Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumies jäi kiinni

Vierailija
21.05.2022 |

Badoon ja tinderin käytöstä. Ollaan tapailtu 6kk ja aikalailla alusta saakka yhteys oli sellainen mitä kumpikaan (jos uskomista ) ei ole ennen kokenut. Hän jo hyvin aikaisessa vaiheessa sanoi minun olevan se mitä hän on etsinyt vuosia ja tulevaisuutta tässä parhaillaan suunnitellaan. Perheelleenkin hän on minut esitellyt. Kehuu maasta taivaisiin päivittäin ja hyvä aamun ja yön toivotukset tulevat kellon tarkasti , on jopa itse hyvinkin avoin aina päivästään ja kertoo yksityiskohtia myöten ilman että kysyn mitä tekee ja on tehnyt.

Eilen kuitenkin hän laittoi jonkun kuvakaappauksen ja yläreunassa näkyi tinderin sekä badoon ilmoitukset. Kun kysyin asiasta hän kielsi ensin. Sitten myönsi että joo on mutta poisti nyt , eikä kuulemma mitään ikinä tapahtunut kenenkään kanssa. Ja siis hyvin alussa hän itse sanoi että ei puhu eikä ole minkäänlaista sutinaa kenenkään muun kanssa. Loukkaannuin tietysti paljon ja nyt luottamus 0. Myönsi siis kyllä kirjoitelleensa muille mutta ei tavanneensa. Oliko tää nyt tässä , olisin voinut vannoa että tää on se elämäni rakkaus , sen verran hyvin osasi esittää (?)

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on se, että "katselee aktiivisesti muita"? Onko pelkkä tinder sun muut vastaavat? Entä jos on "unohtanut" faceen sinkkuryhmät, esiintyy sinkkuna tapailun alettua, vastailee naisille "olisi kiva tavata", kun nämä ehdottavat tapaamista?

Tykkäilee ja pyytelee urakalla kaveriksi nuoria kauniita naisia, keski-ikäinen mies?

Näitä on minun "seurustelukumppanini" tehnyt.

Vierailija
42/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tietää mitä naiset haluaa kuulla

Osa naisista. Mulle se on ollut täysi no-go jos mies ensimmäisellä tai toisella tapaamisella alkaa vannoa suurta rakkauttaan. Eihän siinä vaiheessa vielä juurikaan tunneta toisiamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hämmentää ja hämmentää lupaillen kaikkea ja ylistäen, jotta nainen olisi tarvittaessa käytössä seksiin kun ei sitä irtoseksiä niin helposti saa.

Samasta syystä ne hämmentää, jotta nainen rakastuu kun silloin mies saa kuumempaa seksiä.

Pistä pellolle koko ukko. Etsi parempi!

Vierailija
44/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hän on kiinnijäämisestä saakka pyydellyt anteeksi ja vannonut että apit olivat vaan jääneet puhelimeen eikä olleet aktiivisessa käytössä. Jopa itki puhelimessa kuinka on pahoillaan ja korvaa kaiken ja lupaa todistaa että on luotettava. Sanoi että tästä lähdin voin katsoa läpi hänen puhelimensa koska vaan jos en luota. Makuhan tähän on mennyt kun luottamus poissa. En tiedä. Voiko hän oikeasti tarkoittaa pahoitteluaan ja muuttua tästä lähdin ns kunnolliseksi 😅 puhukaa järkeä kiitos. Ap

Vierailija
45/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmasti mun exä. Samat tavat jatkuvat.

Vierailija
46/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että epäluotettavuus tuli ilmi tässä vaiheessa eikä vasta häiden jälkeen.

Iso pettymys, mutta löydät vielä luotettavan miehen.

Hälyttävää mielestäni on myös, jos mies kehuu maasta taivaisiin. Jos kaikki on ylimaallisen ihanaa alussa, se voi olla näyttelemistä ja kyseessä narsisti. Toivon toki, ettei ole.

Vierailija
48/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitte sopineet ettei muita tapailla ja kyseiset sovellukset poistetaan?

Sekö auttaa? Ei ,varsinkaan miehet,niitä poista vaikka sanovat. Ja jos poistavat niin että näkee niin luovat uudet tunnukset heti kun silmä välttää.

Ei ap

Sitten tapailet ihan vääränlaisia miehiä.

Vierailija
49/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan jo häistä, silloin ei vain katsella enää muita!

Vierailija
50/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tyyppejä on paljon, ja kas kummaa, niitä on vapaana! Kun itse itsensä vapaiksi määrittelevät riippumatta siitä mitä ovat naiselle tai naisille luvanneet. Kannattaa jättää tunkio pöyhimättä, ei sieltä aarretta löydy.

Ja eikö tuo badoo ole joku romaneiden ja muiden etnisten käyttämä.

Vierailija
51/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hän on kiinnijäämisestä saakka pyydellyt anteeksi ja vannonut että apit olivat vaan jääneet puhelimeen eikä olleet aktiivisessa käytössä. Jopa itki puhelimessa kuinka on pahoillaan ja korvaa kaiken ja lupaa todistaa että on luotettava. Sanoi että tästä lähdin voin katsoa läpi hänen puhelimensa koska vaan jos en luota. Makuhan tähän on mennyt kun luottamus poissa. En tiedä. Voiko hän oikeasti tarkoittaa pahoitteluaan ja muuttua tästä lähdin ns kunnolliseksi 😅 puhukaa järkeä kiitos. Ap

Jo tuo vannominen on aika epäilyttävää, ja mitä tuo "korvaa kaiken" edes tarkoittaa? Epämiehekästä panikointia mieheltä, jonka itsetunto ilmeisesti perustuu deittiäpeissä saamaansa huomioon.

Jos olisitte naimisissa niin koittaisin vielä päästä tästä yli. Koska vasta tapailette, en itse jaksiaisi alkaa rakentamaan luottamusta uudelleen. Mutta sinun päätöksesi tietysti.

Vierailija
52/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailuvaiheessa mies saa panna niin monta naista kun haluaa. Oma vikasi, kun et siirtynyt seurusteluvaiheeseen. N21

Onko se joku erillinen riitti joka täytyy suorittaa ? Mä kun kuvittelin että jos kaksi ihmistä on päivittäin yhdessä ja sanoo rakastavansa ja olevansa toistensa ainoat ja häät suunnitteilla loppuvuodelle niin se olisi automaattisesti oletus siitä että ei pyöritellä muita salaa sivussa. My bad i guess. Ja käytin sanaa tapailumies koska olen sen ennen nähnyt täällä käytettävän , ruotsi kun on äidinkieleni niin en tiedä sen enempää eri nimikkeistä. Ap

Siis miksi ihmiset eivät nykyään puhu?! Ei sitten tullut mieleenkään kysyä, että hei mikä tämä meidän homma on, mihin se mielestäsi johtaa jne? Tai ihan vaan muutenkin on hyvä tietää missä esimerkiksi toise mielestä menee pettämisen raja. Josnolette tapailleet 6kk, niin ettekö te ole kertaakaan jutelleet syvällisiä? Ei siihen nyt mitään erillistä riittiä tarvitse, mutta kyllä kai jokainen aikuinen tajuaa, että sen kumppanin kanssa kannattaa puhua asiat läpi, jotta varmasti ollaan samalla aaltopituudella. Olisit tältäkin murheelta säästynyt.

Vierailija
53/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan jo häistä, silloin ei vain katsella enää muita!

Kuka muutenkaan puhuu häistä 6kk tapailusuhteen jälkeen? Aloittaisi nyt siitä seurustelusta. Jos apnkin mielestä mies on vain tapailumies eikä suhdemies, niin miksi miehen pitäisi ajatella apsta toisin?

Vierailija
54/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletitko siis seurustelevasi miehen kanssa? Vaikka kutsut sitä vain tapailuksi. Vai onko tämä sitä logiikkaa, että sinä vain tapailet häntä mutta hänen pitäisi seurustella kanssasi.

