ilman kommervenkkejä.
Itse sain tyttäreltäni joululahjapaketissa kuvan ekasta ultrasta.
Osta joku laukku, viinipullo, koriste tms mitä tahansa. Sitten askartele siihen pieni teksti "isoäidille ja/tai -isälle" ja katso miten reagoivat.
Sanoi että vatsassa on Allahin lahja.
Miksi pelleilette? Oletteko niin lapsellisia? Miksette voi vain sanoa, että teistä tulee isovanhempia.
Annoin Lanka ja kysyin kudotko tossut
Meillekin
Oli tehnyt serkun vauvalle juuri
Miksi sen tavan pitää olla niin hassun hauska?
Omassa lähipiirissä ollut näitä paljon.
1. Laitetaan kuva uunista jossa on pulla.
2. Annetaan lahjaksi paita jossa lukee "mummu" tai "ukki"
3. Annetaan kortti jonka välissä on joku typerä loru ja ultrakuva.
Pahimpia ovat olleet ne, jotka sijoittivat raskausuutisen kertomisen juhliiin. Jouluna, syntymäpäivillä ja jopa erään parin häissä.
Me vain kerrottiin, että jatkuvan pahan olon syy selvisi, jos kaikki menee hyvin niin saadaan lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut vanhemmilleni, että saamme lapsen. Ihan ilman kommervenkkejä.
Juuri näin. Kaikki nämä mukahauskat temput (esim. mennään kylään omien vanhempien luo, laitetaan uuni päälle ja laitetaan sinne uuniin yksi pulla paistumaan) herättävät vain myötähäpeää.
Osta viemisiksi ovikoriste "mummola"
Pidä asia salassa kunnes lapsi on kymmenen.
Miksei sitä voi vain sanoa normaalisti?
Mua ainakin ärsyttäis jos saisin yhtäkkiä jonkun mummojutun ilman selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Osta viemisiksi ovikoriste "mummola"
Ei oikein viitsi kerrostalon oveen laittaa.
Kylläpä nyt joitakin kaivelee, että ap haluaa kertoa raskaudestaan hauskasti... Antakaa ap:n tehdä kuten hän itse haluaa, teistä tod.näk. kukaan ei ole sen tulevan lapsen isovanhempi.
Tää on vähän sama kuin vakavasta sairaudesta kertominen omille aikuisille lapsille. Että ottaisko kuvan hautakivestä ja siihen photoshoppaisi oman nimensä? Vai miten olisi videonpätkä, jossa heittää veiviä tai siivoaa vimmalla ja T-paidassa lukee, että Kuolinsiivous ay? Kun ei osata asiallisesti kertoa, mistä on kyse.
Oksentaa pullakahveilla