Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on kyselty kaikenlaisia turn offeja niin kertokaapa miehet, mitkä naisen asunnossa on turn-on juttuja?

Vierailija
20.05.2022 |

Siisteys nyt varmaankin, edes jonkinmoinen, mutta niitä pikku yksityiskohtia listaan👍

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.... no eihän sitä miehiltä voi tietenkään mitään kunnollisia vastauksia edes odottaa.

Eikö ollu mieleisiä vastauksia vai?

Jos yhtään itse luet, mitä tänne on vastattu, niin huomaat, että niitä varsinaisia vastauksia ei ole juuri yhtään. Kaikkea muuta shaibaa kyllä...

Shaibaa on kaikissa ketjuissa täälläaina, se kuuluu palstan luonteeseen. Mutta onhan täällä lueteltu mm ainakin kirjat, tuluja, tv, lautapelit, musavehkeet, joku soitinkin oli, teltta!!!, jotain sisustustyyleistä...mitä sä tahdoit täältä lukea? Onko nää vääriä miuelipiteitä?

Ei vaan että 75 viestistä vain kourallinen on vastauksia itse kysymykseen. Minua sinkkunaisena olisi ainakin kiinnostanut miesten ajatukset otsikon aiheesta.

Jos sua kiinnostaa miesten vastaukset niin kysele Laudalla. Täältä saat vain keski-ikäisten naisten vastauksia.

ja yhen keski-ikäisen miehen koska mä vissiin oon tunkenu ketjun yäteen sghaibaa, mut en tarkoittanut kyllä... ei ehkä paras paikka jysyä miesten muejltpuettä muudetkaan näin se menee

Vierailija
82/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappikokoelma kirjahyllyssä tjps. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokeinu

Vierailija
84/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksimissaan kaksi sohvatyynyä sohvalla on kyllä kuningasvastaus. 

Kerran siirsin neljä tyynyä lattialle, että mahtui istumaan loppujen tyynyjen sekaan.

onko couplgin sarja tuttu, löytyy youtubesta. sohvatyynyistä asiaa. ehkä löuytyy coupling stevve cushion ragee tjsp ON OSUVA!

Vierailija
85/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti, muttei neuroottisen siisti. Se että ei ole sisustettu kaikkea vitivalkoiseksi Ikean kalusteilla. Myös se ettei seinällä roiku mitään ''live, love, laugh <3'' -mottotauluja. Huonekasvit ja kirjat luovat tosiaan viihtyisyyttä.

Vierailija
86/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.... no eihän sitä miehiltä voi tietenkään mitään kunnollisia vastauksia edes odottaa.

Jos yhtään itse luet, mitä tänne on vastattu, niin huomaat, että niitä varsinaisia vastauksia ei ole juuri yhtään. Kaikkea muuta shaibaa kyllä...

Shaibaa on kaikissa ketjuissa täälläaina, se kuuluu palstan luonteeseen. Mutta onhan täällä lueteltu mm ainakin kirjat, tuluja, tv, lautapelit, musavehkeet, joku soitinkin oli, teltta!!!, jotain sisustustyyleistä...mitä sä tahdoit täältä lukea? Onko nää vääriä miuelipiteitä?

Ei vaan että 75 viestistä vain kourallinen on vastauksia itse kysymykseen. Minua sinkkunaisena olisi ainakin kiinnostanut miesten ajatukset otsikon aiheesta.

Jos sua kiinnostaa miesten vastaukset niin kysele Laudalla. Täältä saat vain keski-ikäisten naisten vastauksia.

ja yhen keski-ikäisen miehen koska mä vissiin oon tunkenu ketjun yäteen sghaibaa, mut en tarkoittanut kyllä... ei ehkä paras paikka jysyä miesten muejltpuettä muudetkaan näin se menee

Nyt korkki kiinni ja nukkumaan, Einari.

Vierailija
87/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehiä innostaa siisti nainen, jonka kirjahyllyssä on kirjoja ja anustapoikokoelma, seinillä LiveLoveLaugh-tauluja, kaikki on sisustettu valkoiseksi (myös se LP-soitin), jaloissa pyörii 20 koiraa ja kaikkialla on perussiistiä paitsi vessassa, missä pönttö on vetämättä. Suihkuverhon takaa kurkistaa jättimäinen imukuppidildo.

:DDDDDDD Anteeksi, naurattaa.

Vierailija
88/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt korkki kiinni ja nukkumaan, Einari.

Hyvää yöyä Sirpa

Vierailija
89/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehiä innostaa siisti nainen, jonka kirjahyllyssä on kirjoja ja anustapoikokoelma, seinillä LiveLoveLaugh-tauluja, kaikki on sisustettu valkoiseksi (myös se LP-soitin), jaloissa pyörii 20 koiraa ja kaikkialla on perussiistiä paitsi vessassa, missä pönttö on vetämättä. Suihkuverhon takaa kurkistaa jättimäinen imukuppidildo.

:DDDDDDD Anteeksi, naurattaa.

olishan se eksottinen nanen

Vierailija
90/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran siirsin neljä tyynyä lattialle, että mahtui istumaan loppujen tyynyjen sekaan.

Jonakin päivänä ehkä ymmärrän, mihin tarvitaan edes se yksi sohvatyyny.

Vierailija
91/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sello ja takka.

Sellistinaiset <3

Vierailija
92/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirjahyllyä

Vierailija
93/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kirjahyllyä

Vastaisitko sinä, että miksi? Aiempi noin vastannut heittäytyi ääliöksi.

Vierailija
94/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No perkele vaikka siihen, että kun nojaa sohvan käsinojaan niin ei kehitä selkävikaa.

Vierailija
95/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anustappikokoelma kirjahyllyssä tjps. 

Luin, että anoppikokoelma...

Vierailija
96/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonneilla turahtaa pöksyyn jos ne näkee naisella paljon kirjoja, eivät ole mukavuusalueellaan😢

Vierailija
97/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan tuoksu. Siisteys.

Vierailija
98/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että tässä ketjussa miehet tykkää, että naisella on koiria, kun niin monessa muussa ketjussa se on turn-off🤔

Vierailija
99/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No perkele vaikka siihen, että kun nojaa sohvan käsinojaan niin ei kehitä selkävikaa.

Tämän hyväksyn. Hyvä pointti, josta tuli mieleen, että oma äitini piti nojatuolissa istuessaan sohvatyynyä ristiselkänsä takana ehkäistäkseen selkäsärkyä.

Vierailija
100/142 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea skandinaavinen sisustus. Artekin huonekalut. Kirjahylly jossa akateemista kirjallisuutta ja klassikoita. Piano tai kitara.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme