Täällä on kyselty kaikenlaisia turn offeja niin kertokaapa naiset, mitkä miehen asunnossa on turn-on juttuja?
Siisteys nyt varmaankin, edes jonkinmoinen, mutta niitä pikku yksityiskohtia listaan👍
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Kaljatölkit ja pitsalaatikot.
Polku keittiöön.
Likainen vessa.
Haju kynttilät.
Meitä on niin moneen junaan :-) Minulle nuo olisivat turn-offeja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan fine jos miehen harrastukset näkyy kodissa. Kunhan on joku semmoinen intohimo, missä voi kehittyä ja mikä sopii omiin taipumuksiin.
Moni mies ei ole hamstraaja. Tämä piirre on itselleni ihailtava. Turhaa rompetta ei kerätä keräämisen vuoksi. En tiedä liittyykö tämä peräti johonkin evoluutioon että miehet metsästävät ja naiset keräilevät :D
Toisaalta minimalistinen asuntokin voi olla viihtyisä. Erikseen karut loukot joissa suunnilleen vain patja lattialla.. Kyllä nämä erottaa helposti toisistaan.
"Intohimo jossa voi kehittyä"
...sis sellainen intohimo jolla saa arvostusta illallisella naisen kaveripiirin kanssa, mihin ei mene liikaa aikaa eikä rahaa, mitä varten ei tarvitse ostaa paljoa tarvikkeita, jne.
Naisen oma intohimo: matkustelu ja yöpyminen laadukkaissa hotelleissa.
Kirjat, soittimet, taide. Perussiisteys. Mutta erityisesti kirjat.
Tyylikäs sistustus. Siis ei sellainen, että kaikki tavarat ovat ihan eri paria eikä ollenkaan mietitty, sopivatko yhteen toistensa kanssa.
Jos miehellä olisi kotikuntosali, saattaisin villiintyä.
Puhdas käsipyyhe kylppärissä, minimalismi, ruuanlaittajan keittiö (siisti), oma maku kalusteiden suhteen, esim aitopuiset huonekalut. Jotain hellyyttävää, kuten mummon kutomat villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs sistustus. Siis ei sellainen, että kaikki tavarat ovat ihan eri paria eikä ollenkaan mietitty, sopivatko yhteen toistensa kanssa.
Jos miehellä olisi kotikuntosali, saattaisin villiintyä.
Ai niin, ja kitara. Sillä edellytyksellä, että osaa myös soittaa sitä.
Nätit ja siistit pyyhkeet siistissä vessassa.
Kohtalainen siisteys, elävät viherkasvit, kirjat, keräilyjutut tai oman harrastuksen näkyminen asunnossa. Ihan sama onko jälkimmäinen pienoisrautatie vai musiikki, kunhan on kiinnostunut jostain. Lautapelit, levykokoelma. Kissa tai koira.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kysyä, että kenellä on nykyaikana kirjahylly ja siellä kirjoja? Vai ovatko vastaajat hiukan vanhempaa ikäluokkaa?
Olen nelikymppinen mies ja luen paljon, enkä todellakaan omista kirjahyllyä, saati kirjoja.
Tämä. Itsellä on kyllä kirjoja ja luen niitä myös, mutta ovat iso tilanviejä ja pölynkerääjä. Olen kirjastojen kanta-asiakas ja välillä tulee luettua myös e-kirjoja joihin yritän totutella.
Olen ajatellut vähitellen luopua lopuistakin kirjoista tai pakata ainakin suurimman osan niistä varastoon, koska en ole mikään keräilijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kysyä, että kenellä on nykyaikana kirjahylly ja siellä kirjoja? Vai ovatko vastaajat hiukan vanhempaa ikäluokkaa?
Olen nelikymppinen mies ja luen paljon, enkä todellakaan omista kirjahyllyä, saati kirjoja.
Tämä. Itsellä on kyllä kirjoja ja luen niitä myös, mutta ovat iso tilanviejä ja pölynkerääjä. Olen kirjastojen kanta-asiakas ja välillä tulee luettua myös e-kirjoja joihin yritän totutella.
Olen ajatellut vähitellen luopua lopuistakin kirjoista tai pakata ainakin suurimman osan niistä varastoon, koska en ole mikään keräilijä.
Ohis, mutta jos et ole keräilijä, miksi pakkaat kirjat varastoon? Eikö se nimenomaan ole keräilyä? Mulla on hyllyllinen painettuja kirjoja, muutama sata e-kirjaa ja aina kirjaston kirjoja lainassa. Ei eri tavat tai formaatit sulje toisiaan pois.
kysäri kirjoitti:
siis tämäkö sinulle turn off?
Ketjussa kysyttiin turn-oneja.
Oletpa rohkea! Minä en uskaltaisi. Minä kääntyisin samn tien kannoillani ja juoksisin pakoon.
Toisaalta, minua ei kyllä kiinnosta alistava seksi lainkaan.