Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Outi ja Tiia ovat aikuisia naisia, jotka eivät ole koskaan seurustelleet

Vierailija
21.05.2022 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/cd09eaee-8750-46c4-a943-b08d98e912e0 (IL Plus-juttu)

Ainakin toiselle olisi helppo kertoa, mitä voisi tehdä paremmin, jotta kumppani löytyisi helpostikin. Tiia onkin jo luovuttanut ja verhoaa asian tutulla setillä "en edes halua".

Kommentit (840)

Vierailija
701/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minka888 kirjoitti:

Kannattaa ottaa alkoholia jonkun verran ja olla aloitteellinen, myös fyysisesti. Silleen se menee. Ei muuten tule mitään.

Tämän kun tajusin noin kolmekymppisenä, johan elämä muuttui. Kyllä niitä miehiä kiinnostaa. Pitää vaan osata ottaa.

t . Nainen 39v

Mitä aloitteellisempi nainen tilanteissa on, sitä varmemmin suhde muodostuu. On paljon epätodennäköisempää, että nainen on yhtään kiinnostunut miehestä, toisin kuin mies naisesta. Ja puhutaan taviksista, huippukomeat miehet voivat toki valita, kenet käytännössä haluavat. Live-elämän aloitteissa naisen kannattaa ottaa ohjat käsiinsä. N41

No ei mene noin. Lähestyvä nainen on helppo ja mies lähtee mukaan hetken huviksi. Yksikään mies jota itse lähestyin ei ole ollut kiinnostunut minusta.

Vierailija
702/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minka888 kirjoitti:

Kannattaa ottaa alkoholia jonkun verran ja olla aloitteellinen, myös fyysisesti. Silleen se menee. Ei muuten tule mitään.

Tämän kun tajusin noin kolmekymppisenä, johan elämä muuttui. Kyllä niitä miehiä kiinnostaa. Pitää vaan osata ottaa.

t . Nainen 39v

Ei ole auttanut. Torjunta on tullut aina. T. Toinen nainen 39v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se naisella on ainoa minkä minä pystyn kuvittelemaan jos on niin käsittämättömän ujo, että suunnilleen potkii kaikki miehet tiehensä. Ja siinäkin pitää silti oikeasti nähdä eforttia, että saa kaikki karkotettua, koska jotkut miehet ovat erittäin sitkeitä, eivätkä luovuta ekasta kerrasta. 

Miksi tällaista tuubaa jauhetaan edelleen? Tavallisen naisen elämä ei todellakaan ole mitään jatkuvaa miesten pois hätistelyä. Olen 39, mua on pyydetty treffeille v. 2007 ja heti perään 2017. Molemmilla kerroilla pyytäjä oli n. 30v itseäni vanhempi. Siinäpä ne miehiltä tulleet huomionosoitukset sitten ovatkin olleet.

Se on tietty mahdollista, ettet ole sosiaalisesti kovin taitava, etkä tunnista jos joku mies tunnustelee pääsyä jutuille. Harvahan sitä ihan randomisti tulee treffeille kyselemään. Kyllä sitä yleensä koitetaan jollain katseella hakea ensin, että mitenköhän nainen suhtautuu minuun. 

Mulla on toisenlaiset kokemukset ja moni nimenomaan tulee ihan randomisti kyselemään treffeille. Ainakin viimeisimmät viisi miestä, jotka ovat minua livenä lähestyneet, eivät kyllä ollenkaan tunnustelleet mahdollista suhtautumistani heihin. Välillämme ei välttämättä ollut edes katsekontaktia, enkä ollut huomannut miestä kuin vasta siinä hetkessä, kun hän pysäyttää minut. Joissain tapauksissa minulla ja miehellä on ollut hyvin nopea katsekontakti, josta olen nopeasti kääntänyt katseeni pois, mutta sekin on riittänyt miehelle lähestymiseen.

Sinun täytyy olla poikkeuksellisen kaunis. T. Tavis jota myöskään ei lähestytä vaikka kuinka pitäisin miesten kanssa katsekontaktia hymyillen

Vain nuoria ja poikkeuksellisen kauniita naisia lähestytään. Yli 35-v. nainen ei miehiä enää kiinnosta ja nuoria ja tavallisen näköisiä ei lähestytä koskaan. Parisuhteet syntyvät Suomessa aktiivisten naisten ansiosta. Se, että nainen vaan jaksaa lukuisten pakkien jälkeen etsiä miestä, tuottaa sen parisuhteen. Useat naiset eivät yksinkertaisesti jaksa tätä. Moni päätyy jopa ulkomaalaiseen mieheen sen takia, että suomalaiset miehet ovat niin vastahakoisia parisuhteisiin.

