Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤¤MARRASKUISET TORSTAIHIN¤¤¤¤

12.10.2006 |

Huomenta. Pistetään pino pystyyn.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas onkin taas pitkä pino kerenny tänne tulemaan tänään, itse jälleen näin " mattimyöhäisenä" kirjoittelemassa; lupasinhan eilen että tulen tänään kertomaan neuvolakuulumiset; elikkäs

Painoa 5 vkon aikana oli tullut 3.2kg itselle lisää, RR 122/76, pissa puhdas, b-Hb 127 (ilman rautalisää), kohdunpohjankorkeus 31, lapsivesi normaali ja sydämen syke ja liikkeet hyvät ja on tällä hetkellä raivotarjonta 1:ssä.

Paasto-arvo oli maanantaina 5.2 eli sekin hyvä.

Oli opiskelija-tyttönen tänään tutkimassa ja annoin tehdä tutkimukset, tosin kesken tutkimusten alkoi taas supistelemaan jonka aikana vauva sitten vaihtoikin asentoa, sydänääniä opiskelija joutui hetkisen etsimään, mutta löysi ne kyllä.

Seuraava neuvolakäynti ajoitetaan sitten vkolle 36 että saadaan se viimenen rhesus näyte otettua eli tuohon muutaman vkon päähän sitten tuo osuu, samalla kerralla sitten likan 4v terkkari, tuli sitten varattua pojallekkin 1½ vuotis tarkastus ja sattuu marraskuun loppuun, naureskeltiin jo vähän sitäkin että saas nähdä kuka pojan tuo tarkastukseen, minä, isä vaiko mummo.

Tässäpä nää kuulumiset tältä päivältä ja nyt oon taas laskuissa mukana ku neuvolassa ne laskeneet valmiiks eli täl hetkel 32+6, no enää 7vkoa; toivotaan ettei pidempään, veikataan että ei mee yli kun jo nyt niin napakat supistukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla