Minkä takia jääkiekkoilijat saavat naisia?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia naisia ärsyttää esittäminen mitä monet urheilijat pitävät esim. kun liikkuvat porukassa. Eikä kaikki urheilijat todellakaan ole hyvännäköisiä.
Koulussa jääkiekkoa harrastavat olivat luokan pellejä, tosi ärsyttäviä.
Meillä taas jääkiekonpelaajat olivat luokan parhaimpia, kiitettävän tason oppilaita. Jotkut tosin joutuivat vaan tyytymään diplomi-insinöörin hommiin, kun ei ammattiura auennut. Ei siinä mitään, jatkoivat sitten muuten lajin parissa ja ovat menestyneet elämässään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Se, että vaimot antavat haastatteluita lehdissä vaikuttaa, että jääkiekkoilijoista tulee myös huono kuva. Haastattelun pitäisi liittyä korkeintaan jääkiekkoon eikä omaisuuteen ja leuhkimiseen.
.
Helposti tulee myös kuva, että nainen on miehen kanssa rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Houkuttelee tehokkaastu juntti-naisia, junttien keskuudessa tosi suosittu laji
Siinä tapauksessa minä olen erittäin mielelläni juntti. Se että sinä täällä haukut itsellesi tuntemattomia ihmisiä junteiksi, esim. minun lapsiani, niin on kyllä sata kertaa juntimpaa. Sinä olet oikein junttien juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat ryhmässä oppineet monenlaisia hyviä taitoja. Sosiaalisuutta, ongelmista puhumista, yhteistyötä, toisten kunnioittamista, paineen sietoa jne. Tuntemani jääkiekkoilijat ovat ihan huippu ihmisiä. Samoin kuin upseerit.
Fyysinen kunto on perusta myös mielen terveydelle. Kuin myös sosiaaliset taidot.Juuri näin. Nyt on ollut lehdissä taas paljon juttua Suomen pelaajista yksilöinä ja mahtavan tuntuisia tyyppejä. Sen mitä olen monen kohdalla huomannut (vuosien varrella olen lukenut paljon jääkiekkoon liittyen), niin moni jääkiekkoilija on luontoihminen. Tykkäävät kalastaa ja liikkua luonnossa. Omista jääkiekkotutuista tämä on myös havaittavissa.
Tätä pitäisi myös tuoda enemmän julkisuuteen, eikä tehdä sellaista urheilujournalismia kuin yleensä: materialistista.
Joku Olli Jokinen perheineen on piristävä vaihtoehto, he eivät liikoja kukkoile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia naisia ärsyttää esittäminen mitä monet urheilijat pitävät esim. kun liikkuvat porukassa. Eikä kaikki urheilijat todellakaan ole hyvännäköisiä.
Meillä taas jääkiekonpelaajat olivat luokan parhaimpia, kiitettävän tason oppilaita. Jotkut tosin joutuivat vaan tyytymään diplomi-insinöörin hommiin, kun ei ammattiura auennut. Ei siinä mitään, jatkoivat sitten muuten lajin parissa ja ovat menestyneet elämässään hyvin.
Tarkoitan sitä muuta käyttäytymistä ja moni jääkiekkoa pelaava oli luokan kiusaaja. Heitä inhotaan vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa minä olen erittäin mielelläni juntti. Se että sinä täällä haukut itsellesi tuntemattomia ihmisiä junteiksi, esim. minun lapsiani, niin on kyllä sata kertaa juntimpaa. Sinä olet oikein junttien juntti.
Kuka haukkui lapsiasi? Ei kukaan.
Kurrin pariskunta on symppiksiä, hekään eivät uhoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloisia kiekkoilijoita on tosi vähän. Kaikille malleille ja misseille ei riitä omaa NHL-kiekkoilijaa. Tämä on missien ja mallien toimeentulokysymys.
Aika kliseinen tarina sinulla. Jos muutamalla on ollut missi vaimona, niin sitten kaikilla on. Niinkö. Mites sitten ne muut jääkiekkoilijoiden vaimot? Kristian Kuuselan vaimo on lääkäri. Voisin luetella monien jääkiekkoilijoiden vaimojen ammatin, mutta en siihen viitsi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo eka kirjoittaja. Minun lapseni ovat jääkiekkoilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloisia kiekkoilijoita on tosi vähän. Kaikille malleille ja misseille ei riitä omaa NHL-kiekkoilijaa. Tämä on missien ja mallien toimeentulokysymys.
Aika kliseinen tarina sinulla. Jos muutamalla on ollut missi vaimona, niin sitten kaikilla on. Niinkö. Mites sitten ne muut jääkiekkoilijoiden vaimot? Kristian Kuuselan vaimo on lääkäri. Voisin luetella monien jääkiekkoilijoiden vaimojen ammatin, mutta en siihen viitsi lähteä.
Voisitko lopettaa tuon leuhkimisen
Kommenteista huomaa, että pelkkää rahaa vain mietitään.
Vierailija kirjoitti:
He ovat lähes aina yli 180cm. Matala rasvaprosentti ja suht paljon lihaksia. Tämä tekee heistä monesti fyysisesti viehättäviä.
He ovat tottuneet olemaan ryhmissä ja olemaan ihmisten kanssa ja heillä ei ole vaikeuksia puhua muille. Joten se tekee heistä lähes aina sosiaalisesti suht taitavia
.
He ovat pitkäjänteisiä ja sitoutuneita johonkin, koska monta päivää viikossa treenata fyysisesti jotain raskasta ei ole kaikille. Aktiivinen mies on monen naisen mielestä viehättävä. He saattavat saada menestystä. Menestynyt ihminen on lähes aina viehättävämpi kuin menestymätön.
He ovat nuoria miehiä ja monet nuoret naiset etsivät samanikäistä poikaystävää.
Kaikki huomioonottaen sanoisin silti, että suurin syy on heidän kroppansa ja varsinkin jos on vähänkin komeammat kasvot niin vientiä löytyy.
Jotta mies on hyvännäköinen niin se vaatii myös hyvännäköiset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites noin meni tunteisiin? Täällähän keskustellaan juuri niistä, jotka hakevat väärää julkisuutta ja siitä miten huono journalismi elää heistä.
Vierailija kirjoitti:
He ovat lähes aina yli 180cm. Matala rasvaprosentti ja suht paljon lihaksia. Tämä tekee heistä monesti fyysisesti viehättäviä.
He ovat tottuneet olemaan ryhmissä ja olemaan ihmisten kanssa ja heillä ei ole vaikeuksia puhua muille. Joten se tekee heistä lähes aina sosiaalisesti suht taitavia
.
He ovat pitkäjänteisiä ja sitoutuneita johonkin, koska monta päivää viikossa treenata fyysisesti jotain raskasta ei ole kaikille. Aktiivinen mies on monen naisen mielestä viehättävä. He saattavat saada menestystä. Menestynyt ihminen on lähes aina viehättävämpi kuin menestymätön.
Kaikki huomioonottaen sanoisin silti, että suurin syy on heidän kroppansa ja varsinkin jos on vähänkin komeammat kasvot niin vientiä löytyy.
Tietyissä ammateissa ei ole naisystävälle aikaa, ei ole myöskään aikaa auttaa naista kotitöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sitä muuta käyttäytymistä ja moni jääkiekkoa pelaava oli luokan kiusaaja. Heitä inhotaan vieläkin.
Niin varmaan. Kyllä meillä ne kiusaajat olivat ihan jotain muita kuin jääkiekonpelaajia. Sinä nyt muutenkin suollat täällä kaikkea paskaa katkeruuksissasi. Olet kyllä pahin kiusaaja kenet tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kaikki huomioonottaen sanoisin silti, että suurin syy on heidän kroppansa ja varsinkin jos on vähänkin komeammat kasvot niin vientiä löytyy.Tietyissä ammateissa ei ole naisystävälle aikaa, ei ole myöskään aikaa auttaa naista kotitöissä.
Ja koko ajan joutuu olemaan aikatauluissa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
.
Jos sitoutuu johonkin puoliksi abstraktiin kuten (joukkue)urheilu, ei se yksin tee neroksi eikä viehättäväksi. Eikä sankariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Kyllä meillä ne kiusaajat olivat ihan jotain muita kuin jääkiekonpelaajia. Sinä nyt muutenkin suollat täällä kaikkea paskaa katkeruuksissasi. Olet kyllä pahin kiusaaja kenet tiedän.
Oi voi, totuus ärsyttää. Eikö jääkiekkoilijoista ollutkaan ihmisillä niin hyvää kuvaa, kun luulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo eka kirjoittaja. Minun lapseni ovat jääkiekkoilijoita.
Ja miten se liittyy kiekkonaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että vaimot antavat haastatteluita lehdissä vaikuttaa, että jääkiekkoilijoista tulee myös huono kuva. Haastattelun pitäisi liittyä korkeintaan jääkiekkoon eikä omaisuuteen ja leuhkimiseen.
.
Helposti tulee myös kuva, että nainen on miehen kanssa rahan takia.
Tuo kuva tulee jokaikisen rikkaan miehen kohdalla ellei vaimo itse ole myös rikas.
Haastattelijat lähinnä päättävät mitä kysytään kun rikkaita haastatellaan. He haluavat luoda kuvan menestyneistä ihmisistä. Ne jutut myyvät. Joku jääkiekkoa analysoiva juttu ei toimi naistenlehdissä, joten haastatteluissa kysytään perheestä, lomista, taloista ja aamurutiineista ja vaikeuksista.
Naistenlehdissä haastatellaan lähinnä naisia ja niitä itse ja yksin menestyneitä naisia on aika rajoitettu määrä Suomessa, joita lehteen voi pyytää ja suostuu haastatteluun. Vai menisitkö sinä johonkin Me naisten lehtijuttuun, jos tulosi olisi 500 tuhatta vuodessa? En tiedä miten noita jääkiekkovaimoja saadaan suostuteltua lehtijuttuihin. Ehkä luvataan hienoja kuvia? Mutta ihan varmasti moni ei ole myös suostunut juttuihin tai suostuu jos joku heidän oma kirjaprojekti ym. saa mainosta.