Vierailija
55/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailuvaiheessa mies saa panna niin monta naista kun haluaa. Oma vikasi, kun et siirtynyt seurusteluvaiheeseen. N21

Onko se joku erillinen riitti joka täytyy suorittaa ? Mä kun kuvittelin että jos kaksi ihmistä on päivittäin yhdessä ja sanoo rakastavansa ja olevansa toistensa ainoat ja häät suunnitteilla loppuvuodelle niin se olisi automaattisesti oletus siitä että ei pyöritellä muita salaa sivussa. My bad i guess. Ja käytin sanaa tapailumies koska olen sen ennen nähnyt täällä käytettävän , ruotsi kun on äidinkieleni niin en tiedä sen enempää eri nimikkeistä. Ap

Siis miksi ihmiset eivät nykyään puhu?! Ei sitten tullut mieleenkään kysyä, että hei mikä tämä meidän homma on, mihin se mielestäsi johtaa jne? Tai ihan vaan muutenkin on hyvä tietää missä esimerkiksi toise mielestä menee pettämisen raja. Josnolette tapailleet 6kk, niin ettekö te ole kertaakaan jutelleet syvällisiä? Ei siihen nyt mitään erillistä riittiä tarvitse, mutta kyllä kai jokainen aikuinen tajuaa, että sen kumppanin kanssa kannattaa puhua asiat läpi, jotta varmasti ollaan samalla aaltopituudella. Olisit tältäkin murheelta säästynyt.

Tuskin olisi säästynyt. Tuollaiset miehet pettää vaikka olisi lapsia ja naimisissa. Siihen mitkään keskustelut ja erikseen lupailut vaikuta mitenkään.

Vierailija
56/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi,mutta en ymmärtänyt mitään tuosta kuvakaappauksesta. Minkä kuvakaappauksen siis mies lähetti kun siellä näkyi nuo kyseiset jutut?

Mitä se siis todisti?

Vierailija
57/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut aiemmista suhteistani, että kannattaa luottaa omaan intuitioon ja jos sellaista ei ole niin ainakin näihin täysin selviin merkkeihin. Yhtäkään näin räikeää tekoa ei pidä alkaa selittelemään ja kuvittelemaan, että se oli vain yksi ainoa erhe toiselta. Jos jo suhteen alkuvaiheessa herää epäluulot, eikä toiseen voi luottaa, niin tulevaisuudessa toiminta on paljon pahempaa.

Suuntaa katseesi vain heti muualle. Kyllä oikeasti hyviäkin miehiä on olemassa. Löysin sellaisen treffisivustolta. Älä lankea lirkuttelijoihin. Teot puhuvat enemmän kuin sanat. Hätiköinti ei kannata eli älä missään nimessä muuta yhteen tai edes suunnittele naimisiin menoa ensimmäisen puolentoista vuoden aikana. t. kokenut naine

Vierailija
58/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletitko siis seurustelevasi miehen kanssa? Vaikka kutsut sitä vain tapailuksi. Vai onko tämä sitä logiikkaa, että sinä vain tapailet häntä mutta hänen pitäisi seurustella kanssasi.

Tätä ihmettelen että miksi puhutaan tapailusta (ja vielä todella pitkästä sellaisesta), eikä seurustelusta? Kaksi ihan eri asiaa.

Vierailija
59/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa kävi samoin. Meillä oli onnellinen suhde, tulevaisuuden suunnitelmia, olin rakastunut. Sitten häneltä lipsahti padilta väärä sivu auki, kun näytti sitä minulle. Hänkin oli lopulta useammalla deittisaitilla. Ei kuulemma viestitellyt jne. Erottiin, annoin anteeksi - ei olisi kannattanut. Luottamus meni lopullisesti silloin ja myöhemmin selvisi miehen menneen taas Tinderiin (itse kehittämänsä ) riidan jälkeen. Katseli myös kaverin Tinderiä.  Toivoisin kohdallasi,  ettet joutuisi oppimaan kantapään kautta kuten minä. Miten oikeasti kukaan pystyy perustelemaan aktiivisia deittiappeja ollessaan parisuhteessa. Mies ei ole luotettava. 

Vierailija
60/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelen että miksi puhutaan tapailusta (ja vielä todella pitkästä sellaisesta), eikä seurustelusta? Kaksi ihan eri asiaa.

Älkää nyt jaksako takertua lillukanvarsiin. Ap kertoi jo olevansa suomenruotsalainen, joten todennäköisesti puhuvat miehen kanssa ruotsia. Pointti on se, että mies on esittänyt olevansa tosissaan, mutta halusikin pitää ovia auki joka suuntaan. Meni paniikkiin kun jäi kiinni.