Täällä on kyselty kaikenlaisia turn offeja niin kertokaapa naiset, mitkä miehen asunnossa on turn-on juttuja?
Siisteys nyt varmaankin, edes jonkinmoinen, mutta niitä pikku yksityiskohtia listaan👍
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normiälyinen nainen ei seurustele asunnon kanssa eikä valitse miestä asunnon tms. perusteella.
Kyllä siinä mielessä valitsee, että elämänkumppanin on oltava siisti. Kämpän on oltava siisti. Tästä päästään taas siihen, että turn-offeja on helpompaa luetella, mutta ei kertakaikkiaan vaan pysty ottamaan sellaista miestä, joka ei siivoa ja jonka koti on sekainen. Vaikka mies olisi muuten kuinka mukava, mutta törkyinen elinympäristö on vaan niin ylitsepääsemätön no-no, ettei siitä pääse yli eikä ympäri.
Koti myös kertoo ihmisestä usein enemmänkin kuin vain siisteyden. Ja se on ainakin itselleni sellainen asia, mikä merkkaa paljonkin. Jos koti viestii, että ihminen arvostaa ihan erilaisia asioita kuin mitä itse, niin onhan se aika turn off. Myös esim liiallinen piheys tulee helposti ilmi juuri sen kodin sisustuksessa. Sellaiseenkin ole törmännyt.
Suurin osa onkin jo mainittu. Yksi mulle tärkeistä on kahvinkeitin,koska juon niin paljon. Mutta jos kivan miehen löytäisin, voisin viedä omankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset toivovat, että miehellä olisi paljon kirjoja. Mutta tässä täytyy tietää, että naiset haluavat miehellä olevan paljon sellaisia kirjoja, joista NAISET ITSE PITÄVÄT! Jännä juttu, että naiset "unohtavat" mainita tuota.
Minulla on yli 300 kirjaa, joista 99 prosenttia on mangaa ja light novelleja.
Harvalle naiselle kelpaa. Ja varsinkaan näille kirjanaisille... M27
Minä voin ihan suoraan sanoa, että ei tarvitse osua kirjamakujen likimainkaan yhteen, kunhan mies lukee jotain.
Kummasti vain naiset haukkuvat meitä mangaa lukevia miehiä. Alapeukkuja satelee siihen tahtiin, että osuin selvästi arkaan paikkaan. M27
Ei se oo arka paikka, vaan epäseksikäs harrastus. Turn off, jolle alapeukutetaan.
Mulle olisi turn-on kaikki sellainen joka viittaa miehen kokkausintoon. Mä voin kyllä siivota ja sisustaa, mutta ruokaa mä en osaa tai halua laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään täytyy luopua julisteista, ostaa isompi sänky, hankkia kirjoja ja sohva, jotta naiset olisivat tyytyväisiä.
Mies, joka elää itselleen on liikaa naisen egolle.
Puhumattakaan pelituoleista ja LED-valoista...
Itsenäinen mies on liikaa suominaisille.
Ei, vaan luetellut turn on asiat kertovat miehestä, joka elää itselleen ja se tapa, jolla elää, miellyttää myös naista. Sun tapa taas ei miellytä.
Ottipas tulta alleen.
Tarkistuslistani
- lp-kevyjä -liikaa
- kirjoja -vielä enemmän liikaa
- taidetta, sitäkin on liian paljon
- viherkasveja, no niitä ei ole, pieni pionipuutarha ulkona
- antiikkia, kämppä täynnä kaikenmaailman kuriositeetti tilpehööriä
-selkeä sisustus, no ei todellakaan. -tyylien sekamelska
-piano, ( kenelleä nyt muka ei olisi )
-keittiö, on ahkerassa käytössä
-tunnelmakynttilät, ei arvaa pitää
-pöytiä on mutta ei sitä joidenkin kaipaamaa sohvapöytää
Ym,ym..
Jonkinlaisia toiveita siis vielä on, kiitokset kaikille, uteliaisuuttani vain kysäisin. Kirjojen suosio yllätti positiivisesti.
Ap
Kulttuurihörhöpiireissä sukkuloiva semiakateemikko m44
Vierailija kirjoitti:
Ottipas tulta alleen.
Tarkistuslistani
- lp-kevyjä -liikaa
- kirjoja -vielä enemmän liikaa
- taidetta, sitäkin on liian paljon
- viherkasveja, no niitä ei ole, pieni pionipuutarha ulkona
- antiikkia, kämppä täynnä kaikenmaailman kuriositeetti tilpehööriä
-selkeä sisustus, no ei todellakaan. -tyylien sekamelska
-piano, ( kenelleä nyt muka ei olisi )
-keittiö, on ahkerassa käytössä
-tunnelmakynttilät, ei arvaa pitää
-pöytiä on mutta ei sitä joidenkin kaipaamaa sohvapöytää
Ym,ym..
