Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on kyselty kaikenlaisia turn offeja niin kertokaapa miehet, mitkä naisen asunnossa on turn-on juttuja?

Vierailija
20.05.2022 |

Siisteys nyt varmaankin, edes jonkinmoinen, mutta niitä pikku yksityiskohtia listaan👍

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso tv ja hyvä äänentoisto.

Mikähän siinäkin on, etten oo yhdelläkään naisella törmännyt tv:stä erillisiin kajareihin? Kaikki kuuntelee tv:n omilla. Kurkkupurkkisaundi.

Deittailet vääränlaisia naisia?

Deittailen kaikenlaisia naisia,en ole vähäisimmässäkään määrin nirso

Vierailija
62/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alapeukkuja satelee. :) Se on naisen egolle kova paikka, kun hän ei kelpaa. :) M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja alapeukkuja satelee. :) Se on naisen egolle kova paikka, kun hän ei kelpaa. :) M27

Oletkohan sä väärässä ketjussa ?

Vierailija
64/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättimäinen imukuppidildo suihkun seinässä.

Tää on varmaan ainoita oikeasti miehen kirjoittamia kommentteja tässä ketjussa.

Mä olen kirjoittanut tänne varmaan 1(/5 kommenteista, sori siitä, kiva ketju

Vierailija
65/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea koiralauma. Lisäksi vetämätön vessa, kerran olin treffeillä erään nuoren kanssa, ja kun menin hänen vessaansa niin siellä oli ihan kivan kokoinen pythoni lillumassa

Vierailija
66/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea koiralauma. Lisäksi vetämätön vessa, kerran olin treffeillä erään nuoren kanssa, ja kun menin hänen vessaansa niin siellä oli ihan kivan kokoinen pythoni lillumassa

Makunsa kullakin.

Vierailija
67/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat on nykyaikana aina kiva Yllätys. Nojatuoliin kirjaa lukemaan käpertynyt nainen on ihan mielettömän suloinen näky.

Vierailija
68/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen asunnosta välittyy irtoseksin harrastaminen, niin se on ADIÓS!

Mistä vihjeistä tuon voi päätellä? Sängyssä ei ole päiväpeittoa? Hähmäinen sottaisuus?

Käytettyjä kondomeja pitkin lattioita ja spermaa verhoissa.

Punainen lamppu ikkunassa ja kamera sängyn vieressä.

C-c-c-c-combo breaker mutta teitte hienon modenrin runon.

Mistä vihjeistä tuon voi päätellä?

Sängyssä ei ole päiväpeittoa?

Hähmäinen sottaisuus?

Käytettyjä kondomeja pitkin lattioita ja

s

p

e

r

m

a

a

verhoissa.

Punainen lamppu ikkunassa ja

kamera sängyn vieressä.

Vierailija
69/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.... no eihän sitä miehiltä voi tietenkään mitään kunnollisia vastauksia edes odottaa.

Vierailija
70/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen kirjahyllyssä ainoat KIRJAT ovat mangaa tai light novelleja ja siihen muutama figuuri ja wall scroll, niin ollaan lähellä täydellistä naista. M27

Mangat ovat sarjakuvia, ei kirjoja.

Vierailija
71/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.... no eihän sitä miehiltä voi tietenkään mitään kunnollisia vastauksia edes odottaa.

Eikö ollu mieleisiä vastauksia vai?

Vierailija
72/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vihjeistä tuon voi päätellä? Sängyssä ei ole päiväpeittoa? Hähmäinen sottaisuus?

Käytettyjä kondomeja pitkin lattioita ja spermaa verhoissa.

Punainen lamppu ikkunassa ja kamera sängyn vieressä.

C-c-c-c-combo breaker mutta teitte hienon modenrin runon.

Mistä vihjeistä tuon voi päätellä?

Sängyssä ei ole päiväpeittoa?

Hähmäinen sottaisuus?

Käytettyjä kondomeja pitkin lattioita ja

s

p

e

r

m

a

a

verhoissa.

Punainen lamppu ikkunassa ja

kamera sängyn vieressä.

10+

kaunista

Vierailija
73/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään itse luet, mitä tänne on vastattu, niin huomaat, että niitä varsinaisia vastauksia ei ole juuri yhtään. Kaikkea muuta shaibaa kyllä...

Vierailija
74/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään itse luet, mitä tänne on vastattu, niin huomaat, että niitä varsinaisia vastauksia ei ole juuri yhtään. Kaikkea muuta shaibaa kyllä...

Shaibaa on kaikissa ketjuissa täälläaina, se kuuluu palstan luonteeseen. Mutta onhan täällä lueteltu mm ainakin kirjat, tuluja, tv, lautapelit, musavehkeet, joku soitinkin oli, teltta!!!, jotain sisustustyyleistä...mitä sä tahdoit täältä lukea? Onko nää vääriä miuelipiteitä?

Vierailija
75/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shaibaa on kaikissa ketjuissa täälläaina, se kuuluu palstan luonteeseen. Mutta onhan täällä lueteltu mm ainakin kirjat, tuluja, tv, lautapelit, musavehkeet, joku soitinkin oli, teltta!!!, jotain sisustustyyleistä...mitä sä tahdoit täältä lukea? Onko nää vääriä miuelipiteitä?

Ei vaan että 75 viestistä vain kourallinen on vastauksia itse kysymykseen. Minua sinkkunaisena olisi ainakin kiinnostanut miesten ajatukset otsikon aiheesta.

Vierailija
76/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimissaan kaksi sohvatyynyä sohvalla on kyllä kuningasvastaus. 

Kerran siirsin neljä tyynyä lattialle, että mahtui istumaan loppujen tyynyjen sekaan.

Vierailija
77/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisit ne herneet sinne keittiöön... Se shaiba nyt vaan on ylivallassa tässä(kin) ketjussa. Taas saatiin huomata, että miesten mielipiteitä on aivan turha kysellä tällä palstalla, koska kykyä vastata ihan peruskysymyksiinkään useimmilla ei vaan ole.

Vierailija
78/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan että 75 viestistä vain kourallinen on vastauksia itse kysymykseen. Minua sinkkunaisena olisi ainakin kiinnostanut miesten ajatukset otsikon aiheesta.

Jos sua kiinnostaa miesten vastaukset niin kysele Laudalla. Täältä saat vain keski-ikäisten naisten vastauksia.

Vierailija
79/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no mä olen kommentoinut aasian vierestä monesti mut puysyypöähän ketju etusivulla

Vierailija
80/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisit ne herneet sinne keittiöön... Se shaiba nyt vaan on ylivallassa tässä(kin) ketjussa. Taas saatiin huomata, että miesten mielipiteitä on aivan turha kysellä tällä palstalla, koska kykyä vastata ihan peruskysymyksiinkään useimmilla ei vaan ole.

Mitkä herneet? mikähän mun viestissä sai sen näyttää herneilktä? Olen ottanut kyllä mutta hyväntuulinen. Toi on rumasti sanottu miehistä eikä tääkkä muutenkaan ole paljoa miehiä ja perjanti-ilta. Ei otollisin aika kysyä., Älä ole niin äksy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme