Täällä on kyselty kaikenlaisia turn offeja niin kertokaapa miehet, mitkä naisen asunnossa on turn-on juttuja?
Siisteys nyt varmaankin, edes jonkinmoinen, mutta niitä pikku yksityiskohtia listaan👍
Kommentit (142)
Ummehtuneen pierun haju asunnossa on selkeästi ei-posiitivinen asia. Aistiyliherkälle ihmisille se aiheuttaa pahoinvointia.
Turn on juttuja:
- Ei koristetyynyjä sohvalla, jotta siihen mahtuu myös istumaan.
- Laadukkaat veitset keittiössä, voi kokkailla ilman pelkoa jännetuppitulehduksesta.
- Vain tarpeellisia huonekaluja ja tavaroita asunnossa. Ei näytä epämääräiseltä varastolta.
- LP levyjä ja soitin.
Pakastin. Kertoo ruoanlaittotaidosta ja kyvystä ennakoida ja olla taloudellinen.
sisäänn off sulla on housuissas!
Anglismien käyttäminen on sanonko mistä...just sitä mitä kesämökin huussin alla on!
- oman auton avaimet näkyvällä paikalla
- jääkaappi, jossa on muutakin kuin valo
- whiskyä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään härsellystä (pitsiä), EHDOTTOMASTI EI live laugh lovea tai mitä näitä nyt on, ne hiton tekstitaulut. Plussaa jos on pelaajanainen eli peli-pc tai konsolikin käy. Kirjoista myös plussaa jos ei ole harlekiineja tai 50 shades of gray.
Hä, 50 Shades takaa hyvät kyydit :D
Sehän on ihan mielikuvituksetonta p.skaa.
Et tiedä hyvästä mitään.En mä tässä kirjaa kehunu vaan sitä mitä se tekee naiselle :D
Sama asia. Niin kökkö tekele ei kyllä tee mitään erikoista naiselle. Tai jos tekee niin nainen on kyllä auttamaton tunari. Parhaat on parhaita ihan omin avuin ja ideoin. Mieltymykset ym. on jo valmiiksi eikä niitä opetella jostain kirjasta.
Ihme snobeilua. Jos kirja saa naisen pillun märäksi ja pakarat vastaanottavaiseksi piiskaamiselle niin se on hitokseen hyvä kirja. Ja vierastan tuota ajatusta, että mieltymyksien pitäisi olla jotenkin sisäsyntyisiä. Itse olen lukemalla ja katsomalla löytänyt uusia mieltymyksiä, jotka eivät ole ennen tulleet mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä kukaan selvin päin?
Minä olen. Kuinka voin auttaa?
Kun tossa otsikossa kysytään turn-on juttuja, niin miksi miehet luettelee turn-offeja? Vai onko valkonen sisustus, koirat ja livelovetaulut yhtäkkiä alkanu kiihottaa miehiä?
Minä vastasin näin "Joku lemmikki, jos koira niin ei mitään chihuahuaa, joku muu väri kuin valkoinen jokapuolella sisustuksessa, ei mitään mukakivoja sisustustauloja mietelauseineen(esim se kuuluisa love live laugh), siisteys."
Minulla on ollut lemmikkejä joten jos naisella on lemmikki se ei haittaa vaan olisi plussaa, nykyiseen asuntooni ei saa ottaa. Kunhan ei ole chihuahua, ne on ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peili sängyn vieressä.
Tai katossa... hard turn on!
Mitä sillä kattopeilillä tekee? Jos olet päällä, et näe sitä. Jos alla, näet mitä, naisen päälaen?
Vierailija kirjoitti:
sisäänn off sulla on housuissas!
Anglismien käyttäminen on sanonko mistä...just sitä mitä kesämökin huussin alla on!
Kerro sopiva suomenkielinen vastine turn-onille ja turn-offille tässä yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peili sängyn vieressä.
Tai katossa... hard turn on!
Mitä sillä kattopeilillä tekee? Jos olet päällä, et näe sitä. Jos alla, näet mitä, naisen päälaen?
Nainen näkyy hyvin päällä ollessaan kattopeilistä, tissit ja levällään olevat jalat, jos on kumartuneena niin persaus. Ja asentoja on muitakin kuin nuo kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään härsellystä (pitsiä), EHDOTTOMASTI EI live laugh lovea tai mitä näitä nyt on, ne hiton tekstitaulut. Plussaa jos on pelaajanainen eli peli-pc tai konsolikin käy. Kirjoista myös plussaa jos ei ole harlekiineja tai 50 shades of gray.
Hä, 50 Shades takaa hyvät kyydit :D
Sehän on ihan mielikuvituksetonta p.skaa.
Et tiedä hyvästä mitään.En mä tässä kirjaa kehunu vaan sitä mitä se tekee naiselle :D
Sama asia. Niin kökkö tekele ei kyllä tee mitään erikoista naiselle. Tai jos tekee niin nainen on kyllä auttamaton tunari. Parhaat on parhaita ihan omin avuin ja ideoin. Mieltymykset ym. on jo valmiiksi eikä niitä opetella jostain kirjasta.
Ruoskat roikkumassa malkarin seinällä ja kahleet odottamassa sängyllä...
Monta kirjahyllyä täynnä itselle peruskokoelmaksi hankittuja klassikoita/tietokirjallisuutta, seinillä oikeita maalauksia, iso tv voi olla kun siitä katsotaan muuta kuin temppareita ym, cd hyllyssä 95% oopperoita/klasaria ja 5% vaikka rockia tai heavya, harrastusvälineet soittimet, taiteilijan tarvikkeet kuten maalausteline, pari viherkasvi, asunto puhdas ja hajuton.
Vierailija kirjoitti:
Monta kirjahyllyä täynnä itselle peruskokoelmaksi hankittuja klassikoita/tietokirjallisuutta, seinillä oikeita maalauksia, iso tv voi olla kun siitä katsotaan muuta kuin temppareita ym, cd hyllyssä 95% oopperoita/klasaria ja 5% vaikka rockia tai heavya, harrastusvälineet soittimet, taiteilijan tarvikkeet kuten maalausteline, pari viherkasvi, asunto puhdas ja hajuton.
Minulla on tuollainen koti, ja olen siitä(kin) kuullut valitusta. (Elitistinen, neuroottinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen asunnosta välittyy irtoseksin harrastaminen, niin se on ADIÓS!
Millä se välittyisi?
Esimerkiksi siitä, että asunto on täynnä kukkapuskia - kaikki eri mieheltä. Satuin tuntemaan tällaisen tapauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen koti, ja olen siitä(kin) kuullut valitusta. (Elitistinen, neuroottinen)
Mistä lähtien sivistys ja tiedon pitäminen itseisarvona sinänsäkin on ollut elitististä? Onko suomalaisista tullut niin tylsämielisiä ettei mikään kiinnosta oman arkielämän ulkopuolella?
Mullakin oli ennen kajarit telkkarissa, koska mies tykkäsi niistä. Mä en saanut niistä mitään kicksejä, joten erossa mies sai viedä ne mennessään. Mulla on iso, laadukas, telkkari ja siinä ihan tarpeeksi hyvä ääni.