Jonkinlaisia toiveita siis vielä on, kiitokset kaikille, uteliaisuuttani vain kysäisin. Kirjojen suosio yllätti positiivisesti.Ap
Kulttuurihörhöpiireissä sukkuloiva semiakateemikko m44
LP-levyjä, kirjoja ja taidetta ei voi olla liikaa :) Kotisi kuulostaa ihanalta.
Että ihan semiakateemikko :D. Et taida olla edes semiakateeminen, kun et tiedä akateemisen ja akateemikon eroa.
No sittenhän naiset voi heittää pönttöön kuulumattomat roskansa vapaasti lattialle. Ai sulla ei käy naisvieraita? En ihmettele!
Vierailija kirjoitti:
Että ihan semiakateemikko :D. Et taida olla edes semiakateeminen, kun et tiedä akateemisen ja akateemikon eroa.
Vanha pilkkanimitys niille jotka lopettivat opintonsa kesken
Siisteys, persoonallisuus, värit, kirjat, luonnonmateriaalit, lautapelit, kaunis valaistus, viherkasvit, lämmin tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset toivovat, että miehellä olisi paljon kirjoja. Mutta tässä täytyy tietää, että naiset haluavat miehellä olevan paljon sellaisia kirjoja, joista NAISET ITSE PITÄVÄT! Jännä juttu, että naiset "unohtavat" mainita tuota.
Minä voin ihan suoraan sanoa, että ei tarvitse osua kirjamakujen likimainkaan yhteen, kunhan mies lukee jotain.
Kummasti vain naiset haukkuvat meitä mangaa lukevia miehiä. Alapeukkuja satelee siihen tahtiin, että osuin selvästi arkaan paikkaan. M27
Ei se oo arka paikka, vaan epäseksikäs harrastus. Turn off, jolle alapeukutetaan.
Niin. Yhtä noloa kuin lukisi vaikka Batmaneita tai Aku ankkoja.
Itse tykkään kaikenlaisista nörtti-jutuista. Pelikoneet saa olla, mutta ei mitään hallitsevia yksiköitä. Lautapeleistä ja varsinkin d&d:stä plussaa. Slytherin-lakanat ois kovat, ja Snape rooliasu:D
Ylipäätään kohtuullisen siisti, maltillisesti sisustettu asunto (siis vaikka kuinka ois legot ja miekat hyllyillä, niin ei mitään hamsterin kotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Yhtä noloa kuin lukisi vaikka Batmaneita tai Aku ankkoja.
Ja näillekin on ottajansa. Suurimman osan makuun ei kuitenkaan ole mies, joka lukee vain sarjakuvia.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on lastenkirjoja. Ja sinun pitäisi olla aikuinen. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kaikenlaisista nörtti-jutuista. Pelikoneet saa olla, mutta ei mitään hallitsevia yksiköitä. Lautapeleistä ja varsinkin d&d:stä plussaa. Slytherin-lakanat ois kovat, ja Snape rooliasu:D
Ylipäätään kohtuullisen siisti, maltillisesti sisustettu asunto (siis vaikka kuinka ois legot ja miekat hyllyillä, niin ei mitään hamsterin kotia.
Snape-rooliasu? Panohommiin?
Ihan fine jos miehen harrastukset näkyy kodissa. Kunhan on joku semmoinen intohimo, missä voi kehittyä ja mikä sopii omiin taipumuksiin.
Moni mies ei ole hamstraaja. Tämä piirre on itselleni ihailtava. Turhaa rompetta ei kerätä keräämisen vuoksi. En tiedä liittyykö tämä peräti johonkin evoluutioon että miehet metsästävät ja naiset keräilevät :D
Toisaalta minimalistinen asuntokin voi olla viihtyisä. Erikseen karut loukot joissa suunnilleen vain patja lattialla.. Kyllä nämä erottaa helposti toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan fine jos miehen harrastukset näkyy kodissa. Kunhan on joku semmoinen intohimo, missä voi kehittyä ja mikä sopii omiin taipumuksiin.
Moni mies ei ole hamstraaja. Tämä piirre on itselleni ihailtava. Turhaa rompetta ei kerätä keräämisen vuoksi. En tiedä liittyykö tämä peräti johonkin evoluutioon että miehet metsästävät ja naiset keräilevät :D
Toisaalta minimalistinen asuntokin voi olla viihtyisä. Erikseen karut loukot joissa suunnilleen vain patja lattialla.. Kyllä nämä erottaa helposti toisistaan.
Itse tunnen paljon hamsterimiehiä, naiset ovat niitä jotka haluavat romuista eroon. Tosin miehet itse ovat sitä mieltä että samaa työtä varten pitää toki olla 30 erilaista työkalua ja juoksulenkille 15 erilaista takkia. Ja se täysin tarpeettomien kaapelien määrä...
Mitä kirjoja nämä vaivalla hankkimasi harvinaisuudet ovat ja mikä niistä tekee niin erityisiä juuri sinulle?