Näinhän se on. Tai sitten on jotenkin paikkakuntakohtaista. Itse olen useat kerrat mennyt yksin terassille, jopa laittanut vähän parempaa päälle, kylläkin keskellä päivää, mutta viikonloppuna. Ihan on saanut rauhassa olla, nauttia juomasta ja katsella ihmisvilinää. Vipinää on ollut korkeintaan baarimikon kanssa small talkatessa.

Ja ei muuten ole ylipainoa ja on pitkät hiukset.

Eli se siitä, että miehiä saisi hätistellä pois...

On ehdoton sääntö, ettei yksin olevia naisia lähestytä koskaan missään ikinä. Aina seteissä, ei yksin istuvia naisia.

Missiksi kelpaavaa ystävääni isketään aina, mutta erityisesti kun hän on yksin. Nyt puhutaan 175/52/pitkät laineikkaan hiukset ja valokuvaukselliset kasvot - tyypistä. Me tavikset saadaan joo olla rauhassa, yksin ja seurassa.

En ikinä jaksaisi tuhlata aikaani jonkun missin näköisen iskemiseen. Tosin en jaksa kenenkään muunkaan, koska en koe live-elämän lähestymisten olevan enää missään arvossa, mutta jos niin tekisin, niin aika vaatimattomia naisia lähestyisin.

Kiva. Monet, monet miehet sen sijaan iskevät juuri niitä kauneimpia. Viimeksi kun olin tämän ystävän kanssa kaupungilla, yksi mies tuppasi pöytäämme hänelle juttelemaan (olin ilmaa) ja toinen ratikkapysäkillä tuli pyytämään numeroaan (olin ilmaa). Se on niin säännöllistä että ihan jo naurattaa. Ystäväänikin, onneksi, harvemmin kukaan käyttäytyy huonosti ja yleensä ottavat kieltävän vastauksen hyvin.

Vierailija
704/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54 enkä ole koskaan ollut parisuhteessa. En koe menettäneeni valtavasti. Arvostan omaa aikaa ja sitä että voin tehdä omia juttuja, sekä harrastaa satunnaista seksiä. Tämä ei tietysti sovi vallitsevaan myyttiin, mutta olen onnellinen.

Vierailija
705/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole koskaan seurustellut, ja olen 37-vuotias nainen. 

Sama juttu ja olen sinua 10v vanhempi (nainen).

Vierailija
706/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen muinoin ei menty lehtiin kertomaan tällaisista, vaikka aina on ollut selibaatissa eläviä yksineläjiä. Nykyaikana se on ilmeisesti sairaus, enkä ymmärrä että miksi.

Vierailija
707/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän tässä nyt oli se uutinen? Kaksi naista jotka luulee liikoja itsestään ja ovat sen takia jääneet vaille parisuhdetta. Halutessaan kyllä löytäisivät parisuhteen helpostikkin.

Miehillä on paljon vaikeampaa.

Joka kerta kun nainen aloittaa parisuhteen miehen kanssa, myös mies saa suhteen naisen kanssa.

Ei parisuhdetta etsivien ihmisten joukko ole mikään nollasummapeli, jossa yhden naisen muodostaessa parisuhteen poistuu aina jostakin "poolista" aina yksi mies, joka etsii parisuhdetta. 

Totuus on sellainen, että suositut naiset ja etenkin suositut miehet vaihtavat usein parisuhdetta kuin sukkia.

Komea, fiksu ja hauska mies löytää etsiessään naisen hyvin nopeasti, eikä ennätä olla välttämättä edes montaa päivää sinkku. Häntä joku harva nainen saattaa jopa omatoimisesti lähestyä, ja ainakin silloin, jos hän lähestyy naisia, häntä saattaa onnistaa helpostikin.

Kaunis, fiksu ja hauska nainen saa jatkuvasti huomiota kaikenlaisilta miehiltä vaikka ei olisi sinkkukaan; miehiä tuppautuu jatkuvasti ovista ja ikkunoista tapellen hänen huomiostaan.

Vaikka nainen ei olisikaan ihan niin kaunis, fiksu ja hauska, hän löytää kyllä komean ja fiksun miehen - tai ainakin (hyvässä mielessä) tavallisen miehen -  jos on itse yhtään aktiivinen. Joitakuita naisia eivät tietenkään miehet lähesty aivan joka päivä tai joka viikko, mutta sellaisia naisia, joita YKSIKÄÄN mies ei lähesty käytännössä KOSKAAN, on häviävän vähän.

Jos mies ei ole komea, fiksu eikä hauska, hän ei löydä minkäänlaista naista milloinkaan, vaikka tekisi 100 lähestymisyritystä joka päivä.

Huomaatko, esimerkissäsi on nainen, joka "ei ole IHAN NIIN kaunis, fiksu ja hauska" - mutta ilmeisesti on kuitenkin JOSSAIN MÄÄRIN näitä - ja mies, joka "ei ole komea, fiksu eikä hauska" - eli ei siis ole yhtään näitä. Vertailet siis toisiinsa ihan erilaisia ihmisiä. Nimittäin jos mies ei ole IHAN NIIN komea, fiksu ja hauska, kyllä hänkin löytää seuraa. Mutta sekä miehet että naiset, jotka eivät ole LAINKAAN hyvännäköisiä, fiksuja tai hauskoja, ovat toisinsanoen ulkonäöltään täysin epäkiinnostavia, tyhmiä ja tylsiä - tottakai tällöin on vaikea löytää seuraa. Silloin ei auta muu kuin yrittää kehittää näistä ominaisuuksista edes jotain - fiksuudelleen ei ehkä voi mitään, hauskuutta voi EHKÄ vähän opetella, ainakin niin että se pienikin hauskuus uppoaisi edes johonkin itsensä kaltaiseen. Eniten voi ehkä parantaa ulkonäköä.

Vierailija
708/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia ihmisiä on parisuhteessa ja monenlaisia ihmisiä on vailla parisuhdetta. Kun pohtii syitä sinkkuudelle, monet etsivät ensin syitä ulkonäöstä ja fyysisistä ominaisuuksista. Joskus vikana toki saattaa olla epäsiisteys, mutta useimmiten ongelma ei ole ulkopuoli vaan sisäpuoli. Ihmiset kuitenkin viehättyvät kovin erinäköisistä ihmisistä.

Hyvin usein ongelmana, esteenä tai hidasteena parisuhteen löytämiselle on tietynlainen kyvyttömyys päästää toista ihmistä lähelle. Henkilö on joko sulkeutunut tai sitten juttelee pinnallisesti niitä näitä päästämättä ketään oikeasti lähelleen. Silloin on hyvin vaikea tutustua toiseen ihmiseen, jos toinen ei anna mitään itsestään eikä uskalla avata omaa sielunmaisemaansa ja persoonallisuuttaan hitustakaan.

Vierailija
709/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaisia ihmisiä on parisuhteessa ja monenlaisia ihmisiä on vailla parisuhdetta. Kun pohtii syitä sinkkuudelle, monet etsivät ensin syitä ulkonäöstä ja fyysisistä ominaisuuksista. Joskus vikana toki saattaa olla epäsiisteys, mutta useimmiten ongelma ei ole ulkopuoli vaan sisäpuoli. Ihmiset kuitenkin viehättyvät kovin erinäköisistä ihmisistä.

Hyvin usein ongelmana, esteenä tai hidasteena parisuhteen löytämiselle on tietynlainen kyvyttömyys päästää toista ihmistä lähelle. Henkilö on joko sulkeutunut tai sitten juttelee pinnallisesti niitä näitä päästämättä ketään oikeasti lähelleen. Silloin on hyvin vaikea tutustua toiseen ihmiseen, jos toinen ei anna mitään itsestään eikä uskalla avata omaa sielunmaisemaansa ja persoonallisuuttaan hitustakaan.

Monenlaiset ihmiset ovat kyllä parisuhteessa, mutta ihmiset eivät viehäty juurikaan erinäköisistä ihmisistä. Erityisesti naiset ovat hyvin tarkkoja siitä, millainen miehen tulee olla. Jos nainen ei pidä kaljuista miehistä, niin nainen ei kerta kaikkiaan pysty kuvitella olevansa kaljun miehen kanssa, hyvä että edes friendzonella. Sen sijaan jos mies ajattelee, ettei pidä lyhythiuksisista naisista, niin eipä se haittaa siinä vaiheessa, kun kroppa on kunnossa. Varmasti kelpaa lyhythiuksinenkin.

Tuo mainitsemasi ongelma ei juuri koskaan ole ongelma. On kolme suurta ongelmaa, jotka estävät kumppanin/seksin löytämisen: vaatimaton (miehellä jopa tavallinen) ulkonäkö, ikä ja/tai yrittämisen puute.

Vierailija
710/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

On aika jännä juttu, että tinder on täynnä seuranhakijoita, niin miehiä kuin naisiakin. Tottakai profiilissa yritetään luoda (ainakin useimmissa) kuvaa itsestä, jossa ollaa avoimin mielin etsimässä jopa loppuelämän kumppania. Kuvat ovat myös yleensä hyvin edustavia, joissa hymyillään ja ollaan sen näköisiä että nautitaan elämästä. Miksi sitten kuitenkin suurin osa ihmisistä esim.kaupassa on sen näköisiä, että vihataan kaikkea ja kaikkia, kaupassa käynti ja arki on silkkaa pashaa? Ihmiset kun käyttäytyisi avoimemmin ja vähän pitäisi pilkettä silmäkulmassa, niin voisi jotain tapahtuakkin. Mutta ei.. elämä pitää elää vain luurin kautta.

Kaupassakäynnin aikana ei tarvitse sen kummempaa tapahtuakaan, että haetaan vaan ostokset kärryyn ja ostetaan ne. Ei siinä erityistä "pilkettä silmäkulmassa" tarvita, kun haetaan maidot, leivät ja vihannekset, ja samalla ollaan omiin ajatuksiin vaipuneina. Ihmisten perusilme on vähän sellainen resting bitch face, ja sille ei voi mitään. Näin on myös niillä, jotka ovat avoimia ja hauskoja ihmisiä.

Aika turha sitten valittaa, että kumppania ei löydy jos asenne on sellainen, että sen mahdollisen seurustelukumppanin löytyminenkin pitää tapahtua jossain oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan.

Ja ei, avoimilla ja hauskoilla ei ole mitään restinpieces ilmettä 😆

Vierailija
711/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli arvokas kommentti ja tunnistin siitä todella itseni. En ole mitenkään avoin persoona ja välttelen viimeiseen asti itsestäni puhumista, sillä kuuntelen niin paljon mieluummin muita. Joku kaverikin on joskus sanonut, etten päästä ihmisiä kovin helposti lähelle. Saati miehiä, joille pitäisi avata koko sydän ja samalla asettaa se alttiiksi kaltoinkohtelulle. Niinpä olen ollut elämässä pitkiäkin aikoja sinkkuna, todellakaan ei ole kyse ulkonäöstä, sillä olen naamaltani kaunis, mutta vartaloltani ruma. Sekin on estänyt ottamasta kontaktia miehiin, koska inhoan kehoani niin paljon, vaikka tiedostan, että asiat voisivat olla huonomminkin.

Vierailija
712/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniin ei tarvii alistua seurusteluun saa seksiä muutenkin ilman suhteen haittoja

Vierailija
713/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ottanut selvää miksi naisesi ei halua seksiä kuin pari kertaa vuodessa?

Oletko kysynyt?

Olisiko syynä että se rintojen kouriminen, läimäyttely ja kuristaminen eivät sittenkään ole kiihottavia vaikka Jenneyh, Nanitah ja muut kertovat kuinka ihanasti laukeaa minuutissa!

Olisiko syynä että krapulahajut, toistuvat yöpoissaolot ja puhelimen piilottelu on vienyt lopullisen luottamuksen ja naisesi on vaikea rentoutua ja yrittää nauttia jos miettii että tuleeko joku apinarokko seuraavaksi?

Halut on kaikilla, mutta ne eivät ehkä kohdistu mieheen monista syistä. Voit yllättyä kuulemastasi jos osaat kuunnella.

Mutta pääasia, että kaikki on aina miehen/miesten vika. Nainen, tuo oman elämänsä objekti, vailla mitään vastuuta mistään. 

Vierailija
714/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kauniin ei tarvii alistua seurusteluun saa seksiä muutenkin ilman suhteen haittoja

En ole kaunis, mutta tähän on silti pakko kommentoida. En ole ikinä halunnut irtoseksiä, haluan nimenomaan sen parisuhteen - ja näin on monella naisella. Miksi tämä ei koskaan mene jakeluun?

Vierailija
715/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

On aika jännä juttu, että tinder on täynnä seuranhakijoita, niin miehiä kuin naisiakin. Tottakai profiilissa yritetään luoda (ainakin useimmissa) kuvaa itsestä, jossa ollaa avoimin mielin etsimässä jopa loppuelämän kumppania. Kuvat ovat myös yleensä hyvin edustavia, joissa hymyillään ja ollaan sen näköisiä että nautitaan elämästä. Miksi sitten kuitenkin suurin osa ihmisistä esim.kaupassa on sen näköisiä, että vihataan kaikkea ja kaikkia, kaupassa käynti ja arki on silkkaa pashaa? Ihmiset kun käyttäytyisi avoimemmin ja vähän pitäisi pilkettä silmäkulmassa, niin voisi jotain tapahtuakkin. Mutta ei.. elämä pitää elää vain luurin kautta.

Kaupassakäynnin aikana ei tarvitse sen kummempaa tapahtuakaan, että haetaan vaan ostokset kärryyn ja ostetaan ne. Ei siinä erityistä "pilkettä silmäkulmassa" tarvita, kun haetaan maidot, leivät ja vihannekset, ja samalla ollaan omiin ajatuksiin vaipuneina. Ihmisten perusilme on vähän sellainen resting bitch face, ja sille ei voi mitään. Näin on myös niillä, jotka ovat avoimia ja hauskoja ihmisiä.

Aika turha sitten valittaa, että kumppania ei löydy jos asenne on sellainen, että sen mahdollisen seurustelukumppanin löytyminenkin pitää tapahtua jossain oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan.

Ja ei, avoimilla ja hauskoilla ei ole mitään restinpieces ilmettä 😆

Eikö se ole juuri oikea aika ja oikea paikka, jos jonain hetkenä kohtaa sen ihmisen, jonka kanssa syntyy yhteys? Ei sitä ennalta päätetä, että ensi lauantain lavatansseissa, se voi olla koirapuistossa kun olet koiran kanssa lenkillä ja törmäät siihen mieheen/naiseen, jonka kanssa synkkaakin ja alatte pitämään yhtä.

Vierailija
716/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi lasta olen saanut itsellisenä äitinä anonyymin luovuttajan avulla. Viimeiset vuodet on mennytkin aika lailla lasten ehdoilla. En tiedä, missä välissä ehtisin tutustua uusiin ihmisiin, mutta lapset kasvavat.

On se hienoa, että yhteiskunta on mahdollistanut tämänkin naisille, niin voidaan tehdä keskiverto- ja alemman tason miehistä vielä nykyistäkin tarpeettomampia kuhnureita ja työmuurahaisia gynosentristä yhteiskuntaa ylläpitämään! 

Elämme todellakin yhteiskunnassa.

Vierailija
717/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te tavikset voitte itse lähestyä miehiä, niin ei tarvitse olla rauhassa ja yksin.

Äläs nyt, täällähän on juuri valistettu että nimenomaan naiset ovat niitä, jotka tekevät aloitteita:

Vierailija kirjoitti:

Vain nuoria ja poikkeuksellisen kauniita naisia lähestytään. Yli 35-v. nainen ei miehiä enää kiinnosta ja nuoria ja tavallisen näköisiä ei lähestytä koskaan. Parisuhteet syntyvät Suomessa aktiivisten naisten ansiosta. Se, että nainen vaan jaksaa lukuisten pakkien jälkeen etsiä miestä, tuottaa sen parisuhteen. Useat naiset eivät yksinkertaisesti jaksa tätä. Moni päätyy jopa ulkomaalaiseen mieheen sen takia, että suomalaiset miehet ovat niin vastahakoisia parisuhteisiin.

Tämä on kyllä vuosisadan pahin projektio ja vale. 

Vierailija
718/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä saat tuntemattomien ihmisten parjaamisesta? Miten heidän seurustelemattomuutensa tai ulkomuotonsa kuuluu sinulle mitenkään?

