Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskoja tapoja paljastaa raskaus isovanhemmille

Vierailija
22.05.2022 |

Millaisia hauskoja tapoja teillä on ollut tai tiedätte jonkun käyttäneen paljastaa raskaus tuleville isovanhemmille?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaiken pitäisi aina olla niin helvetin vakavaa ja virallista? Miksei voisi joskus olla jotain hauskaa ja yllättävää? Mun vanhemmat ei ikipäivänä uskoisi että olen raskaana, niin musta olisi kiva keksiä niille joku ylläri millä asian paljastaa. En harrasta somea niin en ole someen mitään kuvaamassa.

Ap

Muista, että sun vanhemmat voi myös tyynesti sivuuttaa hassunhauskan yrityksesi ja sitten sinä väännät siinä rautalangasta asiaa, jonka olisi voinut selkeästikin kertoa.

Mä ehkä tunnen mun vanhemmat. Ja miten esim joku viinipullo jossa onnittelut isovanhemmille on niin hassunhauska?

Ap

Vierailija
42/67 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin potkun vatsassani..tokaiset kahveella.

... joo. Kaduilla on nykyään niin turvatonta, kun on rikastettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kunnon känni, niin saat sanottua ihan suoraan

Vierailija
44/67 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku koomikko?

Vierailija
45/67 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta viemisiksi ovikoriste "mummola"

Lisää romua kaappeihin.

Vierailija
46/67 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nyt joitakin kaivelee, että ap haluaa kertoa raskaudestaan hauskasti... Antakaa ap:n tehdä kuten hän itse haluaa, teistä tod.näk. kukaan ei ole sen tulevan lapsen isovanhempi.

Jos ap kerran kyselee täällä ihmisiltä mielipidettä niin kai sen nyt saa kertoa.

Ap ei kysynyt mielipidettä, vaan tapaa jolla toteuttaa raskaudesta kertominen...

No me kerrottiin kirjoittamalla aikanaan äitienpäiväkorttiin: Onnea äidille... ja mummolle! Toivottavasti ei tullut kamala myötähäpeä kaikille. 

Vierailija
47/67 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin niin, että patistaisin vanhempani yhteiskuvaan ja kuvaisin oikeasti videota. Sitten huutaisin että sanokaa Liisa ja Pertti odottavat vauvaa!

Reaktiot tallentuisivat videolle. Näitä löytyy Youtubesta, aika hauskaa miten kauan monella kestää tajuta mitä juuri sanottiin.

Vierailija
48/67 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin laatikkoon kaikkea mummoruokaa: isoäidinpitko, mummon muusia, kettukarkkeja jne. Laatikon pohjalle laitettiin lappu, jossa luki "laskettu (käyttöönotto) aika xx.xx.xxxx". Sanottiin vanhemmille vierailulle tullessa, että tässä on vähän tällaisia ruokia. Se lappukaan ei vielä sytyttänyt, joten sanottiin, että meille tulee vauva.

Ei kaikilla ole samanlaista huumorintajua. Jotkut haluaa kertoa iloiset uutiset asiallisesti ja jotkut hauskasti. Ne on molemmat ihan hyviä tapoja kertoa.

Vierailija
49/67 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaiken pitäisi aina olla niin helvetin vakavaa ja virallista? Miksei voisi joskus olla jotain hauskaa ja yllättävää? Mun vanhemmat ei ikipäivänä uskoisi että olen raskaana, niin musta olisi kiva keksiä niille joku ylläri millä asian paljastaa. En harrasta somea niin en ole someen mitään kuvaamassa.

Ap

Muista, että sun vanhemmat voi myös tyynesti sivuuttaa hassunhauskan yrityksesi ja sitten sinä väännät siinä rautalangasta asiaa, jonka olisi voinut selkeästikin kertoa.

Ehkä ap tuntee omat vanhempansa niin hyvin, että tietää kannattaako jutusta kertoa hauskasti vai ei...

Vierailija
50/67 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain tyttäreltäni joululahjapaketissa kuvan ekasta ultrasta.

Niin minäkin!

Vierailija
51/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me laitettiin laatikkoon kaikkea mummoruokaa: isoäidinpitko, mummon muusia, kettukarkkeja jne. Laatikon pohjalle laitettiin lappu, jossa luki "laskettu (käyttöönotto) aika xx.xx.xxxx". Sanottiin vanhemmille vierailulle tullessa, että tässä on vähän tällaisia ruokia. Se lappukaan ei vielä sytyttänyt, joten sanottiin, että meille tulee vauva.

Ei kaikilla ole samanlaista huumorintajua. Jotkut haluaa kertoa iloiset uutiset asiallisesti ja jotkut hauskasti. Ne on molemmat ihan hyviä tapoja kertoa.

Ei hyvää päivää 😂

Vierailija
52/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin pojalta ja miniältä sellainen "Mummola" -ovikyltti, jolloin minä tietenkin tokaisin, että "viedään tämä sitten illalla mummolle, kun käydään siellä kahvilla". Sen jälkeen rupateltiin niitä näitä mummosta, miniä vilkuili miestään ja näytti nyrpeältä.

Jos ei uskalla päin naamaa sanoa, että meille tulee vauva, niin sitten saa rauhassa kiehua omassa liemessään. Turha odottaa onnitteluja tms. omasta vitsailustaan.

Vierailija
53/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saatiin pojalta ja miniältä sellainen "Mummola" -ovikyltti, jolloin minä tietenkin tokaisin, että "viedään tämä sitten illalla mummolle, kun käydään siellä kahvilla". Sen jälkeen rupateltiin niitä näitä mummosta, miniä vilkuili miestään ja näytti nyrpeältä.

Jos ei uskalla päin naamaa sanoa, että meille tulee vauva, niin sitten saa rauhassa kiehua omassa liemessään. Turha odottaa onnitteluja tms. omasta vitsailustaan.

Mies saa ihan itse kertoa vanhemmilleen niinkuin haluaa, minä saan kertoa omilleni niinkuin minä haluan. Minähän heidät parhaiten tunnen ja tiedän miten he osaavat asian ottaa.

Ap

Vierailija
54/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos kaikki menee hyvin, meille tulee syksyllä vauva"

Vierailija
55/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kylässä niin, että sulla on vaatteiden alla sellainen "viimeisillään raskaana" tekomaha, vaikka tyynystä tms. tehty. Tai ehkä pehmolelu, otatte sen esille vaatteen alta ja sanotte, että ostitte tulevalle lapselle ensimmäisen pehmolelun.

Vierailija
56/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sellainen sana ristikko, josta paljastuu sana vauva

Vierailija
57/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks on vielä järjen ihmisiä, jotka ei tuhlaa aikaansa tekemällä elämästä rennompaa ja hauskempaa

Vierailija
58/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin mäkin olisin tuollaisen varmaan tulkinnut. Asiat pitää sanoa suoraan.

Vierailija
59/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro vähän että millaisia sun vanhemmat on, mistä ne tykkää mitä ne harrastaa? Sitä kautta voisi kehitellä

Vierailija
60/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut houkuttelevat mielensäpahoittajia ja tosikoita.