Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskoja tapoja paljastaa raskaus isovanhemmille

Vierailija
22.05.2022 |

Millaisia hauskoja tapoja teillä on ollut tai tiedätte jonkun käyttäneen paljastaa raskaus tuleville isovanhemmille?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vauvauutisessa ole pelkästään kyse isovanhemmista ja heidän reaktioistaan vaan tärkeintä on muisto lapselle siitä miten häntä on rakastettu ja miten hänestä on välitetty ja kuinka hänet on toivotettu tervetulleeksi tähän maailmaan.

Vierailija
62/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaiken pitäisi aina olla niin helvetin vakavaa ja virallista? Miksei voisi joskus olla jotain hauskaa ja yllättävää? Mun vanhemmat ei ikipäivänä uskoisi että olen raskaana, niin musta olisi kiva keksiä niille joku ylläri millä asian paljastaa. En harrasta somea niin en ole someen mitään kuvaamassa.

Ap

Kerro vähän että millaisia sun vanhemmat on, mistä ne tykkää mitä ne harrastaa? Sitä kautta voisi kehitellä

Koiria :D Ja leffoja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaiken pitäisi aina olla niin helvetin vakavaa ja virallista? Miksei voisi joskus olla jotain hauskaa ja yllättävää? Mun vanhemmat ei ikipäivänä uskoisi että olen raskaana, niin musta olisi kiva keksiä niille joku ylläri millä asian paljastaa. En harrasta somea niin en ole someen mitään kuvaamassa.

Ap

Kerro vähän että millaisia sun vanhemmat on, mistä ne tykkää mitä ne harrastaa? Sitä kautta voisi kehitellä

Koiria :D Ja leffoja.

Ap

On olemassa se elokuva Paksuna, ja siinä kannessa on kuva miehestä ja naisesta, ja nainen on selvästi raskaana. Olisiko ideaa, että leikkaa-liimaa -taktiikalla laittaisit sinun ja miehesi päät niiden näyttelijöiden päiden tilalle? Ja siis tosiaan ihan kirjaimellisesti leikkaisit teidän päät joistakin tulostetuista kuvista ja sitten leikkaisit/liimaisit ne elokuvan kanteen, sellainen askarrellun tein-itse-ja-säästin -näköinen lopputulos olisi plussaa.

Vierailija
64/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva koiravanhemmista malliin 

https://fi.newsner.com/elaimet/kamera-tallensi-ylpeat-koiravanhemmat-ka…

Kohdeihmisiä tuntematta ehkä tekstillä ¨Toivottavasti ei tule näin montaa kerralla¨

Vierailija
65/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on yleensä niin jäyheinä, noloina ja häpeissään, (jossei itsensä, niin jonkun toisen puolesta) kun on kyse suurista tunteista. Yllätys, ilo ym tunteet pitää ilmaista tasaisella äänensävyllä, kirjakielellä ja lyhyesti ja ilmeettömästi; odotan lasta. - jaha, selvä juttu.

Ei vaiskaan, suurin osa isovanhemmista ilahtuu varmasti suuresti ja kuuluvasti. Itse sain paketissa kirjan Isoäiti, kerro minulle. Uutinen oli ihana ja kirjaa kiva täytellä.

Vierailija
66/67 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somali laittoi pullan uuniin.

Vierailija
67/67 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva koiravanhemmista malliin 

https://fi.newsner.com/elaimet/kamera-tallensi-ylpeat-koiravanhemmat-ka…

Kohdeihmisiä tuntematta ehkä tekstillä ¨Toivottavasti ei tule näin montaa kerralla¨

No joo, minä ehkä aluksi tulkitsisin niin, että ovat ottamassa itselleen koiran.