Ja samaa voi kysyä lehdeltä. Mitään yhtä tyhmää kuin tällaiset jutut ei ole olemassakaan. Olen N 51 ja seurustellut ns oikeasti vain ikä 24-33. Sen jälkeen ollut kaksi suhdetta, jota ei voisi kutsua vakiseurusteluksi (vaikka miehet eivät olleet naimisissa/kihloissa/avoliitossa muualla). Elämäni aikana tullut vastaan ihmisiä, naisia ja miehiä jotka eivät ole elämässään seurustelleet edes yhtä paljon kuin minä. Olin siis ihan avoliitossa.

Tiedän miehen jonka ensimmäinen virallinen pysyvä avoliitto alkoi 54 vuotiaana, sitä ennen ei montaa järkevää suhdetta ei lapsia.  Oli jotain 30-40  todellinen työnarkomaani jonka rakkain harrastus oli dokaaminen, tyypillinen suomalainen insinööri kaikin tavoin.  Tunnen  naisen joka meni naimisiin 45 v vain vuoden seurustelun jälkeen, ja sitä ennen ollut heiloja ja epäonnistumisia, eli suhteita jotka olivat löyhiä mutta hän olisi halunnut paljon enemmän. 2 keskenmenoa niistä ja valtavast m-ongelmia koko aikuiselämän jatkuneesta säätämisestä ja sen seurauksena dokaamista. Tiedän naisen joka täyttää kohta 50 joka ikään kuin luovutti kohta 10 v sitten, mutta oli ollut myös yhdessä vakisuhteessa aiemmin. Pääosin kuitenkin sinkkuna. Tiedän rikkaan mammanpojan joka on jo 70 v ja ollut lähes koko elämänsä sinkkuna, eikä pahemmin edes esitellyt tuttaville/sukulaisille heiloja. Tästä voi jokainen päätellä ihan mitä vaan. Tiedän miehen 50 + jolla ei lapsia ja tiettävästi vain yksi vakava suhde, eli avoliitto takana. Paljon lyhitä seurusteluja ollut.  Syynä on mm. intohimoisesti extremelajien harrastus.  Siihen menee niin paljon aikaa ja rahaa, ja kun sitä rahaa pitäisi välillä tienata niin mies on joko töissä tai harrastuksissa. Tai sitten kaverien kanssa dokaamassa. Ihmettelee miksi ei ole naista. 

Kukaan ei voi tietää ollaanko koko elämän seurustelematta. On ihan järjetöntä 30 vuotiaana alkaa ulisemaan siitä, koska voi tapahtua mitä vaan. Minä seurustelin nuorena joku toinen vanhana.  Harva meistä on koko elämän yksin. 

Vierailija
719/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minka888 kirjoitti:

t . Nainen 39v

Mitä aloitteellisempi nainen tilanteissa on, sitä varmemmin suhde muodostuu. On paljon epätodennäköisempää, että nainen on yhtään kiinnostunut miehestä, toisin kuin mies naisesta. Ja puhutaan taviksista, huippukomeat miehet voivat toki valita, kenet käytännössä haluavat. Live-elämän aloitteissa naisen kannattaa ottaa ohjat käsiinsä. N41

No ei mene noin. Lähestyvä nainen on helppo ja mies lähtee mukaan hetken huviksi. Yksikään mies jota itse lähestyin ei ole ollut kiinnostunut minusta.

Tämä. Suomessa usein miehet odottavat naisten lähestyvän, kokemusta on. Tuntemani ulkomaalaiset ovat ihmetelleet tätä.

Älkää naiset lähestykö miehiä! Chase excellency, not men! ;)

Vierailija
720/840 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olo koskaan seurustellu ja en koe tätä ongelmaksi. Pärjään sekä viihdyn hyvin sinkkuna, en edes tiedä miksi pitäisi seurustella.

Minä kyllä masturboin lähes päivittäin ja pornoa joskus katselen. Minulle riittää masturbointi varsin hyvin ja se on ehkä korvannu naiset minulle.

Tapaan naisia päivittäin työni kautta sekä kaupungilla mutta he ovat minulle ihmisiä siinä missä miehetkin. En ole koskaan edes yrittänyt iskeä naisia.

M30