Täällä on kyselty kaikenlaisia turn offeja niin kertokaapa miehet, mitkä naisen asunnossa on turn-on juttuja?
Siisteys nyt varmaankin, edes jonkinmoinen, mutta niitä pikku yksityiskohtia listaan👍
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä kukaan selvin päin?
Minä olen. Kuinka voin auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vaalea skandinaavinen sisustus. Artekin huonekalut. Kirjahylly jossa akateemista kirjallisuutta ja klassikoita. Piano tai kitara.
Minä annan plussaa, jos EI ole Artekin huonekaluja. Ovat rumia.
Vierailija kirjoitti:
Jonneilla turahtaa pöksyyn jos ne näkee naisella paljon kirjoja, eivät ole mukavuusalueellaan😢
Tämä on niin totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tossa otsikossa kysytään turn-on juttuja, niin miksi miehet luettelee turn-offeja? Vai onko valkonen sisustus, koirat ja livelovetaulut yhtäkkiä alkanu kiihottaa miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tossa otsikossa kysytään turn-on juttuja, niin miksi miehet luettelee turn-offeja? Vai onko valkonen sisustus, koirat ja livelovetaulut yhtäkkiä alkanu kiihottaa miehiä?
Olettaisin, että otsikko on luettu huolimattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, että tässä ketjussa miehet tykkää, että naisella on koiria, kun niin monessa muussa ketjussa se on turn-off🤔
Moni vastaaja on luullut vastaavansa turn-off-ketjuun, olettaisin.
Vierailija kirjoitti:
Eli miehiä innostaa siisti nainen, jonka kirjahyllyssä on kirjoja ja anustapoikokoelma, seinillä LiveLoveLaugh-tauluja, kaikki on sisustettu valkoiseksi (myös se LP-soitin), jaloissa pyörii 20 koiraa ja kaikkialla on perussiistiä paitsi vessassa, missä pönttö on vetämättä. Suihkuverhon takaa kurkistaa jättimäinen imukuppidildo.
:DDDDDDD Anteeksi, naurattaa.
Kirjoitin erääseen kommenttiini näin: "Tai ettei "sisustaminen" tarkoittaisi typeriä enkkutekstejä seinätauluina ja muita krääsäkaupoista ostettuja kertakäyttökrumeluureja seinälaudoilla." Ymmärrätkö, mitä ettei-sana tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ole noita lueteltuja asioita naisen kämpässä.
Mun kämpän sisustusta aina miehet kehuu ja spontaanisti ihastelee.
Ei täällä mitään ihmeellistä ole eikä tämä mikään hieno kämppä ole, mutta aika massiiviset kalusteet eikä sitä valkoista missään muualla kuin seinissä ja katossa.
Unelmanainen on siis teltassa asuva sellisti, jonka teltan lattialla vyöryy liikaa lemmikkejä (sovitaan vaikka marsuja) ja joka kutsuu panokeinuun lukemaan mangaa ja katselemaan juliste-scrolleja. Missään ei ole mitenkään liian siistiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sieltä odottaa ehdottomasti löytyvän nuo kaikki, niin onkin myönteinen yllätys kun kaikki ei kerrankin ole täysin valkoista, lattialla ei ole valkoista röyhelömattoa, eikä keittiön seinällä ''this kitchen is made for dancing'' -taulua. Muuten en ihan älyttömästi kiinnitä huomiota siihen, mitä sieltä kotoa löytyy. Itse pidän viherkasveista, kirjoista (vaikka niiden hankkimisen järkevyyttä tulee aina muuton kohdalla mietittyä) ja sellaisista itämaisista matoista. Kai sitä toivoo, että naisella olisi suht samanlainen maku itsensä kanssa.
Näen sieluni silmin otakunaisen, jolla on pelitietokone, liian monta kissaa ja vaivaannuttavan iso imukuppipenis suihkunsa seinässä. Miehiä vyöryy ovista ja ikkunoista.
Nyt itse aiheessa ja kysymyksessä pysyen.
Eteisessä on monipuolisia kenkiä, se kertoo monipuolisista harrastuksista ja siitä että on aktiivinen.
Koti on perus olemukseltaan siisti. Se kertoo että elämän hallinta on kunnossa. Pienet tavarat siellä sun täällä eivät ole haitaksi, koska ne taas paljastavat sen että ei ole neuroottinen.
Keittiössä on ruuanlaitto välineitä. Se kertoo myös elintavoista.
Koti on hillitysti sisustettu, eli harmoniasta.
Tässä muutamia
ensisilmäyksen havaintoja.
Kaikki ei ole upouutta. Sisustajaintoiset naiset tietävät rahanmenoa, kun kaikki pitää vaihtaa vähintään vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso tv ja hyvä äänentoisto.
Mikähän siinäkin on, etten oo yhdelläkään naisella törmännyt tv:stä erillisiin kajareihin? Kaikki kuuntelee tv:n omilla. Kurkkupurkkisaundi.
No minä olen nainen ja olen nuo kertaalleen hankinnut. Mies vain vei ne erossa. Joku voisi vinkata että onko nykyään mahdollista liittää tv:seen lisäkaiuttimet ilman erillistä vahvistinta? Ärsytti säätää edellisenkin vahvistimen kanssa, kun siinä oli aina jotakin häiriötä ja yhdistämisvikaa ja käynnistysongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinäkin on, etten oo yhdelläkään naisella törmännyt tv:stä erillisiin kajareihin? Kaikki kuuntelee tv:n omilla. Kurkkupurkkisaundi.
No minä olen nainen ja olen nuo kertaalleen hankinnut. Mies vain vei ne erossa. Joku voisi vinkata että onko nykyään mahdollista liittää tv:seen lisäkaiuttimet ilman erillistä vahvistinta? Ärsytti säätää edellisenkin vahvistimen kanssa, kun siinä oli aina jotakin häiriötä ja yhdistämisvikaa ja käynnistysongelmaa.
Ja kauniista kaiuttimista saisi myös antaa vinkkejä. Suurin osa on hirveän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktiivikaiuttimet, esim. Genelecit.