Täällä on kyselty kaikenlaisia turn offeja niin kertokaapa naiset, mitkä miehen asunnossa on turn-on juttuja?
Siisteys nyt varmaankin, edes jonkinmoinen, mutta niitä pikku yksityiskohtia listaan👍
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään täytyy luopua julisteista, ostaa isompi sänky, hankkia kirjoja ja sohva, jotta naiset olisivat tyytyväisiä.
Mies, joka elää itselleen on liikaa naisen egolle.
Puhumattakaan pelituoleista ja LED-valoista...
Itsenäinen mies on liikaa suominaisille.
Noinko kovasti kaipaat naisen hyväksyntää? Miksi ihmeessä?
Kummasti naisille elämäntapani on ongrlma, että ihan täytyy haukkua. :)
Yhyhyhyhy. Sääliäkö sä kaipaat? Ei heru. Kasva aikuiseksi. Jos kerta kysytään, niin sitten myös vastataan. Kestä se kuin mies, äläkä ynise tyhmiä. Tolla pillittämisellä ja uhriutumisella sä et ainakaan saa yhtään naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis palstanaiset ei kelpuuta miestä, jos hän ei lue kirjoja?! :D
Missä niin lukee? Ymmärräthän toki, että on eri asia, onko jokin asia turn-on vain ehdoton vaatimus.
No sellaisen kuvan olette antaneet. Ihan kuin olisitte sivistyneempiä tai jotakin...
Siis sinä olet saanut sellaisen kuvan, lukemalla ketjun viesteistä sen, mitä haluat niistä lukea. Yhdessäkään viestissä ei sanota, ettei kelpuuttaisi miestä, joka ei lue kirjoja. Korjaa, jos olen väärässä: kerro viestin numero.
Vierailija kirjoitti:
Se on kova paikka naisen egolle, jos mies elää (ja täten on sisustanutkin) itseään varten. :)
Tässä kysyttiin turn on:ja miehen asunnosta. Et tainnut nyt itse ymmärtää aloitusta.
Siisteys. Vessassa roskis, vararullia vessapaperia tarjolla, saippuaa ja vieraille käsipyyhe.
Roskienlajittelu.
En tiennytkään, että asuntoni olisi näin iso kolaus naisten itsetunnolle. Noh, ei hetkauta minua, kun olen vapaaehtoisesti sinkku. Vai että kirjahylly vuonna 2022, kun kaikki on netissä...
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että asuntoni olisi näin iso kolaus naisten itsetunnolle. Noh, ei hetkauta minua, kun olen vapaaehtoisesti sinkku. Vai että kirjahylly vuonna 2022, kun kaikki on netissä...
Miksi vapaaehtoisesti sinkkua niin kovasti kiinnostaa, millaiset asiat kämpässä olisi naisille turn-on?
Vierailija kirjoitti:
Siisteys. Vessassa roskis, vararullia vessapaperia tarjolla, saippuaa ja vieraille käsipyyhe.
Roskienlajittelu.
Luulet itsestäsi liikoja. Jos mies ei tarvitse roskista vessassa, niin ei hän sellaista hanki sinun takiasi.
- sijainti isossa kaupungissa arvostetulla alueella
- hyvät näkymät ikkunasta, mieluiten merelle tai järvelle
- reilusti tilaa
- tyylikäs sisustus, mutta ei saa olla liian miehinen eikä myöskään liian naisellinen
- uudet ja laadukkaat kodinkoneet
- siisteys, järjestys ja puhtaus
- paljon mukavuuksia
- ei harrastusvälineitä
- ei aikuisviihdettä
- kaapissa monipuolisesti ruokaa
- ei alkoholia, paitsi viiniä pitää olla
- herkkuja pitää olla kaapissa, etenkin suklaata
- leveä parisänky naisvierasta varten, mutta ei sisustusta joka vihjaa että siellä käy usein naisvieraita tai että seksi olisi mielessä, koska parisänky on just for you
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kysyä, että kenellä on nykyaikana kirjahylly ja siellä kirjoja? Vai ovatko vastaajat hiukan vanhempaa ikäluokkaa?
Olen nelikymppinen mies ja luen paljon, enkä todellakaan omista kirjahyllyä, saati kirjoja.
Oletko joku palaileva expatti, vai mitä kirjoillesi on käynyt?
T. N40+Onko se joku mittari, että ne kirjat on omana siellä hyllyssä keräämässä pölyä?
Jos ja kun kaikkia kirjoja ei saa kirjastosta tai sähköisinäkään, missäs ne sitten olisivat, jos eivät siellä kirjahyllyssä? Ja saahan sellaisia lasiovia hyllyyn, jos pöly kovin kiusaa.
—sama
Kaikki merkittävät teokset on kyllä saatavilla sähköisessä muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis palstanaiset ei kelpuuta miestä, jos hän ei lue kirjoja?! :D
Missä niin lukee? Ymmärräthän toki, että on eri asia, onko jokin asia turn-on vain ehdoton vaatimus.
No sellaisen kuvan olette antaneet. Ihan kuin olisitte sivistyneempiä tai jotakin...
Luetunymmärtäminen ei ole selvästikään sun vahvimpia puoliasi. Se lukeminen voisi todellakin olla teikäläiselle tarpeen...
Mahdollisimman vähän Ikeaa.
Kunnon liinavaatteet ja astiat.
Paikat tavaroille, järjestelmällisyys.
Siisti eteinen.
Puhtaat pyyhkeet naulakoissa kylppärissä.
Viherkasvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kysyä, että kenellä on nykyaikana kirjahylly ja siellä kirjoja? Vai ovatko vastaajat hiukan vanhempaa ikäluokkaa?
Olen nelikymppinen mies ja luen paljon, enkä todellakaan omista kirjahyllyä, saati kirjoja.
T. N40+Onko se joku mittari, että ne kirjat on omana siellä hyllyssä keräämässä pölyä?
Jos ja kun kaikkia kirjoja ei saa kirjastosta tai sähköisinäkään, missäs ne sitten olisivat, jos eivät siellä kirjahyllyssä? Ja saahan sellaisia lasiovia hyllyyn, jos pöly kovin kiusaa.
—samaKaikki merkittävät teokset on kyllä saatavilla sähköisessä muodossa.
Jos haluaa lukea muuta kuin niitä merkittäviä teoksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskienlajittelu.
Luulet itsestäsi liikoja. Jos mies ei tarvitse roskista vessassa, niin ei hän sellaista hanki sinun takiasi.
Lue se aloitus, niin tajusit ehkä itsekin, mistä tässä ketjussa on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kolaus itsetunnolle? Missä mielessä? Miksi noin luulet?
Et näköjään tiedä, mihin ketjuun edes kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
—samaKaikki merkittävät teokset on kyllä saatavilla sähköisessä muodossa.
"Merkittävät teokset" varmasti ovatkin. Tunnetuimmat jne. Minulla on kirjahyllyssäni muutama kirja, joita en ole löytänyt sähköisesti mistään, ja fyysisten kappaleiden saaminen vaati vuosien etsinnän ja ulkomailta divareista tilaamisen sähköpostitse, kun ei niillä divareilla ollut verkkokauppaa. Kaikki teokset eivät tosiaan ole sähköisessä muodossa, eivätkä sellaisiksi tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei tosiaan ole netissä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset toivovat, että miehellä olisi paljon kirjoja. Mutta tässä täytyy tietää, että naiset haluavat miehellä olevan paljon sellaisia kirjoja, joista NAISET ITSE PITÄVÄT! Jännä juttu, että naiset "unohtavat" mainita tuota.
Minulla on yli 300 kirjaa, joista 99 prosenttia on mangaa ja light novelleja.
Harvalle naiselle kelpaa. Ja varsinkaan näille kirjanaisille... M27
ne ei ole oikeita kirjoja vaan kuvakirjoja
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normiälyinen nainen ei seurustele asunnon kanssa eikä valitse miestä asunnon tms. perusteella.
Kyllä siinä mielessä valitsee, että elämänkumppanin on oltava siisti. Kämpän on oltava siisti. Tästä päästään taas siihen, että turn-offeja on helpompaa luetella, mutta ei kertakaikkiaan vaan pysty ottamaan sellaista miestä, joka ei siivoa ja jonka koti on sekainen. Vaikka mies olisi muuten kuinka mukava, mutta törkyinen elinympäristö on vaan niin ylitsepääsemätön no-no, ettei siitä pääse yli eikä ympäri.
Tämä ulijankkauswänkkäys on niin suuri turn off, että sen jälkeen ei auta eikä pelasta enää yhtään mikään.
Meillä on mökki melkein tuollainen, laituri löytyy. Sähköjä ei ole. Todella tunnelmallista!