Ei baareilussa taas ollut järkeä.
Yksin taas baarissa. Kaikilla oli kavereita ja yritin lähestyä naista mutta oli naimisissa. Ei tässä vain ole mitää järkeä. Luovuttaa ku ei kelpaa.
T. Allu
Kommentit (100)
Mitää järkee tässä touhussa ei ole.
Kuule jätä baarit ja hanki elämä
Harrastukset
Opiskelu
Uusi duuni
Muutto
Jne
Laihduta Allu. Et voi olettaa naisen olevan sporttinen, jos et itsekään ole. Olet itse valinnut ammattisi. Ei ehkä mikään mielenkiintoisin.
Tuntuu ettei mistää löydä naista. Kai se on mun elämää. Kaikki normaalit pariutuu.
Miksi sun pitäisi kelvata varatulle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Laihduta Allu. Et voi olettaa naisen olevan sporttinen, jos et itsekään ole. Olet itse valinnut ammattisi. Ei ehkä mikään mielenkiintoisin.
Miksi pitäisi? En oletakkaan..en halua hoikkaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäisi kelvata varatulle naiselle?
En aluksi tiennyt että hän varattu.
Tiedän sut ja olet hiukan omituinen. Et kelpuuttaisi samanlaista naista kuin itse olet.
Niin. Semmosta tämä elämä on. Toiset hakkaa päätään eteen tulevaan seinään taukoamatta ja toiset ymmärtää vaihtaa suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Tinderiä.
En saa tinderissä osumia.
Miksi valitat täällä? Kaikilla meillä on huolia. Pitää vain koittaa voittaa ne ja elää niiden kanssa. Päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Semmosta tämä elämä on. Toiset hakkaa päätään eteen tulevaan seinään taukoamatta ja toiset ymmärtää vaihtaa suuntaa.
Mitää ei näytä olevan tehtävissä kun pitkä ja tavallisen komea mies ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitat täällä? Kaikilla meillä on huolia. Pitää vain koittaa voittaa ne ja elää niiden kanssa. Päivä kerrallaan.
Koska ottaa päähän ku en kelpaa enää naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sut ja olet hiukan omituinen. Et kelpuuttaisi samanlaista naista kuin itse olet.
Miten ni. Kyllä kelpaisi tavallinen pyöree nainen
.
No olipas nirso ja ilkeä nainen, kun oli naimisissa. Miten ne naiset kehtaa😱 just tommosia ne naiset on. Naimisissa ja kaikkee! Mihin tää maailma on oikein menny?
Ei tässä hommassa vain ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kuule jätä baarit ja hanki elämä
Harrastukset
Opiskelu
Uusi duuni
Muutto
Jne
Allu ei halua aloittaa mitään harrastusta. Hän ei ole opiskelijatyyppiä, koska on jonkinsortin oppimisvaikeuksia. Uutta duunia on vaikea löytää, varsinkin hänen. Muutto ei ole mahdollinen, koska jostain syystä hän ajattelee pääkaupunkiseudun olevan vastaus hänen ongelmiinsa.
Taidan luovuttaa ja nostaa kädet pystyyn. Kaikilla oli omat kaverit baareissa ja mä yksin. Naisia ei kiinnostanu. Lähin sit kotiin.
Ei noita naisia kiinnosta. Korkeasti koulutettuja omat kaverit. Ei tässä ole järkeä.